Skip to Content Contact Us

שרשראות זהב מיוחדות לשנת 2024

בכל הנוגע לתכשיטים יוקרתיים ואלגנטיים, מעט מאוד יכולים להשתוות לקסם הנצחי של תכשיטי זהב. אבל מה שעושה את תכשיטי הזהב קסומים עוד יותר, הוא הניצוץ העמוק והצלול של יהלומי המעבדה. אומני הצורפות המוכשרים של אקס לאב דיאמונדס שילבו את הברק המסתורי של יהלומי המעבדה עם שרשראות זהב במשקל 14 קראט ועיצבו קולקציית שרשראות זהב יוצאות דופן שכדאי לך להכיר. המשימה שלנו היא להגדיר מחדש את המוסכמות בנוגע לתכשיטי נשים ולהציע לך שרשראות זהב מעודנות שהן לא רק יפות אלא גם מקיימות סביבה.

10 שרשראות זהב מיוחדות

סקרנית? בצדק. ולכן במקום להכביר מילים קבלי את העשירייה הפותחת של קולקציית 2024 של שרשראות הזהב של רשת Xlab Diamonds. לכל שרשרת יש קסם ייחודי, וכל שרשרת עוצבה במיוחד לנשים שמעריכות יופי, מוקירות ערכים סביבתיים ואוהבות תכשיטי זהב.

שרשרת זהב אמיתי – טבעות יהלום

השרשרת המעודנת הזאת מייצגת נאמנה את קולקציית שרשראות זהב מיוחדות של אקס לאב דיאמונדס. היא עשויה מזהב 14 קראט ונושאת תליון עם יהלום מרכזי המוקף בטבעת המשובצת ביהלומי מעבדה לבנים. העיצוב המיוחד הזה יוצר משחק גומלין שובה לב של אור וברק, ולכן הוא אידיאלי גם לאירועים מזדמנים וגם לאירועים רשמיים. שרשרת זהב טבעת יהלום מסמלת אהבה נצחית ואחדות ומושלמת לנשים שמוקירות תכשיטים שמביעים משמעות.

שרשרת זהב 14k – מגן דוד יהלומים

תליון מגן דוד יהלומים הוא גולת הכותרת של שרשרת זהב 14k. התליון נושא 30 יהלומי מעבדה מרשימים המשובצים בתבנית הסמל האייקוני של העם היהודי. זהו מיזוג מושלם של אמונה ואלגנטיות, סמל רוחני שעשיר בחוסן ובעוצמה ויכול לבטא היטב את טעמך המעודן בתכשיטים. שרשרת זהב מגן דוד יהלומים היא יצירת מופת אמתית שמתאימה לכל מי שמעריכה את השילוב העמוק בין תרבות ובין יוקרה.

שרשרת זהב יהלום יחיד טיפה

שרשרת זהב יהלום יחיד טיפה היא שרשרת זהב אמתי יפהפייה שאי אפשר להתעלם ממנה. מדובר בשילוב מדהים של אלגנטיות ופשטות שמתמזגות יחד בשרשרת זהב 14 קראט. יהלום סוליטר מרשים וגדול בחיתוך טיפה יעטר את צווארך וירתק את כל המבטים אליו (ואלייך). זוהי שרשרת נהדרת לאישה שמעריכה מינימליזם בתכשיטים אך לא רוצה לוותר על תשומת הלב שהם ימשכו אליה.

שרשרת זהב לב האוקיינוס

בהשראת תכשיט לב האוקיינוס המפורסם אקס לאב דיאמונדס מגישה לך עכשיו שרשרת לב האוקיינוס שתהיה שלך ורק שלך. השרשרת המיוחדת הזאת עשויה מזהב 14 קראט ונושאת תליון עם אבן חן גדולה ומרשימה בחיתוך לב כחול עמוק; ממש כמו זאת מהסרט. התכשיט הייחודי הזה הוא מחווה לרומנטיקה, ולכן הוא גם מתנה מושלמת לאישה אהובה שרוצה להיות יפה וזוהרת בזכות עצמה עם קצת עזרה מאבן החן המדהימה הנוצצת על לוח ליבה.

 שרשרת לב הזהב

שרשרת זהב יפהפייה במשקל 14 קראט נושאת תליון יהלומי מעבדה בשיבוץ פאווה על  לב זהב גדול ונוצץ. שיבוץ פאווה הוא שיבוץ ייחודי שמעלה את עבודת הצורפות והתכשיטנות של אקס לאב דיאמונדס לשיאים חדשים. יהלומי המעבדה מסודרים על לב הזהב כאריחים זוהרים ולא משאירים אף עין אדישה. שרשרת לב הזהב מסמלת אהבה עמוקה וחברות נצחית; היא תכשיט רב תכליתי שאפשר לענוד גם בשגרת היום יום וגם ברגעים המיוחדים, רגעים המלאים באהבה.

שרשרת זהב מרקיזה רויאל

שרשרת זהב מרתקת במשקל 14 קראט, אחת מהפריטים המובחרים בקולקציית שרשראות יהלומים של אקס לאב דיאמונדס, היא יצירת מופת אמתית. השרשרת נושאת יהלום גדול בחיתוך מרקיזה שסביבו 46 יהלומי מעבדה. יהלום בחיתוך מרקיזה מהדהד מלכותיות ואלגנטיות ומתאים לנשים מתוחכמות שהן מלכות אמתיות.

שרשרת זהב דיאנה

אם תמיד חלמת להיות נסיכה אמתית, עכשיו את יכולה. שרשרת זהב דיאנה עשויה מזהב במשקל 14 קראט ונקראת על שם נסיכת הלבבות שלעולם לא נוכל לשכוח. השרשרת נושאת אבן חן גדולה וכהה המוקפת יהלומי מעבדה זוהרים שנותנים לה נופך מלכותי ותומכים בה בהוד והדר. זהו תכשיט מושלם לכל מי שהתאהבה בחן של טבעת דיאנה המפורסמת ויודעת שגם היא ראויה לקסם מלכותי משלה.

שרשרת זהב עם טיפה מיהלומים

השרשרת המעודנת הזאת עשויה מזהב במשקל 14 קראט ונושאת טיפה עדינה של יהלומי מעבדה מעוצבים. השרשרת הזאת היא ההתגלמות של האלגנטיות המאופקת האופיינית כל כך לנשים המודרניות. היא מושלמת לכל מי שמעריכה תכשיטי זהב עדינים ועיצוב יהלומים משובח. את שרשרת הטיפה היפה הזאת תוכלי לענוד גם במשרד וגם בבית, גם בשגרה וגם באירועים. היא תמיד תלווה אותך ותמיד תעשיר את יופייך.

שרשרת זהב שביל היהלומים

כשאת עונדת על צווארך שרשרת זהב שביל היהלומים, אין גבול לעוצמת המשיכה שלך. עם שרשרת זהב 14 קראט המעוטרת בשובל קסום של יהלומי מעבדה, אף אחד לא יוכל להסיר ממך את המבט. שביל היהלומים מבטא את מסע החיים שלך, את הצמיחה שלך ואת כל הישגייך. רוצה שהיהלומים יספרו את סיפורך? ענדי את שביל היהלומים המושלם הזה על צווארך. יותר מזה את לא צריכה.

שרשרת זהב FANTASY

השם אומר הכול – שרשרת זהב 14 קראט מתגלמת כפנטזיה מדהימה בחייה של כל אישה. תליון הפנטזיה נושא רצף יהלומים מיוחד שכל אישה מפנטזת עליו. עצמי את העיניים ודמייני את עצמך עונדת שרשרת יהלומים יוצאת דופן בעיצוב מרהיב שאין שני לו. רוצה לבטא את הרוח הייחודית שלך, את היצירתיות שלך ואת הנוכחות החלומית שלך? ענדי שרשרת זהב FANTACY והעזי להביע את עצמך כמו שתמיד רצית.

Back top top
דילוג לתוכן