Skip to Content Contact Us

עגיל הליקס זהב

לעגילי הליקס יש היסטוריה ארוכת שנים, והם ליוו נשים יפות לאורך כל התקופות ובכל המקומות. וזה לא מפליא – נשים מאז ומתמיד אהבו להבליט את יופיין ולהתבלט בעוצמתן, בנשיותן ובעצמאותן. עגילי הליקס הם בין הסמלים הבולטים ביותר לנשיות עוצמתית מתקדמת ומתוחכמת.

ההליקסים הם עגילים עדינים שעונדים לא בתנוכי האוזן הרכים אלא מעליהם, באזור החיצוני של האפרכסת העליונה. מלבד היותם ממגנטים ומלאי קסם ועוצמה עגילי הליקס ניחנים ביופי עדין שקורן למרחקים, מוסיף ליופייה הטבעי של האישה ומחזק אותו.

לעגילי הליקס עיצובים רבים אך רובם ככולם נראים כחישוקים קטנים, עדינים ויפים. כל אישה יכולה לענוד עגיל הליקס אחד, שניים או יותר – לפי מספר הנקבים שיש לה.

עגילי הליקס איכותיים עשויים ממתכות טהורות כמו זהב, כסף או פלטינום. ההקפדה על טוהרה של המתכת מונעת התפתחות של דלקות וזיהומים ומזרזת את תהליך ההחלמה.

על אף גודלם הזעיר העיצוב הייחודי של עגילי ההליקס מרהיב ומושך את העין ומקנה לכל אישה מראה אלגנטי, מתוחכם ומלכותי.

אם גם את חולמת להאדיר את היופי הטבעי שלך בתכשיטים ייחודיים, עגילי הליקס זהב ויהלומים מבית היוצר של אקס לאב דיאמונדס הם הדבר הנכון בשבילך.

 

רוצה להגשים חלום עם עגילי הליקס יוקרתיים בעיצובים מרהיבים? הינה כל מה שאת צריכה לדעת. 

 

עגילי הליקס מזהב

עגיל הליקס זהב הוא חישוק קטן ועדין שעונדים לא בתנוכי האוזניים אלא באזור העדין שמעליהם. כדי לענוד עגילי הליקס יש צורך בניקוב מיוחד ובתקופת החלמה והסתגלות.

אפשר לענוד עגיל הליקס אחד בכל אוזן, ואפשר גם לענוד שני עגילים ויותר לפי מספר הנקובים באוזן. אפשר לענוד עגילי הליקס זהים בכל אוזן ואפשר לעטר את האוזן בעיצובי הליקס שונים ומפתיעים.

הליקסים אחידים בשתי האוזניים יעניקו לך מראה קלסי, אלגנטי ומתוחכם, ואילו הליקסים שונים ומפתיעים יאפשרו לך לבטא את הייחודיות שלך ולהיראות צעירה, חיננית, יפה וזוהרת.

כל אישה יכולה למצוא את ההליקס שלה בקולקציות העגילים המובחרות של אקס לאב דיאמונדס, וכל עגיל הליקס יאפשר לך לזהור, להדהים ולרתק מבטים.

 

סוגים שונים של פירסינג באוזניים

 

חולמת על עגיל הליקס יהלומים?

חלומות מגשימים באקס לאב דיאמונדס! עגיל הליקס יהלומים של אקס לאב דיאמונס הוא פסגה עיצובית יוצאת דופן, חד־פעמית ובלתי נשכחת ומתאימה לך – האישה המודרנית שנהנית מהחצנת הנשיות העוצמתית שלה ואינה חוששת ממנה.

אם את חולמת על עגילי הליקס משובצים ביהלומים מדהימים בגדלים שונים, הגעת למקום הנכון. חפשי את ההליקס שלך בקולקציות העגילים של אקס לאב דיאמונדס ותני לאינטואיציה שלך להוביל אותך.

אז איזה עיצוב יעשה לך את היום? עיצוב מלכותי, עוצמתי ובוהק או עדין, ענוג ושליו? מה הצבע שלך? זהב צהוב, זהב לבן או זהב נחושתי? ומה לגבי היהלומים? האם תעדיפי יהלומים בגדלים זהים או אולי תבחרי להדהים את העולם עם יהלומים בגדלים שונים? על מה את חולמת? בואי להגשים את החלום אצלנו באקס לאב דיאמונדס.

 

הכנה לעגילי הליקס – האם זה כואב?

לכל אישה יש סף כאב אישי, ואין התנסות של אישה אחת זהה להתנסות של אחרת. ניקוב הכנה לעגילי הליקס יכול להכאיב כיוון שמדובר בהליך עדין הכולל החדרת מחט עדינה לאזור רגיש מאוד. גם תהליך ההחלמה שונה מאישה לאישה. יש נשים שאינן זקוקות ליותר משלושה חודשי החלמה, ויש נשים שזקוקות לשישה חודשי החלמה ולעיתים לשנת החלמה שלמה.

כדי שתקופת ההחלמה תהיה קצרה ומיטיבה יש למלא את הנחיותיה של טכנאית הפירסינג ולשמור על היגיינה מרבית. רצוי לנקות את אזור הנקב פעמיים ביום בתמיסת מלח או בסבון אנטי־מיקרוביאלי כדי למנוע התפתחות של זיהומים ודלקות.

רצוי למנוע מגע בעגיל הטיפולי או משיכה אקראית ובלתי נשלטת שלו. הדבר עלול להזיק לנקב עצמו, להכאיב מאוד ולגרום להצטלקות העור סביבו. אם לא תטפלי היטב בנקב הוא עלול להיסתם ולחייב ניקוב חדש וזמן החלמה נוסף.

רוצה להתחדש בעגילי הליקס מדהימים ומוכנה לעשות את כל הדרוש לשם כך? מלאי את ההנחיות של טכנאית הפירסינג, טפלי בנקב ושמרי על העגיל הטיפולי בתקופת ההחלמה. תקופת ההחלמה עברה בשלום? חזרי לטכנאית, הסירי אצלה את העגיל הטיפולי וענדי בעזרתה את עגיל הליקס יהלום המרהיב שלך.

 

עגיל הליקס זהב לבן או נחושתי?

באקס לאב דיאמונדס תמצאי עגילי הליקס מזהב טהור בצבעים שונים. אוהבת את הטוהר הצחור של הזהב הלבן? עגיל הליקס זהב לבן מחכה להתגלות בקולקציית העגילים היוקרתית שלנו.

אוהבת את העוצמה הממלכתית של הזהב הנחושתי? חפשי עגיל הליקס זהב צהוב או נחושתי ותני לטבע וליופי לעשות את שלהם.

מוכנה להדהים את העולם ביהלומים טבעיים מעשה ידי אדם? אם הגעת לאקס לאב דיאמונדס, הגעת למקום הנכון!

 

עגילי הליקס יהלום בעיצובים בלתי נשכחים

עגילי הליקס יהלום הם נישה ייחודית בקולקציות עגילי היהלומים של אקס לאב דיאמונדס. הנישה הייחודית הזאת משתלבת היטב עם תכונות הנשיות העוצמתית שמעצב העולם המודרני, ומעניקה להן עדנה ענוגה ועומק.

רוצה לענוד עגילי הליקס יוקרתיים? חפשי את עגילי הליקס Glam שלנו.

רוצה להרגיש כמו נסיכה מהאגדות? ענדי עגילי הליקס Princess והתמוגגי מיופיים המלכותי, החד־פעמי והבלתי נשכח.

רוצה להעצים את היופי הקלסי שלך? אל תוותרי על עגילי הליקס Classic.

מחפשת אחר היהלום שבכתר? הפסיקי לחפש ובחרי בעגילי הליקס Crown חינניים שיעטרו את אוזניך ויבליטו את יופייך.

 

עגיל הליקס זהב

 

אקס לאב דיאמונדס – עגיל הליקס יהלום

נשים אוהבות עגילים, זה ידוע. אנחנו גם אוהבות לחדש ולהתחדש, לרענן מפעם לפעם את תכשיטי היהלומים שלנו ולהפתיע עם עגילים ייחודיים ונועזים. עגילי הליקס מאפשרים לנו לצאת מאזור הנוחות שלנו, להוציא מעצמנו את המיטב ולהמציא את עצמנו מחדש.

עגילי ההליקס של אקס לאב דיאמונדס מעניקים לנו כוח להתנסות, רצון להעז ויכולת להתחדש ולהיות הכי יפות שאנחנו יכולות. עגילי הליקס במבחר עיצובים ממיטב הקולקציות מחכים לכן אצלנו באקס לאב דיאמונדס.

מוכנות להרפתקה חדשה? צאו לדרך וקחו אתכן את עגילי ההליקס שלכן.

Back top top
דילוג לתוכן