Skip to Content Contact Us

תכשיטים עם אבני חן

מאז ומתמיד היו תכשיטים עם אבני חן שם נרדף למצוינות, לחדשנות, ליצירתיות וליופי, וקולקציית אבני החן של אקס לאב דיאמונדס לוקחת את זה צעד אחד קדימה. כל אחד מתכשיטי הקולקציה הוא עדות לשלמות הבלתי מעורערת של אבני החן ולמסירות של החברה ליצירות נצחיות ששובות את הלב ואת הנשמה. אז מה מיוחד בקולקציית תכשיטי החן של אקס לאב דיאמונדס? השילוב המדהים בין אבני חן מקוריות ובין אומנות צורפות מוקפדת ועיצובים עכשוויים שקולעים לטעמן של נשים וודאי יקלעו גם לטעמך.

 

תכשיטי זהב עם אבני חן

רוצה להתחדש בתכשיט מקורי וייחודי של אקס לאב דיאמונדס? אנחנו מזמינים אותך להתבונן מקרוב ביופי הטבעי המרהיב הזה.

אבן חן מורגנייט – מהות האהבה

מבין כל תכשיטי אבני חן נציין את אבן המורגנייט ואת הגוונים הוורדרדים העדינים שלה. לא סתם אומרים עליה שהיא מסמלת את מהות האהבה והחמלה. היופי העדין והמרגיע שלה משמש לעיתים קרובות לריפוי הוליסטי ומחדיר רכות נעימה למציאות של האישה העונדת אותה. תליון שנושא מורגנייט נצמד לליבך ומשמש תזכורת מתמדת לאהבה המקיפה אותך. צמיד מורגנייט שמפאר את פרק כף היד שלך, עוזר לך להעצים את האהבה העצמית שלך. עגילי מורגנייט מוסיפים חן וחיוניות לכל סגנון לבוש, וטבעת מורגנייט המתהדרת בסומק מקסים, היא הבטחה לאהבה נצחית.

 

אבן חן סיטרין – מרכז השפע של החיים

חושבת על תכשיטים עם אבני חן? חשבי על תכשיטי סיטרין. אבן סיטרין זוהרת כמו השמש ומפיצה אנרגייה חמימה וטובה לכל עבר. מאמינים שאבן החן המופלאה הזאת מביאה לבעליה שפע והצלחה, ולכן היא מושלמת על תליון מעוצב שמונח קרוב לליבך ומושך שגשוג ושמחה לחייך. עגילים עם אבני סיטרין הם סמל לאופטימיות, וצמיד המעוטר בסיטרין זהוב יאיר את חייך. מעדיפה לענוד טבעת סיטרין על אצבעך? יש לך טעם משובח. טבעת הנושאת אבן סיטרין, היא תכשיט רב-עוצמה שיזכיר לך שאת כל השפע שיש לחיים האלה להעניק, את רשאית לקבל.

 

אבן חן אוניקס – חידתיות אלגנטית

חולמת על תכשיטי זהב עם אבני חן? הגעת למקום הנכון. אבן חן אוניקס – היא השוהם המשובץ בחושן של הכוהן הגדול – היא אבן חן שהייתה ונותרה חידתית, וזה לא מפתיע. הצבע השחור המפתה שלה טומן בחובו קסם עצום מסתורי, ויש אומרים שבגלל העוצמה שלה היא נבחרה לשמש את הכוהן הגדול. האוניקס מייצגת חוזק וחוסן נפשי. אם האוניקס משובץ בתליון, הוא מגן עלייך מפני שליליות. צמיד אוניקס מבטא תחכום נשי אין סופי, ועגילי אוניקס ירתקו אלייך מבטים. רוצה לענוד טבעת אוניקס מרשימה? אנחנו מבינים אותך. האוניקס הוא סמל לביטחון בלתי מעורער וליופי אניגמטי שאינו פג לעולם.

 

אבן חן ספיר – אבן החוכמה של המלכות

הספיר נקשר זה מכבר עם חוכמה, אצילות והגנה. צבעו הכחול העשיר מסמל את מרחבי השמים ואת מעמקי האוקיינוס. שרשראות אבני חן ספיר יעטרו את צווארך ויעזרו לך לסמוך על האינטואיציה הנשית שלך. צמיד ספיר יעטוף את פרק כף ידך במלכותיות מהודרת, ועגילי ספיר יוסיפו לך חינניות שלווה. חשקה נפשך בטבעת ספיר? כיוון שספיר הוא אבן החוכמה של המלכות, הטבעת החדשה שלך תוסיף לך כריזמה מלכותית ותאפשר לך להרשים את כולם בחוכמתך וביופייך.

 

אבן חן רובי – פנינה של תשוקה

אבן חן רובי, המוכרת בגוון האדום הלוהט שלה, מסמלת אהבה ותשוקה. יש בה אנרגיה עזה והמון חיוניות, אז אם את עונדת עגילי אבן חן רובי, את בהחלט תרגישי זאת. תליון שנושא אבן רובי גדולה, יבעיר עוד את הלהבות הבוערות בליבך. צמידי רובי הם עדות לאהבה עזה ובלתי מעורערת, וטבעת רובי עדינה היא מגלמת את עוצמת האהבה שלעולם לא דועכת.

 

אבן חן אמטיסט – אי של רוגע ושלווה

לא סתם אבן אמטיסט היא אבן החלומות. היא מרגיעה, משרה שלווה ומעודדת צמיחה רוחנית. טבעות זהב משובצות אבני חן אמטיסט יעצימו את המחויבות שלך להרמוניה פנימית ולגילוי עצמי. אם תענדי תליון אמטיסט קרוב לליבך, תרגישי את השלווה שמהדהדת ממנו ותקריני אותה לכל הסובבים. צמיד אמטיסט הוא סמל לאיזון הרמוני וליופי, ועגילי אמטיסט יעזרו לך להתמקד במה שחשוב.

 

אבן חן אמרלד – הבטחה לשגשוג

אבן הברקת היפהפייה היא אחת מארבע אבני החן היקרות ביותר בעולם. בזכות היופי המוריק שלה היא נעשתה ברבות השנים סמל לשגשוג ולצמיחה, לשפע ולהתחדשות. רוצה לחוש את העוצמה של הטבע? ענדי תליון אמרלד על לוח ליבך ואמצי את סמל התקווה והצמיחה. צמידים עם אבני חן אמרלד הם ביטוי לעושר, ועגילי אמרלד הם הבטחה לשגשוג.

 

תכשיטים עם אבני חן

 

תכשיטי אבני חן ברשת אקס לאב דיאמונדס

בליבת הפעילות של אקס לאב דיאמונדס יש אבן חן אחת שהיא יחידה במינה – יהלום המעבדה. הקסם הזה, שהוא כל כולו מעשה ידי אדם, מסמל את פסגת ההישגים האנושיים בתחום האומנות המדעית. יהלומים שנוצרו במעבדה בטכנולוגיה חדשנית, הם חלופה מקיימת סביבה ליהלומים טבעיים; היא נושאת את הטוהר המקורי של היהלומים ומבטלת הלכה למעשה את הצורך בתעשיית הכרייה המזיקה. ליהלומי מעבדה יש אותו הזוהר, הניצוץ, הצלילות והעמידות שיש ליהלומים טבעיים, ולמעשה הם צלולים אף יותר. אז אם את חולמת על תכשיטים שנושאים אבני חן, את מוזמנת לראות אותם אצלנו באקס לאב דיאמונדס. מבין כל אבני החן שצפויות להרשים אותך, אבן החן היחידה שתקרא בשמך היא יהלום המעבדה שלנו; אנחנו מבטיחים.

 

שרשראות עם אבני חן – אלגנטיות וייחודיות

ברשת שלנו תוכלו למצוא קולקציה רחבה של שרשראות המעוטרות באבני חן. שרשראות אלו הן עדות למחויבות של המותג לשלב יוקרה עם אינדיבידואליות. כל התכשיטים שלנו עשויים מזהב 14 קראט איכותי ומשובצים ביהלומי מעבדה, כל פריט בקולקציה זו משדר תחכום וייחודיות. בין אם מדובר באבן חן אדומה, ספיר עמוק או אזמרגד מבריק, אבני החן שנבחרו לשרשראות אלו נבחרו בקפידה כדי להשלים את האומנות והעיצוב, מה שהופך אותן לסמל של אלגנטיות נצחית.

רוצים לראות את מבחר השרשראות עם אבני חן שלנו? לחצו כאן

 

טבעות עם אבני חן – השילוב המושלם

Xlab Diamonds מציגה אוסף שובה לב של טבעות משובצות אבני חן קסומות. הטבעות מציגות את מסירותו של המותג להפגיש בין יופיים של אבני חן לבין האומנות של ייצור תכשיטים. מהגוונים העשירים של אמטיסט ועד לכחול השליו של הספיר, כל אבן חן משולבת בקפידה כדי ליצור יצירה הרמונית ומהממת מבחינה ויזואלית.

מחפשים טבעות עם אבני חן? לחצו כאן

 

עגילים עם אבני חן – קישוטים מעודנים לאלגנטיות קורנתא

אנו מציעים גם עגילים מזהב 14 קראט משובצים באבני חן ויהלומי מעבדה, המציגים שילוב מושלם של תחכום ואינדיבידואליות. בין אם מדובר בשילוב מיוחד יהלומים והפיתוי העמוק של אבני ספיר, או בגוונים התוססים של אמרלדים, כל זוג עגילים מעוצב בקפידה כדי לרתק את המבט. קולקציית עגילי אבני החן ב-Xlab Diamonds היא עדות למחויבות של המותג להציע לא רק תכשיטים, אלא אומנות ברמה הגבוהה ביותר, החוגגת את היופי של אבני חן, יהלומים ומיטב תכשיטי הזהב.

לצפייה בקולקציית העגילים עם אבני החן שלנו – לחצו כאן

Back top top
דילוג לתוכן