Skip to Content Contact Us

10 תכשיטים לטו באב

מבצעים מיוחדים לטו באב

תכשיטים לטו באב

אם פעם מתנה לטו באב הייתה עניין פשוט, היום צריך להיערך, לחקור, לבדוק ולהשוות עד שמוצאים את המתנה המתאימה, וגם זה לא תמיד מספיק. למרבה המזל, לנו באקס לאב דיאמונדס יש רעיונות בשפע, וכל מה שאתה צריך לעשות כדי למצוא את המתנה האידיאלית לטו באב, הוא רק לגלול. נשמע פשוט? זה באמת פשוט.

 

טו באב – תכשיטים

השנה תצליח לסחוף את בת הזוג שלך במתנה שלא מן העולם הזה, והגיע הזמן לא? הינה 10 הצעות לתכשיטים שכל אחת תשמח לקבל בטו באב.

 

1. עגילי סוליטר

בטו באב מעניקים מתנות של אהבה, ואין מתנה שאומרת ‘אהבה’ מאשר LOVE DIAMONDS. עגילי סוליטר לאישה נושאים יהלומי אהבה אמתיים שהזוהר שלהם, היופי שלהם והטוהר שלהם קורן מהם החוצה ומתבטא בחיוך הזוהר וביופי החד-פעמי של האישה המאושרת שעונדת אותם. והשנה גם לאישה שלך מגיע לקרון באור יקרות.

    עגילי יהלום סוליטר זהב לבן עגילי יהלום סוליטר זהב לבן
    SALE
    עגילי 0.80 קראט במבצע!

    עגילי יהלום סוליטר

    1,35021,000

 

2. טבעת איטרניטי

חושב על מתנה לטו באב ולא יודע מה לקנות? לא צריך לבזבז זמן על מחשבות כשהתשובה עומדת כאן לנגד עיניך. טבעת איטרניטי מרהיבה של אקס לאב דיאמונדס היא הקרם-דה-לה-קרם של מתנות לטו באב והדבר שיעשה לה – וגם לך – את החג. העיצוב המלכותי של הטבעת יחמיא לכל אישה וסמל הנצחיות שלה יחזק כל זוגיות. שיבוץ היהלומים בחישוק הזהב העדין נעשה במלאכת מחשבת שמתבטאת בתכשיט ייחודי שאין שני לו בקולקציית הטבעות של אקס לאב דיאמונדס. אז אל תוותר על הטוב ביותר; קנה לה טבעת איטרניטי.

    טבעת איטרניטי זהב לבן טבעת איטרניטי זהב לבן

    טבעת איטרניטי

    3,50013,500

 

3. טבעת אנג’ל

אז אם כבר מדברים על מתנות מרגשות ומיוחדות לטו באב, ואם כבר מזכירים LOVE DIAMONDS, הגיע הזמן לדבר על טבעות. סביר להניח שטבעות יש לה בשפע, אבל טבעת אנג’ל עדיין אין לה; ואם עדיין אין לה טבעת אנג’ל, החג הקרוב הוא בדיוק הזמן לכך. ליבה יחסיר פעימה כשהיא תבחין בעיצוב המדהים, האצילי והמלכותי של הטבעת, ודמעות ההודיה לא יפסיקו לזלוג. תתכונן.

    טבעת אובל אנג'ל טבעת אובל אנג'ל
    SALE

    טבעת אובל אנג'ל

    5,50016,900

 

4. עגילי דיאנה

אם היא תמיד חלמה להיות נסיכה אמתית, בטו באב הזה היא תוכל להגשים את החלום. עגילי דיאנה הם מתנה לטו באב לאישה שהיא גם נסיכה וגם מלכה. העגילים המיוחדים האלה נושאי אבן חן סגלגלה בצבע כהה ובוהק שהיה אהוב במיוחד על הנסיכה האהובה, והחיבור בינם ובין טו באב הוא טבעי.

    עגילי דיאנה זהב לבן עם ספיר כחול עגילי דיאנה זהב לבן עם ספיר כחול

 

5. שרשרת יהלום לב שחור

היא לא מפסיקה לרמוז לך על LOVE DIAMONDS לטו באב? מה דעתך להפתיע אותה ולהעניק לה תכשיט יהלום שקשה למצוא אפילו בחלומות? היהלום השחור המעוצב בצורת לב הוא הדבר היפה ביותר שאפשר להעניק ולקבל ביום האהבה העברי, ואם היא האחת, היחידה והמיוחדת שלך, אין ספק שהוא צריך להיות שלה.

 

6. צמיד יהלומים עין

אם אתה מחפש רעיונות לטו באב לאישה, הגעת למקום הנכון. צמיד יהלומים עין לאישה הוא לא רק סימן מובהק לאהבה אלא גם סמל להצלחה, לבריאות ולאריכות ימים. עיצוב העין הייחודי והמקורי שנושא את יהלומי האהבה, LOVE DIAMONDS מרהיבים בוהקים ונוצצים, ירתק את המבט שלה ושלך ויגן עליכם ועל אהבתכם.

 

7. עגיל באבלס LOVE

עגיל יהלומים שלא דומה לשום תכשיט אחר, שילוב הרמוני של תחכום ואלגנטיות. הקימורים החינניים והקווים המלוטשים יחד עם השיבוץ הייחודי של היהלומים הופכים את העגיל ליצירת מופת מודרנית שמתאימה ליום יום ולאירועים.

    עגילי באבלס עגילי באבלס

 

8. טבעת נויה

טבעת עדינה מזהב 14 קראט, משובצת ביהלומים עדינים ומתאימה בצורה מושלמת לכל תלבושת. עם יופי שאין להכחיש זוהי מתנה שתשאיר אותה חסרת נשימה, תעלה דמעות של שמחה וחיוך שיאיר את כל החדר.

 

9. הליקס CLASSIC

תוספת מיוחדת ושובבה לכל קופסת תכשיטים, עגיל הליקס מזהב לבן משובץ עם יהלומים הוא המתנה המושלמת שתגרום לה להרגיש צעירה ומודרנית. מתנה זו תעזור לכם לחגוג את אהבתכם וליצור רגע בלתי נשכח שילווה אתכם כל החיים.

    עגיל הליקס זהב 14 קראט עגיל הליקס זהב 14 קראט

 

10. טבעת יהלומים דקה

וכמובן איך אפשר לדבר על מתנה לטו באב בלי להזכיר טבעת יהלומים דקה, המסמלת אלגנטיות ויופי מאופק. הטבעת מעוצבת לשלמות עם רצועה דקה ועדינה של יהלומים נוצצים היוצרים ניצוץ שובה לב.

 

טו באב שמח!

Back top top
דילוג לתוכן