Skip to Content Contact Us

טבעת יהלום 3 קראט

מחפשת טבעת יהלום 3 קראט? החיפוש יכול להיות קשה אם אינך מחפשת במקום הנכון. יש כל כך הרבה דברים לחשוב עליהם כשמחפשים טבעת יהלום, ועבודת צורפות משובחת ויופי מרהיב הם רק חלק קטן מזה.

כשתמצאי אותו, את יהלום חלומותיך, לא יהיה לך ספק. יהלום 3 קראט הוא האבן היפה ביותר, הטהורה ביותר והעדינה ביותר שיכולה להתנוסס על טבעת זהב יפהפייה ולהציג עדנה עוצמתית ויופי שאין שני לו. כשתמצאי אותו, לא תרצי שום דבר אחר מלבדו.

 

אם את שואלת את עצמך איפה תוכלי למצוא את הקסם הזה, נוכל להצביע על מקום אחד ומיוחד שמציע תכשיטי יהלומים טהורים, זכים ומרהיבים מעשה ידי אדם, נוכל להצביע על אקס לאב דיאמונדס, רשת יהלומי המעבדה הראשונה והיחידה בישראל.

 

יהלום 3 קראט

יהלום 3 קראט הוא אחד היהלומים היפים ביותר שתמצאי בקולקציית טבעות היהלומים של אקס לאב דיאמונדס. אם את עדיין חולמת על אהבה ממבט ראשון, טבעת יהלום 3 קראט תיתן לך את חוויית ההתאהבות המלאה, והחוויה הזאת תעשיר אותך לחיים שלמים. היהלום שמתנוסס על טבעת חלומותייך, שוקל בערך 600 מיליגרם, וביהלומים למשקל יש חשיבות רבה.

משקל הוא אחד מארבעה קריטריונים המעידים על איכותו של היהלום וקובעים את ערכו. ככל שהמשקל גדול יותר, כך היהלום יוקרתי יותר. שאר הקריטריונים הם חיתוך, צבע ובהירות, ואם את בוחרת טבעת יהלום מדהימה במשקל 3 קראט, את גם בוחרת יהלום ברמת חיתוך גבוהה, בצבע זך ונקי ובבהירות צלולה.

 

טבעת יהלום 3 קראט

 

טבעת יהלום 3 קראט מחיר

באקס לאב דיאמונדס את יכולה להגשים את חלום היהלום שלך עוד היום. בניגוד ליהלום טבעי במשקל 3 קראט שנכרה מבטן האדמה ונמכר במחיר של עשרות אלפי דולרים, יהלום אמיתי מעשה ידי אדם נמכר ברשת אקס לאב דיאמונדס במחיר הרבה יותר משתלם, עשרות אחוזים פחות מכל מקום אחר. באקס לאב דיאמונדס כל אישה יכולה להגשים את חלומות היהלומים שלה, וגם את. אז בואי לפגוש את האהבה החדשה שלך.

 

האם מדובר ביהלום גדול?

אומנם משקל היהלום הוא אחד הקריטריונים החשובים ביותר לקביעת ערכו ואיכותו, אך המשקל היהלום עצמו אינו בהכרח מעיד על גודלו. גודלו של היהלום הוא פועל יוצא של צורת החיתוך ועבודת הליטוש.

ניתן למצוא טבעת יהלום 3 קראט שתראה קטנה יותר מטבעת הנושאת יהלום 1 קראט או 2 קראט. את גם יכולה למצוא יהלום 3 קראט שיראה גדול יותר מיהלום 4 קראט. בסופו של דבר הכול תלוי בטעם האישי שלך ואת יכולה לבחור טבעות עם יהלומי 3 קראט גדולים או קטנים לפי טעמך ולפי העדפתך.

אוהבת יהלומים יוקרתיים ועדינים? חפשי טבעת יהלום 3 קראט בחיתוך עגול ותוכלי להתמוגג מיופיו ולהתענג על עדינותו.

אוהבת יהלומים יוקרתיים וגדולים שמושכים מבטים וגורפים מחמאות? חפשי טבעת יהלום 3 קראט בחיתוך אליפטי או אגסי ותיהני מיופיו הממגנט ומצורתו המלכותית. לכל יהלום יש אופי משלו, ולכל יהלום 3 קראט יש יופי ייחודי משלו.

 

גדלים שונים של יהלומים

 

 

טבעת אירוסין 3 קראט

טבעת אירוסין 3 קראט היא גולת הכותרת של הצעת הנישואין. היא אות וסמל לאהבה טהורה, לקרבה אמתית, לזוגיות נצחית ולשותפות של הלבבות.

בניגוד לדעה הרווחת, יהלום 3 קראט אינו גדול מדי לאירוע המיוחד והמרגש הזה, וטבעת אירוסין שנושאת יהלום 3 קראט, היא הטבעת המושלמת לרגע החשוב ביותר בחיים של זוג האוהבים.

כיוון שמשקל היהלום אינו מעיד על גודלו, תוכל לבחור בשבילה יהלום 3 קראט קטן וקלסי או יהלום 3 קראט גדול ומלכותי.

רוצה שהיהלום ינצנץ על אצבעה באור יקרות? חפש טבעת יהלום 3 קראט המאופיינת בחיתוכים עמוקים שמגדילים את מראה היהלום ומשקפים אור במקשתת רחבה של גוונים בהירים.

באקס לאב דיאמונדס תמצא מבחר טבעות יהלומים איכותיות במשקל 3 קראט להצעות נישואין מרגשות ולהתחלות חדשות.

 

 

יהלום מעבדה 3 קראט

טבעות היהלומים של אקס לאב דיאמונדס הן יצירות מופת מופלאות שמעידות על כשרון צורפות יוצא דופן ויופי מפעים ובלתי נשכח. היהלומים המשובצים בתכשיטי היהלומים שלנו, הם ייחודיים ומעוררי השתאות מעשה ידי אדם.

היהלומים שלנו מוקדשים לאומן הגדול ביותר – הטבע – ומיוצרים עם אהבה עצומה לטבע ועם כבוד אליו.

היהלומים של אקס לאב דיאמונדס מיוצרים בתנאי מעבדה סטריליים, בהתוויה של נהלי ייצור מחמירים ובפיקוחם של טובי המדענים בעולם. תהליכי הייצור של יהלומי המעבדה אינם כרוכים בפגיעה בטבע, באדמה ובסביבה, אינם מכלים משאבים ואנרגיה ואינם מחוללים מלחמות בצע רוויות דם. היהלומים שלנו זכים, טהורים ונקיים.

 

יהלומים אמיתיים – יצירה אנושית ייחודית

יהלומי המעבדה של אקס לאב דיאמונדס עשויים פחמן טהור ומיוצרים בתהליכי ייצור המדמים את תנאי ההיווצרות של היהלומים הטבעיים בבטן האדמה. ההרכב הכימי שלהם אף טהור מזה של היהלומים הטבעיים כיוון שבתהליך הייצור מנופים הרכבים כימיים שעלולים לפגום בזכותם ובטוהרם.

יהלומי המעבדה של אקס לאב דיאמונדס נושאים תקני איכות עולמיים. יהלומי המעבדה של אקס לאב דיאמונדס הם יצירה אנושית ייחודית, מחווה של כבוד לעוצמת היצירה של הטבע ולאנושות.

החזון של אקס לאב דיאמונדס מתווה דרך לעולם חדש, נקי איכותי שתומך בסביבות חיים בנות קיימה למען עתיד האנושות והפלנטה. רוצה להיות חלק מהיצירה המופלאה הזאת? אנחנו מזמינים אותך טבעת היהלום שלך – בואי להיות חלק מהעתיד.

 

תכשיט טהור ומרהיב ביופיו

חולמת על יהלומים טהורים באמת? הטוהר של יהלומי המעבדה מדבר בעד עצמו. תכשיטי היהלומים שלנו משקפים את יופיו המזוכך, הבהיר והצלול של הטבע ואת האהבה שלנו אליו. והאהבה הזאת יכולה להיות שלך ממש עכשיו.

יהלום מעבדה 3 קראט מרהיב ביופיו ממתין לך בכל אחת מחנויות הרשת ובאתר המקוון ומציע לך את כל יופיו של הטבע במחיר מדהים!

היהלומים של אקס לאב דיאמונדס מגישים לך את הטבע במלוא הדרו, במכלול אחד מרהיב של שלושה קראט ובמחיר מהחלומות.

 

טבעת עם יהלום מעבדה 3 קראט

 

יהלום מעבדה 3 קראט באקס לאב דיאמונדס

אנחנו מכירים אותך – את יודעת מה את רוצה, את יודעת מה את אוהבת ואת יודעת על איזה יהלום את חולמת.

את חולמת על יהלום זך, בהיר וצלול, את רוצה לראות אותו מנצנץ על אצבעך, את רוצה להתבונן באור שנשבר בו ונשקף ממנו, את רוצה להרגיש את עוצמתו.

טבעת יהלום מדהימה במשקל 3 קראט היא הטבעת המושלמת בשבילך. את כבר יודעת את זה מזמן, ואת כבר יודעת איפה תוכלי להגשים את החלום – אז מה דעתך להגשים אותו אצלנו באקס לאב דיאמונדס, עוד היום?

Back top top
דילוג לתוכן