Skip to Content Contact Us

שרשרת זהב עם תליון מגן דוד משובץ יהלומים

אולי תתפלאו לשמוע שאנשים רבים שמגדירים את עצמכם חובבי יהלומים, לא מוכנים להסתפק בכל תכשיט אלא מחפשים תכשיטים מדהימים שיש להם משמעות, ובצדק. כשאנחנו מדברים על  תכשיטים שיש להם משמעות, אנחנו מתכוונים לתכשיטים שמייצגים אותנו, את מי שאנחנו, את המקום שממנו באנו, את ההיסטוריה האישית שלנו, את ההיסטוריה המשפחתית והלאומית שלנו, את העבר שלנו, את ההווה שלנו, את העתיד שלנו, את השאיפות שלנו, את הכמיהות שלנו ואת המהות הכי בסיסית שלנו.

שרשרת מגן דוד זהב עם יהלומים

לקוחות רבים מגיעים אלינו בחיפוש אחר תכשיטי מגן דוד ולא מוכנים להתפשר על שום תכשיט אחר, והאמת היא שאנחנו מבינים אותם, כי אין דבר מרגש יותר מתכשיט שיש לו ערך סמלי אדיר ואנרגיה עצומה שטומנת בחובה אלפי שנים של שמחה, של דמעות, של געגוע, של סיפוק, של נדודים ושל בית. ולכן שרשרת זהב עם תליון מגן דוד מיהלומים של אקס לאב דיאמונדס היא אחת השרשראות המבוקשות ביותר אצלנו, ואתם יכולים להבין למה. מלבד המיזוג המרגש בין עדנה מסורתית ובין אלגנטיות מודרנית תליון מגן דוד מיהלומים הוא עדות שקטה ליופייה של האמונה, והשקט הזה מהדהד בקולי קולות וחוצה את גבולות המרחב והזמן. המגנטיות הכובשת שלו חוצה גם את גבולות המגדר, ולכן הוא אידיאלי לגברים ולנשים כאחד.

מוכנים להתרגש עד עומק הלב? גם אנחנו. אתם מוזמנים להתוודע לתכשיט הכי מיוחד באקס לאב דיאמונדס, זה שנוצר בשבילכם ועוצב למענכם.

 

המשמעות של תליון מגן דוד

מגן דוד שנישא על שרשרת מגן דוד יהלומים, הוא סמל רב-משמעות שנשזר לתוך המארג של ההיסטוריה היהודית והזהות של העם היהודי. מקורות הסמל חידתיים במקצת, והיסטוריונים מתווכחים בינם ובין עצמם על ביטויו המוקדמים. יש תאוריה הגורסת שהסמל קדום מהתקופה הקלסית ומתרבויות יוון ורומא, אך ממצאים ארכאולוגיים קדומים חסרים לנו. מגן דוד נמצא בממצאים ארכאולוגיים מהתקופה הרומית במקומות שונים בעולם בחורבות של ישובים שלא היו יהודיים. אפשר לומר שרק בממצאים מתקופת ימי הביניים נראה מגן דוד בחורבות של יישובים יהודיים ועל גבי חפצים יהודיים. בתקופת ימי הביניים הוא נחקק בקמיעות, בחפצים, בתכשיטים ובחורבות של בתי כנסת כסמל של הגנה. נראה שיהודים שחיו בתקופת ימי הביניים האמינו שבכוחו של הסמל להגן על נושאיו מרדיפות, מפוגרומים, ממלחמות ומפגיעות, אירועים קשים שהעם היהודי ידע לא מעט.

הקשר של הסמל למלך המקראי דוד הוא תאוריה נוספת על מקורותיו. דוד המלך, שהיה מלך חכם וחזק, מתואר כשבידו כוכב בעל שישה קודקודים. הקשר בין הסמל ובין הדמות המקראית הנערצת חיזק את חשיבותו והאדיר את משמעותו כמייצג כוח, עוצמה ואחדות.

במשך מאות שנים של קשיים ומצוקות המגן דוד ליווה את בני העם היהודי ונתן חוסן והשראה לקהילות יהודיות ברחבי העולם. בתקופתנו יש למגן דוד רובדי משמעות רבים. הסמל הוא תזכורת לקשר המתמשך בין העם היהודי לאלוהיו. נקודת ההצטלבות של שני המשולשים, האחד מצביע למעלה והשני מצביע למטה, מייצגת את הדואליות של שני היבטי הקיום, הארצי והרוחני, ואת האיחוד ביניהם. מגן דוד הוא סמל לזהות יהודית ולסולידריות עממית, והוא מקרב בין לבבות בתפוצות ישראל ברחבי העולם.

תליון מגן דוד יהלומים שתלוי על שרשרת מגן דוד זהב לבן, מעלה את הסמל ההיסטורי הזה כמה רמות למעלה. כשאתם עונדים שרשרת מגן דוד זהב, אתם לא רק נושאים את פיסת ההיסטוריה של העם היהודי אלא גם מחבקים את רוחו הנצחית וצועדים עמה הלאה. סמל המגן דוד חורג מגבולות המרחב והזמן, מחבר בין העם היהודי ובין מורשתו ומגלם את מחויבותנו לו, לעם היהודי ולדורות הבאים.

 

תליון מגן דוד משובץ יהלומים

תליוני מגן דוד מתאימים לכולם, לגברים ולנשים כאחד. גם גברים וגם נשים מעריכים את היופי הנצחי ואת הסמליות של המגן דוד ומרגישים צורך עז לשאת אותו על לוח ליבם. אומנם יש אנשים שמעדיפים עיצובים מאופקים כמו תליון מגן דוד יהלומים קטן ועדין, ויש אנשים שמעדיפים עיצובים ראוותניים כמו שרשרת מגן דוד זהב אמיתי גדול ונוצץ, אך רוב האנשים לא מוותרים על הסמל המיוחד הזה, על תליון מגן דוד משובץ יהלומים שנראה לעיני כל ונותן חוזק לכל מי שעונד אותו. תליון מגן דוד זהב הוא תכשיט רב-תכליתי שמתאים לכל סגנונות הלבוש, לכל אירוע ולכל מצב רוח.

לגברים תליון מגן דוד נותן חוזק, עוצמה וחוסן. הוא מבטא את המשמעות ההיסטורית רחבת ההיקף של הסמל ומוסיף יופי ועניין לכל מי שעונד אותו. לנשים התליון מוסיף חן, עדנה ואלגנטיות. הוא אופנתי ומעורר התפעלות.

בין שאתם נותנים במתנה שרשרת זהב עם תליון מגן דוד משובץ יהלומים למישהו אהוב, ובין שאתם קונים אותו לעצמכם, זוהי מתנה מושלמת שמציעה עולם ומלואו למקבל ואין מתנה יפה ממנה.

 

תליוני מגן דוד לנשים ולגברים

חשקה נפשכם בתכשיט שרשרת זהב מגן דוד לגבר או בתכשיט שרשרת מגן דוד זהב לאישה? באקס לאב דיאמונדס תוכלו למצוא תכשיטי מגן דוד מדהימים במבחר עיצובים שמתאימים לכולם. כל מה שאתם צריכים לעשות, הוא לבחור בתליון שקורא במכם, שמהדהד את מהותכם, שמסמל את עולמכם. אומנם הסמל הוא הדבר היחיד שאינו משתנה בעיצובים הרבים שלנו, אך המתכת היקרה ועיטורי היהלומים מעשירים את הקולקציה.

אחת השרשראות המבוקשות ביותר אצלנו נושאת תליון מגן דוד עם יהלומים ונראית עדינה ויוקרתית להפליא. ואם אתם מתלבטים לגבי המתכת היקרה, כדאי שתדעו שהזוהר הנוצץ של הזהב הצהוב משווה לתכשיט נצחיות קלסית, ואילו זהב לבן משווה לו אלגנטיות מודרנית. אך אלה רק שתי אפשרויות. באקס לאב דיאמונדס תוכלו למצוא שרשרת מגן דוד זהב 14K מזהב אדום, שנראה מלכותי ורב עוצמה, וכן שרשרת מגן דוד יהלומים לגבר או לאישה מזהב לבן שמשלב בין הטוהר של הסמל היהודי החשוב ובין טוהרת היהלומים.

אתם ודאי רוצים לדעת למה כדאי לקנות תליון מגן דוד זהב 14 קראט. ובכן, משקל 14 קראט נותן למתכת היקרה עמידות וחוזק ששומרים על התכשיט במשך עשרות שנים ואף יותר. אז אם אתם שואפים להעביר את התכשיט הייחודי שלכם לדורות הבאים, אתם בהחלט יכולים.

 

שרשרת זהב מגן דוד – מחיר

בכל הנוגע למחיר של שרשרת זהב לבן מגן דוד אפשר לומר שכמו כל תכשיטי היהלומים שלנו גם תכשיטים הנושאים תליון מגן דוד זהב לבן, צהוב או אדום באים לידי ביטוי במחירים המייצגים איכות, ואיכות היא תנאי בתכשיטים מבית היוצר של אקס לאב דיאמונדס. מחירי שרשראות המגן דוד השונות מושפעים מחומרי הגלם, כלומר מסוג המתכת היקרה ומהמשקל שלה, ממספר היהלומים המשובצים בתליון וממשקלם, וכן מהעיצוב של הסמל היהודי המפורסם.

אתם בהחלט יכולים למצוא אצלנו שרשרת זהב מגן דוד יפהפייה במחיר התחלתי של 1,250 ₪, והעלות מבטאת את אומנות הצורפות ואת הערך של המתכות והיהלומים המגולמים בתכשיט. היופי האין-סופי של תליון מגן דוד מצדיק את מחירו, והוא השקעה משתלמת לכל הדעות.

 

שרשרת עם תליון מגן דוד גדול משובץ ביהלומים

 

שרשראות זהב עם תליוני מגן דוד משובצים ביהלומים באקס לאב דיאמונדס

אחרי שדיברנו על שרשרת זהב לגבר מגן דוד מחיר, ואחרי שדיברנו על סוגי שרשראות יהלומים לנשים וגם לגברים, הגיע הזמן לדבר על בית היוצר שלהם, על רשת אקס לאב דיאמונדס. כמו בכל תכשיטי היהלומים של אקס לאב דיאמונדס גם בשרשראות מגן דוד מיהלומים האיכות הכרחית. ולכן תכשיטי שלנו הם התכשיטים בשבילכם. כי אצלנו איכות היא לא רק מילה, היא חזון, היא יעד, היא מטרה. ולכן תכשיטי היהלומים שלנו הם שם דבר גם בקרב מעריצים מושבים של תכשיטי יוקרה וגם בקרב מעריצים מושבעים של יהלומי מעבדה.

קולקציית שרשראות מגן הדוד של אקס לאב דיאמונדס מעלה את התכשיטים היפים והמעודנים האלה לפסגות חדשות ששוברות שיאים חדשים מדי יום ולא רק בגלל יופיים אלא גם בגלל היהלומים שהם נושאים, יהלומים טבעיים, אקולוגיים שמייצגים את כל מה שיפה וטהור בטבע ובליבו של האדם. רשת אקס לאב דיאמונדס מזמינה אתכם לאמץ לליבכם את הסמל המובהק של העם היהודי ולענוד אותו בגאווה על צווארכם. חפשו אצלנו את תליון המגן דוד שנוצר במיוחד שבילכם; אנחנו מחכים לכם, וגם הוא.

בנוסף לכך אנו ממליצים לכם לעיין בקולקציית התכשיטים החדשה שלנו – קולקציית עם ישראל חי!

Back top top
דילוג לתוכן