Skip to Content Contact Us

תכשיטי יוקרה לנשים

תכשיטי יוקרה לנשים הם תוצר של התמחות ייחודית בתחום התכשיטנות ושל מיזוג הרמוני בין עבודת הצורפות, התכשיטנות, שיבוץ היהלומים ועיצוב התכשיטים.

 

טבעות יהלומים יוקרתיות

 

אך לא די באלה כדי לייצר תכשיטי יוקרה. כדי לסווג תכשיטים בקטגוריית היוקרה, יש לייצר אותם ממתכות יקרות כמו פלטינה, כסף טהור וזהב טהור (או סגסוגות של זהב, כסף ונחושת) ולשבץ בהם יהלומי מעבדה טהורים ואותנטיים או יהלומי מכרות.

 

עגילים יוקרתיים

 

אקס לאב דיאמונדס היא רשת התכשיטים המובילה בתחום תכשיטי היוקרה בארץ. הרשת עומדת בחוד החנית של נישת תכשיטי היוקרה בישראל, וכל תכשיטי היהלומים הנמכרים בה הם מותג יוקרה העומד בפני עצמו הודות להתמחות שלה ביהלומי מעבדה.

 

צמידי יוקרה לנשים

 

תמיד ידעת שמגיע לך לענוד תכשיטים יוקרתיים אך חששת מהמחירים האסטרונומיים של תכשיטי העילית? עכשיו יותר מתמיד את יכולה לענוד טבעת יהלום יוקרתית, להתהדר בשרשרת יהלומים מעוצבת למשעי, להתגאות בעגילים הנושאים אבני חן או להחמיא לעצמך עם צמידים עדינים נושאי יהלומים צחורים. למה? פשוט מאוד. לאקס לאב דיאמונדס אין מתחרים לא ביוקרה ולא במחירים.

 

שרשראות יוקרה

    שרשרת בר מזהב לבן עם אבן חן ירוקה בצורת מלבן ויהלומים שרשרת בר מזהב לבן עם אבן חן ירוקה בצורת מלבן ויהלומים
    שרשרת בר מזהב לבן עם יהלום בצורת לב שרשרת בר מזהב לבן עם יהלום בצורת לב
    שרשרת פנטזי-FANTASY שרשרת פנטזי-FANTASY
    שרשרת ETERNITY-X מזהב צהוב משובצת יהלומים שרשרת ETERNITY-X מזהב צהוב משובצת יהלומים
    תליון סוליטר זהב לבן תליון סוליטר זהב לבן
    SALE
    תליון 0.5 קראט במבצע!

    תליון סוליטר

    1,35013,000
    שרשרת אביבה עם אבן חן ירוקה ויהלומים שרשרת אביבה עם אבן חן ירוקה ויהלומים

 

סקרנית? רוצה לשמוע עוד? הינה כל מה שאת צריכה לדעת על תכשיטי היוקרה היפים ביותר בישראל מבית היוצר של אקס לאב דיאמונדס.

 

תכשיטי יוקרה

תכשיטי יוקרה מבטיחים לך איכות, מקוריות ואותנטיות; כי הם עשויים ממתכות יקרות ונדירות ומיהלומים אמתיים; כי הם תוצר של עבודת יד, מלאכת מחשבת ועיצובים מקוריים וייחודיים; כי תכשיטי יוקרה הם יצירות אומנות מרהיבות, עוצרות נשימה ומעוררות השראה.

באקס לאב דיאמונדס מעלים את אומנות עיצוב התכשיטים למשלב עצמאי שאין לו אח ורע בישראל, וכל זאת בזכות יהלומי המעבדה – פסגה אומנותית העומדת בפני עצמה – ובזכות המחירים חסרי התקדים שמאפשרים לך להרשות לעצמך להתקשט בתכשיטי יוקרה עוד היום אצלנו באקס לאב דיאמונדס.

 

איך תזהי יוקרה בתכשיטים?

קשה לפספס יוקרה בתכשיטים. תכשיטי יוקרה לנשים נושאים רטט מיוחד – הרטט של המתכות היקרות ושל היהלומים הטהורים – ואנרגיה מיוחדת. כבר ממבט ראשון הם מרשימים וקשה מאוד להסיר מהם את המבט.

כשאת רואה תכשיטי יוקרה, את בדרך כלל יודעת את זה גם ללא מילים. האינטואיציה שלך מזהה את היוקרה הטהורה ולוחשת לך שהתכשיט שאת אוחזת בידייך ומתפעלת מיופיו, הוא הדבר האמתי.

עם זאת, תכשיטני עילית אינם מסתפקים בתחושה המיוחדת שהתכשיטים שלהם מייצרים. הם מצרפים לכל תכשיט תעודת אחריות ל־12 חודשים, אישור על עמידה בתקני ייצור ואיכות מחמירים ותעודה המעידה על האותנטיות הגמולוגית של היהלומים המשובצים בהם.

ברשת אקס לאב דיאמונדס תוכלי למצוא לא רק תכשיטי יוקרה אלא תקבלי גם תעודות המעידות על איכותם, מקוריותם וייחודיותם וכן על האותנטיות שלהם.

 

תכשיטי יוקרה

איך תבחרי תכשיטי יוקרה?

כדי לבחור אחד או יותר מתכשיטי היוקרה המובחרים של אקס לאב דיאמונדס את צריכה ללכת אחר ליבך. חברות תכשיטים יוקרתיות שאקס לאב דיאמונדס נמנית עליהן, קבעו כמה מדדים מחייבים לתכשיטי יוקרה כך שלא תוכלי לטעות בבחירה שלך.

המדדים המחייבים הם מתכות יקרות, יהלומים אותנטיים ועיצובים ייחודיים. תכשיט היוקרה שלך ייוצר ממתכת יקרה, יישא יהלומים אותנטיים ויעוצב בטכניקות צורפות ייחודיות. התוצאה הסופית תהייה ללא רבב, ולא תשאיר מקום לספק.

באקס לאב דיאמונדס תוכלי לבחור את תכשיט היוקרה שנוצר בשבילך, שלוחש בשמך ומרטיט את ליבך. לא יכולה לחכות? בואי להתרשם מקולקציות התכשיטים המובחרות של אקס לאב דיאמונדס.

 

טבעות יוקרה ב-Xlab diamonds

חשקה נפשך בטבעת יהלום? אנחנו מבינים אותך. נשים רבות חולמות על טבעות יהלומים יוקרתיות, אך לרוב הן נשארות עם החלום ובלי הטבעת.

אצלנו באקס לאב דיאמונדס לא תישארי עם החלומות, כי אצלנו חלומות תמיד מתגשמים. בזכות מה? בזכות היהלומים. אקס לאב דיאמונדס היא הרשת המובילה בישראל בייצור ובשיווק תכשיטים יוקרה עם יהלומי מעבדה.

טבעות יוקרתיות ויפהפיות הנושאות יהלומי מעבדה, נמכרות במחירים חסרי תקדים בשל תהליכי הייצור המתקדמים של היהלומים ובשל צלילותם וניקיונם – סימני ההיכר של יהלומי המעבדה והמאפיינים העיקריים שלהם.

קולקציית הטבעות היא קולקציית הדגל של אקס לאב דיאמונדס. היא מחולקת לקטגוריות נפרדות של טבעות יוקרה לנשים כמו טבעות אירוסין, טבעות סוליטר, טבעות המשובצות ביהלומים וטבעות המשובצות ביהלומי חן.

לכל קטגוריה יש יופי, אופי ואיכות משלה. בין שאת בוחרת בטבעת אירוסין ובין שאת מפנקת את עצמך בטבעת ANGEL מעוצבת, תמיד תוכלי להתענג על היוקרה שמהדהדת מהטבעת בטבעיות ולהתגאות בבחירה המצוינת שלך. כי בחירה בתכשיטי היהלומים של אקס לאב דיאמונדס היא בחירה ביופיו של הטבע, בשלמותה של האדמה ובכוונותיו הטובות של האדם.

תכשיטי היהלומים של אקס לאב דיאמונדס הם הבחירה הטבעית בשבילך. מוכנה לבחור?

 

עגילים יוקרתיים נושאי יהלומים באקס לאב

רוצה להתחדש בזוג עגילים יוקרתיים? מה דעתך לפנק את עצמך עם עגילי סוליטר יפהפיים? היהלום הבודד יעדן את תנוכי אוזנייך, ידגיש את יופייך וירתק אלייך מבטים משתאים.

מעדיפה דווקא עגילים תלויים? אין דבר יפה יותר מזוג עגילי יהלומים שגולשים בעדנה מתנוכייך ומאירים את פנייך באור יקרות מושלם.

אוהבת את הצבעים העזים של אבני החן היקרות? באקס לאב דיאמונדס תמצאי מבחר עיצובים עם אבנים מדהימות שנושאות בחן את עומקן, את צלילותן ואת יוקרתן.

עגילי היוקרה של אקס לאב דיאמונדס מתאימים לנשים שאוהבות להיראות יפות, עדינות, ענוגות ואסתטיות. 

תכשיטים יוקרתיים הם ההתמחות שלנו, ואנחנו לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר. רוצה את הטוב ביותר? הגעת למקום הנכון, הגעת לאקס לאב דיאמונדס.

 

צמידי יוקרה מרהיבים מבית אקס לאב דיאמונדס

צמידי יוקרה מרשימים מתאימים לכל זמן, לכל מקום ולכל אירוע.

את מוזמנת להתאהב בקולקציית הצמידים המפעימה של אקס לאב דיאמונדס ולהתמוגג מהרכות ההרמונית של צמידי הטניס והצמידים הקשיחים וממבחר העיצובים היוקרתיים שילטפו ברכות את ידייך ויגרמו לך להתאהב בהם ממבט ראשון.

צמידי הטניס שלנו הם המובילים בביקוש, ובצדק. אי אפשר להסיר מהם את המבט, וקשה לסרב להם. אוהבת עיצובים ייחודיים? בואי לראות את הצמיד פרימיום אובל המופלא שלנו, להתרשם מצבעם הבהיר של 32 היהלומים המשובצים בו בקפידה, מיופיו העדין של הזהב הלבן ומהמראה האציל שלו.

אוהבת יוקרה? קיבלת. יוקרה היא הטבע שלנו באקס לאב דיאמונדס, היא ההתמחות שלנו והיא המחויבות שלנו כלפייך.

 

שרשראות יהלומים בעיצובים עוצרי נשימה

אם את מחפשת תכשיטים יוקרתיים לאישה, את לא יכולה לוותר על שרשראות היהלומים שלנו.

תסכימי איתנו שאין תכשיט שהוא מושלם יותר לצווארך הענוג מענק יהלומים מהפנט, משרשרת משובצת ביהלומים ובאבני חן ומשרשרת סוליטר ממגנטת; תסכימי איתנו שאין אישה יפה יותר מאישה העונדת שרשרת יהלומים לצווארה, ושאין כמו שרשראות היוקרה הזוהרות של אקס לאב דיאמונדס.

הרשי לנו להכיר לך את ענק יהלומי הטיפות, גולת הכותרת של קולקציית השרשראות שלנו, או את שרשרת הבר המלכותית שאף שרשרת אחרת אינה משתווה לה ביופי ובאלגנטיות.

הרשי לעצמך להתמסר לשלווה האופפת את השרשראות שלנו, לרוגע שהן מקרינות, ליופי הבלעדי וליוקרה המאלפת. והרי בשביל זה את כאן, לא? שרשראות היהלומים של אקס לאב דיאמונדס הן בדיוק הדבר שאת צריכה. קולקציית התכשיטים הביתית שלך לא תהיה שלמה בלעדיהן, אז למה את מחכה?

 

xlab diamonds - חברת תכשיטים יוקרתית

 

מותגי היוקרה של תכשיטי אקס לאב דיאמונדס

מחפשת חנות תכשיטים יוקרתית? בכל אחת מחנויות הרשת של אקס לאב דיאמונדס ובאתר המקוון תוכלי למצוא את מותגי היוקרה המובילים שלנו, להתרשם מתכשיטי היוקרה שאנחנו כל כך גאים בהם, ולהתאהב.

המסירות שלנו לתכשיטי היוקרה אינה יודעת גבולות, ולכן את יכולה להיות בטוחה שבאקס לאב דיאמונדס תמיד תמצאי את הטוב ביותר. רשת אקס לאב דיאמונדס, רשת תכשיטי היוקרה המובילה בישראל, היא הבית הטבעי של תכשיטי היהלומים והמקום הנכון להתאהב בטבעות יהלומים, בשרשראות יהלומים, בצמידי יהלומים ובעגילי היהלומים היפים ביותר במחירים המפתיעים ביותר.

מוכנה להתאהב? תכשיט היהלומים היוקרתי החדש שלך מחכה לך אצלנו. אז בואי אלינו לאקס לאב דיאמונדס.

Back top top
דילוג לתוכן