Skip to Content Contact Us

תכשיטים ליום האהבה

כשאתה מעניק לה תכשיט יהלומים ליום האהבה, אתה אומר לה שאתה אוהב. כשהיא מביטה בהתרגשות באריזה המעוצבת ומזילה דמעה או שתיים, היא אומרת לך שהיא יודעת, היא אומרת לך שגם היא אוהבת.

תכשיטי יהלומים ליום האהבה הם המתנה המושלמת לאישה של חייך, מתנה שלא תישכח לעולם. טבעת יהלום שמנצנצת על האצבע, צמיד יהלומים שמעדן את הזרוע, תליון יהלומים שמושך מבטים ועגילי יהלומים על התנוכים הרכים – כשהיא תענוד אותם, כולם ידעו כולם ידעו שהיא נאהבת; כשהיא תענוד אותם, כולם ידעו שהיא מיוחדת; כשהיא תענוד אותם, כולם ידעו שהיא מושלמת.

 

את יום האהבה חוגגים רק פעם בשנה, אך באקס לאב דיאמונדס כל יום הוא יום אהבה. אז בוא תמצא את הדרך לומר לה שאתה אוהב – בוא לבחור את היהלום המושלם ליום האהבה.

 

טבעות ליום האהבה

    טבעת איטרניטי זהב לבן טבעת איטרניטי זהב לבן

    טבעת איטרניטי

    3,50013,500
    טבעת V מזהב לבן משובצת יהלומי מעבדה טבעת V מזהב לבן משובצת יהלומי מעבדה

    טבעת V

    2,200

היא חושבת על זה; היא חולמת על זה; היא מחכה לזה; היא רוצה את זה. היא מחכה להחסיר פעימה כשתשלוף טבעת ליום האהבה, כשתענוד אותה על אצבעה, כשתאמר לה שהיא האחת ותמיד תהיה, כשתראה לה שלפיד האהבה שלכם בוער ויבער לנצח נצחים. אין יום מתאים יותר לאהבה מיום האהבה, ואין הזדמנות טובה יותר לרגש אותה באהבה.

בקולקציית הטבעות שלנו תמצא טבעות אירוסין, טבעות משובצות ביהלומים, טבעות סוליטר וטבעות משובצות באבני חן. טבעת היהלום שלה נוצרה במיוחד בשבילה ובמיוחד ליום האהבה, והיא מחכה לךָ וגם לה אצלנו עכשיו. אז בוא אלינו באהבה.

 

צמידים ליום האהבה

    צמיד INFINITY משובץ ביהלומים מזהב לבן צמיד INFINITY משובץ ביהלומים מזהב לבן
    צמיד טניס יהלומי מעבדה קלאסי זהב צהוב צמיד טניס יהלומי מעבדה קלאסי זהב צהוב
    SALE

    צמיד טניס קלאסי

    7,50034,000

רוצה להעצים את ההתרגשות וליצור למענה את הרגע המושלם? שפע צמידים ליום האהבה מחכים לשניכם באקס לאב דיאמונדס. אם חשבת שאי אפשר לשפר שלמוּת, אנחנו מזמינים אותך להגדיר מחדש את רעיון השלמות. בוא לאקס לאב דיאמונדס ותראה שהכול אפשרי.

צמיד האינפיניטי שלנו יפליא אותה בשלמות העיצובית של סמל האין־סוף ובזוהרם הטהור של היהלומים המשובצים בו. מבנה האין־סוף והעדנה של מלאכת העיצוב יאפשרו לך להצהיר שוב ושוב ושוב על אהבתך ועל נצחיות האיחוד שלכם.

רוצה להנציח את יום האהבה? ענוד על זרועה את צמיד האינפיניטי ותן לרגע המרגש הזה לעשות את שלו.

 

שרשראות ליום האהבה

באקס לאב דיאמונדס האהבה ליהלומים לעולם אינה דועכת. היא עוצמתית ומתעצמת מדי יום. יום האהבה מעלה את האהבה שלנו לפסגות חדשות ובלתי אפשריות, ואתה – וגם המלכה שלך – מרוויחים.

ענק יהלומים קווין הוא פסגה חדשה ובלתי אפשרית של אומנות הצורפות ושל עיצוב היהלומים. הוא מגלם כישרון, יצירה, יופי ואהבה. יופיים של היהלומים המשובצים בענק קווין, מסעיר, מרגש ומדהים את כולם.

אז מה דעתך להדהים אותה עם ענק קווין מלכותי שנועד למלכות אמיתיות? ביום האהבה הזה תן לה את חצי המלכות ואף יותר מזה. את המחווה הזאת היא לא תשכח לעולם.

 

עגילים ליום האהבה

עגילי החישוק של אקס לאב דיאמונדס עשויים זהב 14 קרט, משובצים ביהלומים בצידם החיצוני ומעוצבים בגדלים שונים. היופי העדין שלהם קורן, מרגש, מושך מבטים וגורף מחמאות. תן לה ליהנות מהמבטים המחמיאים ומתשומת הלב – מגיע לה. תן לה לענוד בגאווה את האות לאהבתך ותן לה להתפעם ממנו בכל בוקר מחדש. אל תוותר על ההזדמנות להדהים אותה ביום האהבה ולהצהיר בפניה על אהבתך. היא צריכה את זה, והיא מחכה לעגילי החישוק היפהפיים שתעניק לה ביום שכל כולו אהבה.

 

תכשיטים ליום האהבה בXlab Diamonds

רשת חנויות היהלומים המיוחדת ביותר בישראל – אקס לאב דיאמונדס – מזמינה אותך להתרגש מקולקציות התכשיטים השופעות והיוקרתיות שלה ולהגשים לאישה שלך חלום.

מתי לאחרונה שאלת אותה על מה היא חולמת? מתי אמרת לה שאתה רוצה להגשים לה את כל החלומות? מה דעתך להגשים לה חלום כבר עכשיו?

תכשיטים ליום האהבה משובצים ביהלומים יפהפיים, מלוטשים, בהירים וצלולים, מעוצבים בעבודת יד מפליאה ממתינים לך וגם לה בכל אחת מחנויות הרשת וגם באתר המקוון. אתה לא צריך לצאת מהבית כדי להגשים לה חלום. אתה יכול להביע את אהבתך ביהלומים כבר עכשיו.

 

תכשיטים לוולנטיין

תכשיטים לוולנטיין הם ההזדמנות שלכם להתוודע לאהבה המיוחדת ומעוררת ההשראה של אקס לאב דיאמונדס ליהלומים, כי היהלומים שלנו נולדו מאהבה.

יהלומי המעבדה שלנו הם תוצר של חזון, ערכים, הודיה ואהבה גדולה לבריאה. בשל רצוננו העז להגן על הסביבה, על הטבע ועל האדמה אנחנו מייצרים ומגדלים יהלומים במעבדות חדשניות ומתקדמות ובתנאים סטריליים שמגינים על טוהרם של היהלומים.

המדענים של אקס לאב דיאמונדס מייצרים יהלומים טהורים ומרהיבים למענכם ולמען כולנו כדי למזער את הנזק לאדמה ולצמצם את הפגיעה בה.

יהלומים שנולדו מאהבה הם סיבה מצוינת לחגוג את האהבה, הם אות ומופת לאהבה. ומה הם בשבילךָ? בוא הצטרף גם אתה לחגיגות האהבה שלנו, וקנה לאהובתך תכשיט יהלומים יוקרתי לכבוד יום האהבה.

 

תכשיטים ליום האהבה

 

מבצע תכשיטים ליום האהבה

אנחנו באקס לאב דיאמונדס חוגגים את אהבתנו הגדולה לתכשיטי יהלומים ומזמינים אתכם לחגוג יחד איתנו. כיוון שאת האהבה צריך לחגוג בכל יום ולא רק ביום האהבה, מבצע תכשיטים ליום האהבה הוא המתנה שלנו לכם.

רוצה להפתיע אותה במתנה יוקרתית ביום האהבה? אז תן לנו להפתיע אותך.

התכשיטים של אקס לאב דיאמונדס הם יצירת מופת מעוררת השראה, והם מוצעים לך עכשיו במחירים מרגשים.

רוצה להתרגש? רוצה לרגש אותה? חפש את המבצעים המיוחדים לזוגות אוהבים ותראה לה כמה אתה אוהב.

 

יהלומי מעבדה ליום האהבה

בכל יום ניתנת לנו הזדמנות לאהוב, להתרגש ולהתפעם. אך ביום האהבה אנו רואים את האהבה גדלה ומתעצמת, אנו מרגישים את הלב פועם בהתרגשות ואנו מבחינים במבטים המיוחדים והאוהבים ששמורים רק לנו – המבטים של אהובינו.

באקס לאב דיאמונדס מאפשרים לכם לחגוג את האהבה הפרטית שלכם ולהתאהב זה בזה מחדש. רוצה שהיא תתאהב בך מחדש? הראה לה כמה אהבתך חזקה, כמה היא יציבה וכמה היא איתנה.

תכשיטי היהלומים של אקס לאב דיאמונדס הם הסמל המובהק ביותר לאהבה. התכשיטים שלנו מיוצרים באהבה, והיהלומים שלנו טומנים בחובם את האהבה הטהורה ביותר – האהבה ליצירה. ביום האהבה הזה עזור לה להתאהב בך שוב; הראה לה כמה אהבתך עמוקה ושלמה; אפשר לה לחוות את יופיים של תכשיטי היהלומים ולגלות שוב את קסמה של האהבה.

Back top top
דילוג לתוכן