Skip to Content Contact Us

טבעת יהלום 4 קראט

טבעת יהלום 4 קראט היא מתנה מושלמת שניתנת באהבה ומתקבלת באהבה. היא המתנה היפה ביותר שתוכל לתת לאישה האהובה שלך, והדרך הטובה ביותר לומר לה שהיא אהובה. טבעת יהלום 4 קראט היא מתנה בלתי נשכחת לאישה בלתי נשכחת.

יופיו של היהלום, טוהרו, זכותו וצלילותו ישקפו לה את יופייה, את זכותה ואת האור הפנימי שלה. הוא יעזור לאור הטבעי שלה לקרון מתוכה ולהאיר את העולם.

רוצה לתת לה עולם ומלואו? טבעת מלכותית שנושאת יהלום במשקל 4 קראט, היא עולם ומלואו, והיא נמצאת בהישג ידך כבר עכשיו. רוצה לדעת מה מיוחד בה? אתה מוזמן לביקור חוויתי בעולם היהלומים המופלא של אקס לאב דיאמונדס.

בוא ללמוד הכול על היהלום היפה ביותר בעולם, יהלום 4 קראט, להבין מה כל כך מיוחד בו, ולמה טבעת יהלום 4 קראט היא המתנה המושלמת בשבילה.

 

איך קונים תכשיטי יהלומים?

כדי לקנות תכשיטי יהלומים או טבעת יהלום 4 קראט צריך להבין קצת ביהלומים, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. אנחנו יודעים שאתה מחפש את הדרך הטובה ביותר להביע את אהבתך אליה, ומבטיחים לך שהגעת למקום הנכון.

יהלום 4 קראט הוא הצהרה מחייבת והתחייבות משמעותית. היופי שלו, הזוהר שלו, הנוכחות שלו והאור שקורן ממנו, מעמידים אותו בשורה אחת עם היהלומים היוקרתיים ביותר בעולם.

אי אפשר לקנות טבעת יהלום 4 קראט בלי להתפעם מהיופי החד־פעמי שלו ובלי להבין אותו. כשתבין את היהלום, תבין למה הוא כל כך יוקרתי, למה הוא כל כך מבוקש ולמה נשים רבות כל כך חולמות עליו.

 

ארבעת הכללים ליהלומים מושלמים

משקל הוא אחד מארבעת הקריטריונים שלפיהם מעריכים את איכותם של היהלומים ואת שווים. יהלום במשקל 4 קראט שוקל 800 מיליגרם. זהו יהלום גדול ויוקרתי, וגודלו חייב להעיד על יוקרתו.

משקלו של יהלום 4 קראט מאפשר לו לנצוץ, להבהיק ולהחזיר אור באופן יוצא דופן ובצורה מעוררת התפעמות. שטח הפנים שלו גדול ומאפשר לאור לחדור לתוכו ולהשתקף מתוכו במקשתת רחבה של גוונים, וזה דבר שקשה מאוד לראות ביהלומים קטנים יותר ששוקלים מעט.

אך משקל הוא רק אחד מארבעה קריטריונים מהותיים. חיתוך הוא קריטריון נוסף. אם יהלום 4 קראט אינו חתוך בשלמות ואינו מדורג בדרגה הגבוהה ביותר לחיתוך יהלומים שהוגדרה במכון האמריקאי לגמולוגיה, הוא לא יוכל להחזיר אור כמצופה ולא יבהיק כראוי. ולכן, אל תסתפק במשקל היהלום. שאל גם על איכות החיתוך שלו, והיעזר בצוות המוכשר והמקצועי של רשת אקס לאב דיאמונדס גם בחנויות הרשת וגם באתר המקוון.

צלילות היהלום היא קריטריון משמעותי נוסף. לצלילות יש דרגות שונות וכל דרגה מאפיינת את איכותו של היהלום ועוזרת להעריך את שוויו. בצלילות בדרגה הגבוהה ביותר אין תַכלילות. היהלום נקי, צחור וצלול לחלוטין, וצלילותו מעניקה לו עומק מדהים שקשה למצוא ביהלומים בצלילות נמוכה יותר.

הקריטריון הרביעי והאחרון ליהלומים איכותיים ויקרים הוא קריטריון הצבע. צבע היהלום הוא עניין של העדפה ושל טעם. עם זאת כדאי לדעת שהיהלומים היקרים והאיכותיים ביותר הם חסרי צבע לחלוטין, דבר שמשתלב היטב עם הצלילות הזכה שלהם. ליהלומים באיכות נמוכה יש גוון צהבהב בהיר והם אינם צחורים ושקופים.

אם החלטת להגשים לה חלום ולקנות לה טבעת יהלום, ואם אתה משקיע בטבעת יהלום במשקל 4 קראט, ודא שהיהלום עומד בכל הקריטריונים המעידים על איכותו ומגדירים את ערכו. ודא שזה היהלום הצלול ביותר, הבהיר ביותר והמושלם ביותר שיש. כי לאישה שלך מגיע הטוב ביותר, וגם לך!

 

גדלים של יהלומים

 

מה גודלו של יהלום 4 קראט?

יהלום 4 קראט הוא בהחלט בולט בשטח, ממגנט מבטים, גורף מחמאות ומעורר תשומת לב. עם זאת, הגודל שלו יכול להשתנות, והדבר תלוי בעיצובו ובמידותיו. גודל ממוצע של יהלום במשקל 4 קראט הוא 10 על 10 מילימטרים, אך גם החיתוך שלו, הליטוש והעיצוב קובעים את צורתו הסופית.

אז איזה יהלום מעוצב יכבוש את ליבה?

אם היא אוהבת תכשיטי יהלומים שמאופיינים בעדנה צנועה אך מלכותית, קנה לה טבעת יהלום 4 קראט בעיצוב עדין וקלסי.

אם היא אוהבת תכשיטי יהלומים שיופיים בולט, קורן וניכר לכול, קנה לה טבעת יהלום 4 קראט בעיצוב דרמטי, עוצמתי ומורגש.

קולקציית טבעות היהלומים של אקס לאב דיאמונדס מציעה לך מבחר רב ומרהיב של טבעות יהלומים במשקל 4 קראט. לכל טבעת יופי משלה, ולכל יהלום אופי משלו.

 

אקס לאב דיאמונדס – המקום שבו חלומות מתגשמים

אנשים רבים מהססים לקנות טבעת יהלום 4 קראט. מחיר היהלום תמיד מעיד על הערך שלו, על האיכות שלו ועל השווי שלו. מחירו של יהלום 4 קראט טבעי שנוצר בטבע ונכרה מהאדמה, מגיע לכמה מאות אלפי דולרים, וזה תלוי כמובן באיכות החיתוך שלו, בצלילות שלו ובצבעו.

אתה כבר מבין שככל שהאיכות של היהלום גבוהה יותר, וככל שהדירוג הגמולוגי שלו גבוה יותר, כך המחיר שלו גבוה יותר. ולכן, הדבר החכם ביותר שאתה יכול לעשות, הוא לקנות טבעת יהלום 4 קראט שניחנה באיכות גמולוגית גבוהה. אתה מוזמן לקנות אותה באקס לאב דיאמונדס.

באקס לאב דיאמונדס תמצא טבעות יהלומים 4 קראט באיכות הגמולוגית הגבוהה ביותר ובמחירים חסרי תקדים שידהימו אותך. למה? כי היהלומים של אקס לאב דיאמונדס הם יהלומים טבעיים מעשה ידי אדם. הם מיוצרים במעבדה באותם תנאים הדרושים להתפתחותם בבטן האדמה. הם מבוססי פחמן וההרכב הכימי והגמולוגי שלהם זהה לחלוטין לזה של יהלומים טבעיים. יהלומי מעבדה הם טהורים בהרבה מיהלומים טבעיים, והדבר מוכח. זאת כיוון שבתהליך הייצור במעבדה מנופים מהם מרכיבים כימיים שעלולים לפגום בצלילותם ובטוהרם, וזה דבר שהטבע לא יכול לעשות. ולכן יהלומי מעבדה הם איכותיים ומשובחים בהרבה.

באקס לאב דיאמונדס תוכל להגשים לה את החלום, ולקנות לה את טבעת היהלום 4 קראט שהיא כל כך רוצה. כמה עולה להגשים חלומות באקס לאב דיאמונדס? טבעת יהלום 4 קראט נמכרת אצלנו במחיר חלומי ומדהים של אלפי שקלים בלבד. כבר נדהמת? מעולה! טבעת יהלום 4 קראט מחכה לך אצלנו. ולא, זה לא חלום.

 

יהלומי המעבדה מבשרים את העתיד

אקס לאב דיאמונדס היא חברה ייחודית ופורצת דרך שזיהתה את הבשורה של יהלומי המעבדה והבינה שיהלומי מעבדה הם העתיד. עתיד היהלומים מפנה עורף לתהליכי הכרייה המזיקים שפוגעים אנוּשוֹת באדמה, בסביבות מחיה ובאנושות.

עתיד היהלומים מאמץ תהליכי ייצור החפים מסבל, ממלחמות ומדם. יהלומי המעבדה הם מבשרי השחר של העולם החדש, המזוכך, הנקי והיפה שאנחנו חולמים עליו. הם עדות לשינויים החיוביים שמתחוללים בעולמנו בכלל ובאנושות בפרט. רוצים להיות חלק מהעולם הזה? העדיפו יהלומים מעשה ידי אדם, יצירת מופת אנושית שכל כולה מחווה לטבע ולאדמה והכרת תודה לסביבה.

 

טבעת יהלום 4 קראט

 

מתנה שנותנים מהלב

טבעת יהלום מעבדה 4 קראט היא מתנה שנותנים מהלב. היא מוענקת באהבה ומתקבלת באהבה.

רוצה לרגש אותה עד דמעות? רוצה להגשים לה חלום? רוצה לראות אותה מאושרת? תן לנו לעזור לך. הטבעת שהיא מחכה לה, ממתינה לך בקולקציית טבעות היהלומים של אקס לאב דיאמונדס. אז בוא עכשיו. אל תניח לה לחכות.

Back top top
דילוג לתוכן