Skip to Content Contact Us

עגיל מטפס – זהב יהלומים ויוקרה

אם את חובבת עגילים, ודאי שמעת על סוד הקסם של העגילים המטפסים ואולי גם ראית אותם באירוע נוצץ כזה או אחר. עגילים מטפסים הם המילה האחרונה בתחום העגילים, והם נעשים מבוקשים יותר ויותר. נשים רבות שכבר התאהבו בהם (ובצדק!) עונדות אותם בכל מקום – במקומות העבודה, בפגישות עסקיות, בארוחות משפחתיות ובאירועים.

את ודאי תוהה מה סוד ההצלחה של העגילים המטפסים ואיך הם כבשו את ליבן של מיליוני נשים בארץ ובעולם. ובכן, הסוד הוא פשוט מאוד, והוא כבר מזמן לא סוד. עגיל מטפס הוא עגיל יוקרתי אחד שנראה כמו כמה עגילים יוקרתיים המעטרים את אוזני האישה ומעשירים את יופייה.

עגילים מטפסים של אקס לאב דיאמונדס לוקחים את אופנת העגילים המודרניים כמה צעדים קדימה ונותנים לך – כן לך, האישה המודרנית והנועזת שאינה חוששת לראות ולהיראות – הזדמנות לזהור הרבה מעבר למה שאת כבר רגילה.

לא תאמיני, אך הנשים של אקס לאב דיאמונדס, שממילא רגילות לתשומת הלב שהן מקבלות מהסביבה, מצליחות לשבור שיאים עם עגילים מטפסים מובחרים מזהב ויהלומים בקולקציות חדשות ומרהיבות. אז לפני שתקליקי על קולקציית העגילים המטפסים החדשה שלנו, בואי ללמוד את כל מה שאת צריכה לדעת על עגילים מטפסים.

 

עגילים מטפסים מזהב

עגיל מטפס – כשמו כן הוא – הוא עגיל שנראה כמטפס במעלה תנוך האוזן בעיצוב מיוחד המדמה רצף של עגילים או לולאות מעוטרת בעיצובים ובסגנונות שונים. העגיל המטפס יכול לכסות את כל התנוך ולטפס עד לקצה אפרכסת האוזן העליונה, והוא יכול לכסות רק חלק מהתנוך ולהיראות עשיר, יוקרתי ומיוחד.

עגיל מטפס זהב של אקס לאב דיאמונדס הוא עגיל ייחודי ויפהפה. הוא מעוטר ביהלומים בגדלים שונים נוצצים וזוהרים המטפסים כלפי מעלה, מעדנים את האוזניים וממגנטים מבטים משתאים.

משתוקקת לענוד עגילים מטפסים יפהפיים ולהדהים את כולם? את יכולה, עוד היום. כל מה שאת צריכה לעשות, הוא לבחור את העגיל המטפס שמדבר אלייך, להשחיל בעדינות את הזיז הדק שלו לתוך הנקב בתנוך האוזן, לסגור את הזיז בסוגר מעברו השני של התנוך ולדחוף את העגיל בעדינות כלפי מעלה. דחיפת העגיל כלפי מעלה יוצרת אפקט מדורג ומרהיב של רצף עגילי יהלומים משגעים שקשה להסיר מהם את המבט. האפקט העיצובי של העגיל המטפס יכול להיות לולאתי, נחשולי או להדהים בשלל עיצובים אחרים.

 

האם עגיל יהלומים מטפס נשאר במקום?

נשים רבות שואלות אותנו אם עגילים מטפסים נשארים במקום. ובכן, עגיל זהב מטפס שמותאם לתנוך האוזן הן במבנה והן בצורה ישאר במקומו ולא ינוע לצד או ייפול כלפי מטה. עם זאת, עגילים כבדים מדי, עלולים ליפול כלפי מטה ולהטריד אותך בתיקון המצב שוב ושוב.

העגילים המטפסים של אקס לאב דיאמונדס עלולים להיראות כבדים, אך זוהי רק אשליה. למעשה הם קלי משקל. הם אינם מכבידים על תנוך האוזן, אינם מכאיבים וכמעט אינם מורגשים. הם עשויים זהב טהור ומעוטרים ביהלומים צחורים וטהורים. העיצוב העדין שלהם מאפשר לכל אישה ליהנות מהאיכות המשובחת שלהם ולהעצים את יופייה בפשטות ובטבעיות.

 

עגיל מטפס יהלומים באקס לאב דיאמונדס

עגיל מטפס יהלומים מבית היוצר של אקס לאב דיאמונדס מאפשר לך ליהנות מאין־סוף אפשרויות ולענוד אותו בכל דרך שתרצי. את יכולה לדחוף אותו במעלה התנוך וליצור אשליה של רצף יהלומים ענוג ועדין, ואת יכולה להוריד אותו כלפי מטה ולקבל עגיל תלוי קלסי.

רוצה להדהים את כולם בטיפות יהלומים קטנות שמעדנות את אוזנך ומבליטות את יופייך? אספי את שיערך לאחור והציגי לראווה את קסמם של היהלומים.

רוצה לגלות טפח ולכסות טפחיים? פזרי את שערך ותני לעגילים המטפסים להתגלות בטבעיות, לעורר סקרנות ולרתק מבטים.

מוכנה לגרוף מחמאות? חפשי אצלנו את עגילי היהלומים המטפסים שלך. הם מחכים להתגלות באחת מקולקציות העגילים של אקס לאב דיאמונדס.

 

עגיל מטפס זהב לבן

קולקציית העגילים המטפסים של אקס לאב דיאמונדס רק הושקה וכבר קיבלה יותר תשומת לב מכל קולקציית עגילים עם יהלומים אחרת. והאמת היא שאנחנו לא מופתעות. הנשים המודרניות הן אינטליגנטיות להדהים ומורגלות לחיי שפע ותחכום. ולכן אין זה מפתיע שהן מחפשות שפע ותחכום גם בתכשיטים שלהן.

עגיל מטפס זהב לבן של אקס לאב דיאמונדס הוא פסגה עיצובית מתוחכמת בפני עצמה. הוא מאפשר לכל אישה לענוד אותו בזווית המתאימה לה ואף לרענן את הלוק מדי יום. פעם הוא מטפס כלפי מעלה, ופעם הוא נופל מטה כטיפות תלויות מפעימות; פעם הוא על אוזן אחת ופעם על שתי האוזניים; פעם הוא גלוי לעין כול ופעם הוא נסתר בין קווצות שיער שובבות. בכל יום הוא מפתיע ובכל רגע הוא משתנה. ככה זה עם העגילים המטפסים של אקס לאב דיאמונדס – הם לא מפסיקים להדהים.

 

עגיל מטפס זהב

 

עגיל זהב מטפס

אז איזו אישה את? אישה של עגיל יהלומים מטפס כטיפות מים קרירות, מרעננות ומרוות? או אולי את אישה של יהלומי פנטסי מטפסים שסוחפים אותך אל עולם של אגדות קסומות ומעניקים ליופייך נופך מלכותי? אוהבת דווקא את התחכום הקלסי של מטפס ראונד? את יכולה להשיג איתו הרבה יותר מהר ממה שנדמה לך, ואת יודעת זאת היטב. את העגילים המטפסים שלנו אנחנו רק עיצבנו, האופי שלהם התקבל מעצמו, וזה סוד הקסם שלהם.

רוצה להכניס קצת קסם לחייך? בואי לבחור את העגילים המטפסים שלך. הם ממתינים שתגלי אותם. את באה?

Back top top
דילוג לתוכן