Skip to Content Contact Us

שרשרת זהב לבן עם יהלום

מאז ומתמיד תפסו תכשיטים מעמד מכובד ומקום מיוחד בחייהן של נשים, ויש לכך סיבה טובה. תכשיטים בכלל ותכשיטים מזהב לבן בפרט מסמלים אלגנטיות, יופי, יוקרה ונשיות. שרשרת יהלום מזהב לבן מגלמת את כל התכונות האלה ומוסיפה לאישה שעונדת אותה קסם אישי ותחכום מעודן.

חולמות על שרשרת יהלום מזהב לבן? אתן לא לבד, ואנחנו לגמרי מבינות אתכן. אז רגע לפני שאתן קונות את שרשרת חלומותיכן, באו נבין יחד מהו זהב לבן, נברר למה כדאי לבחור שרשרת יהלום מזהב לבן, נבדוק מה ההבדל בין זהב לבן 14 קראט ובין זהב לבן 18 קראט ונלמד איך לשמור על התכשיט היפה והענוג הזה. מוכנות להכניס קצת קסם מוזהב ולבן לחייכן? הגעתן למקום הנכון.

 

שרשרת יהלום זהב לבן

 

מה מיוחד בזהב לבן?

זהב לבן הוא מתכת יקרה ומבוקשת. נשים רבות נוהרות אחריה בארץ ובעולם, ובצדק. שרשרת זהב לבן עם יהלום ניחנת במראה עדין, ענוג ומפתה. הזהב הלבן משלב היטב בין הברק של המתכת ובין הזוהר הטבעי של היהלום. מה שמייחד אותו הוא צבעו הבוהק, צבע שמאפיין סגסוגות המורכבות מזהב טהור וממתכות כסופות כמו כסף, פלדיום או ניקל. התכת המתכות נותנת לסגסוגת את הגוון הכסוף לבנבן היפהפה שלה, וגוון זה אהוב ומועדף על נשים בכל העולם.

 

למה כדאי לבחור בשרשרת יהלום מזהב לבן?

אז למה כדאי לקנות שרשרת יהלום זהב לבן? יש לכך כמה סיבות טובות. ראשית, השילוב בין הזהב הלבן ליהלומים יוצר ניגודיות מהממת שמושכת את העין ומוסיפה נופך זוהר לכל אישה. הברק של יהלומים מועצם כשהם משובצים בשרשרת מזהב לבן. השרשרת בכללותה קורנת מאלגנטיות ומתחכום, ואלה בתורם מהדהדים בכל מהותה של האישה העונדת אותה על צווארה. שנית, זהב לבן הוא מתכת עדינה שמתאימה לכל גווני העור ולכל סגנונות הלבוש. בין שאת בהירת עור, ובין שאת כהת עור, בין שאת משתתפת באירוע רשמי מטעם העבודה, ובין שאת יוצאת לבילוי צוהריים עם הילדים, שרשרת יהלומים מזהב לבן תמיד תהיה שם בשבילך ותמיד תעשיר את הסגנון האישי שלך ללא מאמץ.

 

מה ההבדל בין זהב לבן 14 קראט לזהב לבן 18 קראט?

אפשר לקנות שרשרת זהב לבן עם יהלום קטן במשקלים שונים, וליתר דיוק במשקל 14 קראט או 18 קראט. הקראט מעיד על שיעור הזהב הטהור בסגסוגת. שרשרת מזהב לבן במשקל 14 קראט מכילה זהב טהור בשיעור 58.3 אחוזים ומתכות אחרות בשיעור 41.7 אחוזים, ואילו שרשרת מזהב לבן במשקל 18 קראט מכילה זהב טהור בשיעור 75 אחוזים ומתכות אחרות בשיעור 25 אחוזים. שיעורי הזהב בסגסוגת משפיעים על צבעה, על עמידותה ועל מחירה. זהב לבן 14 קראט מאופיין בגוון חמים יותר בגלל השיעור הגבוה של המתכות הכסופות בסגסוגת. זהב לבן 18 קראט מאופיין בגוון כסוף לבנבן טהור בגלל השיעור הגבוה של הזהב הטהור בסגסוגת. בכל הנוגע לעמידות, אפשר לומר שזהב לבן 14 קראט עמיד יותר מזהב לבן 18 קראט בגלל ההבדל בשיעורי הזהב הטהור בסגסוגות. זהב לבן 18 קראט עמיד פחות ונוטה להישרט ולהיפגם בקלות ולכן אנחנו עובדים עם זהב 14 קראט על מנת לספק לכם תכשיטים עמידים יותר.

 

האם זהב לבן עמיד?

אמנם זהב לבן ידוע ביופיו, אך חשוב להביא בחשבון שעמידותו מושפעת מהרכב הסגסוגת שלו. שרשרת זהב לבן יהלום במשקל 14 קראט לרוב עמידה יותר משרשרת במשקל 18 קראט כיוון שיש בסגסוגת שיעור גבוה של מתכות כסופות שמחזקות אותה. עם זאת, יש לזכור שתכשיטים מזהב לבן זקוקים לטיפול עדין ולניקוי תקופתי שמשמרים את יופיים. בחלוף הזמן ציפוי הרודיום בשרשרת מזהב לבן עלול להצהיב מעט או להתבלות. אפשר לתקן זאת בקלות בציפוי מחודש אצל צורף מקצועי.

 

שרשרת זהב לבן עם יהלום

 

איך מטפלים בשרשרת יהלום מזהב לבן?

כדי לשמור על הברק של השרשרת יש לנקות אותה בקביעות. כך תעשו את זה:

  • הניחו את השרשרת בקערה עם מים חמים ומעט סבון כלים למשך חצי שעה.
  • שפשפו את השרשרת בעדינות במברשת שיניים רכה. הקפידו במיוחד על האזור שמסביב ליהלום.
  • שטפו את השרשרת במים חמים כדי להסיר את שאריות הסבון ואת הלכלוך.
  • יבשו את השרשרת במטלית רכה נטולת מוך.
  • לחלופין, נקו את השרשרת במטלית מיוחדת לניקוי תכשיטים כדי להחזיר לה את הברק הטבעי שלה.
  • יש להימנע משימוש בחומרים המכילים כימיקלים כיוון שהם עלולים לפגוע בזהב הלבן וביהלומים.

שרשרת יהלומים מזהב לבן היא תכשיט אלגנטי המשלב בשלמות בין הזהב הלבן ובין היהלומים המשובצים בו. בזכות הקסם הייחודי של היהלומים, הרבגוניות של הזהב הלבן והמחיר הסביר. שרשרת יהלומים יפהפייה היא תכשיט שנשים בכל העולם אוהבות, והיא הסיבה שאתן כאן, קוראות את השורות הללו. אז המשיכו לזרוח כמו היהלומים המשובצים בשרשרת שלכם, ותנו להם לפזר את קסמם עליכן ועל העולם.

 

שרשרת זהב לבן עם יהלום – המלצת צוות Xlab Diamonds

Back top top
דילוג לתוכן