Skip to Content Contact Us

עגילי יהלום 1 קראט

עגילי יהלום 1 קרט הם העגילים המבוקשים ביותר בקולקציית העגילים של אקס לאב דיאמונדס.

 

עגילי יהלום צמודים 1 קראט

    עגילי יהלום סוליטר זהב לבן עגילי יהלום סוליטר זהב לבן
    SALE
    עגילי 0.80 קראט במבצע!

    עגילי יהלום סוליטר

    1,35021,000
    עגילי ויולט - זהב לבן ויהלומי מעבדה עגילי ויולט - זהב לבן ויהלומי מעבדה
    עגילי טימבוקטו משובצים יהלומים מזהב לבן עגילי טימבוקטו משובצים יהלומים מזהב לבן

 

המראה העדין של היהלומים והעיצובים המרהיבים של העגילים, מוסיפים חן, יופי ורכות לכל אישה. הם מאירים את פניה, מבליטים את עיניה ומדגישים את חיוכה.

 

עגילי יהלומים 1 קראט

 

נשים יפות אוהבות תכשיטים יפים, ואין תכשיט יפה יותר מעגילי יהלומים 1 קרט של אקס לאב דיאמונדס.

חולמת על התכשיט המושלם? בואי להתרשם מהיופי המדהים של עגילי היהלומים של אקס לאב דיאמונדס ומאיכותם בכל אחת מחנויות הרשת ובאתר המקוון.

 

רוצה לשמוע עוד? הינה כל מה שאת צריכה לדעת על העגילים המסוגננים שלנו ועל היהלומים המיוחדים במשקל 1 קרט המוטבעים בהם.

 

עגילי יהלומים 1 קראט במחיר משתלם

עגילים היו מאז ומתמיד אחד התכשיטים הכי פופולאריים והכי שימושיים. העגילים הם תכשיט שתורם הרבה מאוד לנראות ולהופעה הכללית. הפנים מקבלות חן מיוחד הודות לתוספת הזו של העגילים, במיוחד כאשר העגילים משתלבים היטב עם שאר פריטי הלבוש.

העגילים לא חייבים להיות גדולים, בולטים או ארוכים במיוחד. הם יכולים להיות סמליים ממש ועדיין יהיה בהם יופי מיוחד ונוכחות שאי אפשר יהיה לפספס. זו הסיבה שהתכשיט הראשון של כל תינוקת יהיו בדרך כלל העגילים.

כאן צריך כמובן לבחור בעגיל שיהיה יפה, תואם, נאה לעין ומתאים לזו שתענוד אותו.

 

עגילי יהלום צמודים – תכשיט מנצנץ למרחוק

עגילי יהלום צמודים הם עגילים מרשימים ויפים הנותנים מענה אסתטי לכל אחת. אין כמעט ילדה, נערה או אישה שעגילי יהלום או צבע יהלום לא יתאימו לה. כי היהלום הוא לא בעל צבע דומיננטי שעשוי להתנגד לצבעים אחרים.

להיפך. במקרים רבים הוא אף מעצים את הצבע של העיניים, של הבגדים, של כיסוי הראש וכל מה שהאישה למעשה לובשת. כי ליהלום יש את האפקט של השתקפות.

 

מהו עגיל יהלום 1 קרט?

עגילי יהלום 1 קרט של אקס לאב דיאמונדס הם אומנות הצורפות במיטבה. הם מתוכננים, מעוצבים ומיוצרים בידי טובי הצורפים בעולם, מוצגים לראווה בקולקציות המובילות שלנו וזוכים להתעניינות רבה ולביקוש.

קרט הוא יחידת משקל של יהלום. קרט אחד שווה 200 מיליגרם. קוטרו של יהלום במשקל 1 קרט הוא כ־6.5 מילימטרים. ולכן יהלומים במשקל 1 קרט הם עדינים מאוד, יפים ומרשימים.

בניגוד לדעה הרווחת, משקלו של היהלום אינו קובע את מחירו. מחיר היהלום נקבע לפי ארבעה קריטריונים מובילים, שנקראים גם ארבעת ה־C, ויחידת המשקל – הקרט – היא רק אחת מהם.

שלושת הקריטריונים האחרים הם חיתוך, צבע וצלילות, ויחד עם הקרט הם קובעים את איכותו של היהלום ואת מחירו.

 

הסוד של אקס לאב דיאמונדס

ליהלומים של אקס לאב דיאמונדס יש קריטריון נוסף שקובע את מחירם ומעיד על איכותם וטוהרם, והוא – ייצור במעבדה.

ייצור יהלומים במעבדה הוא הסוד של אקס לאב דיאמונדס, והדבר שמבטיח לכן, נשים יקרות, את היהלומים הצלולים ביותר בעולם.

כן זה כבר מזמן לא סוד שהצלילות של יהלומי המעבדה היא מושלמת. בניגוד ליהלומי מכרות, הנושאים תכלילים  – נוזלים או בועות גז שנלכדים ביהלום בתהליך ההתגבשות שלו – שפוגמים בצלילותם, יהלומי מעבדה חפים מתכלילים, צלילותם טהורה ויופיים מהפנט, עוצר נשימה ומלא עוצמה.

באקס לאב דיאמונדס תוכלי למצוא עגילי יהלום צמודים 1 קרט או עגילים תלויים 1 קרט ולהיות בטוחה שהם מושלמים. והם אכן מושלמים.

 

עגילי יהלום צמודים 1 קראט

 

שנגלה לך את המחיר?

מחירם של תכשיטי יהלומים בכלל ושל עגילי יהלומים בפרט נקבע לפי הדירוג של כל אחד מהקריטריונים המובילים. הקריטריונים הללו נקבעו במכונים גמולוגים ברחבי העולם, והם מחייבים. ולכן המחירים של עגילי יהלומים 1 קרט משתנים ומושפעים ממשקל היהלומים, מהחיתוך שלהם, מצבעם ומצלילותם.

המשקל של עגילי יהלום 1 קרט מושפע גם מגודלו של היהלום וגם מכובדה של המתכת היקרה ומעיצובה.

בכל הנוגע לחיתוך, חשוב לדעת שהחיתוך משפיע על הניצוץ של היהלום. חיתוך איכותי בדירוג גבוה מעמיק את הניצוץ של היהלום, ואילו חיתוך בדירוג נמוך מחליש את עוצמת הניצוץ ומוריד את המחיר.

חיתוכים נפוצים ביהלומים הם חיתוך עגול, חיתוך מרקיזה, חיתוך אובלי, חיתוך אגס, חיתוך נסיכה וחיתוך אזמרגד. כל חיתוך צריך להיות מדויק ועשוי היטב. גם החיתוך משפיע על מחיר היהלום, וחשוב שתדעי זאת בבואך לקנות עגילי יהלומים באקס לאב דיאמונדס.

בכל הנוגע לצבע, כדאי שתדעי שהצבע של היהלום מושפע מרמת הצלילות שלו. ככל שהיהלום צלול יותר, כך הוא בהיר יותר. אם צלילותו של היהלום נפגמת, צבעו יהיה עמום, חלבי ונוטה לגוון חום בהיר או צהבהב. היהלומים של אקס לאב דיאמונדס מושלמים בצלילותם בגלל שהם מיוצרים במעבדה, ולכן צבעם בהיר, והם זכים, טהורים ויפהפיים.

אז כמה עולים עגילי יהלומים 1 קרט באקס לאב דיאמונדס? בואי נגלה לך סוד – המחירים ידהימו אותך, יפתיעו אותך ויאפשרו לך לקנות הרבה יותר מזוג עגילים 1 קרט.

השתכנעת? בואי להכיר את העולם המופלא של יהלומי המעבדה, היהלומים ששוברים את השוק העולמי, קובעים תקני איכות חדשים בתחום הגמולוגיה והתכשיטנות ומאפשרים לך להגשים חלום.

 

הקולקציה היפה ביותר של אקס לאב דיאמונדס

קולקציית עגילי היהלומים שלנו מכילה אוסף משגע של תכשיטים מדהימים הנושאים יהלומים במשקל 1 קרט בחיתוכים מיוחדים ובצבעים זוהרים. כולם צלולים לכדי שלמות וכל אחד מהם הוא פסגת האומנות, האיכות והיופי.

אז במה תבחרי? בעגילים אליפטיים חינניים; בעגילי יוליה צמודים; בעגילי יהלום סוליטר תלויים; בעגילי חמסה יהלומים?

בין שתבחרי בעגילי יהלום צמודים, ובין שתבחרי בעגילי יהלום תלויים, יופיים של היהלומים והדיוק של העיצובים לא יפסיקו להדהים אותך.

 

היכן קונים תכשיטי יהלום?

אז החלטתם לצאת ולקנות תכשיט מיהלום. השאלה היא איפה אכן תקנו את התכשיט? אתם צריכים למצוא חנות יהלומים שם תוכלו לברר כמה עולה קראט יהלום כדי שתערכו בהתאם ותבחרו את התכשיט שיתאים לכם ולאפשרויות הכלכליות שלכם.

בכל מה שקשור לתחום הזה של תכשיטי יהלום ולא ממש משנה אם זה כאשר אתם רוצים לקנות עגילי יהלום צמודים שזה כמעט נטו יהלום או שאתם רוצים לקנות תכשיט גדול המשלב יהלומים, כמו למשל  צמידי טניס יהלומים, חובה לשים לב שיש לכם חנות אמינה אשר עליה אתם יכולים לסמוך כשאתם באים לבחור את היהלומים.

יהלום זה מוצר יקר מאוד ועל כן גם תעשיית הזיופים משגשגת בהתאם. אתם לא יכולים לסמוך על כל חנות או מוכר כי אכן מדובר בדבר האמתי.

אז כדי לקבל מוצר אמין, חובה לפנות אל חנות מוכרת, חנות שיש לה שם טוב ומוניטין בשוק ורק כך תוכלו להיות בטוחים וסמוכים שאכן תקבלו את המוצר האמתי.

 

יהלומים בזול – יש דבר כזה?

יהלום זה תכשיט יקר וכולנו כבר יודעים מזמן. אך כמו בכל תחום, גם בתחום היהלומים יש טווח של מחירים.

אם אתם רוצים ליהנות מיהלומים יפים, איכותיים, טובים, מרשימים וכאלה שגם לא יעלו לכם יותר מידי יקר, אנחנו הכתובת שלכם. עגילי יהלום צמודים בעלי רושם אדיר.

 

למה לקנות עגילי יהלום באקס לאב דיאמונדס?

  • כי רק באקס לאב דיאמונדס תוכלי למצוא עגילי יהלום בעיצובים ייחודיים ומדהימים.
  • כי רק באקס לאב דיאמונדס תוכלי למצוא עגילים הנושאים יהלומי מעבדה אותנטיים, טהורים, צחים ויפהפיים.
  • כי רק באקס לאב דיאמונדס תוכלי למצוא עגילי יהלומים במחירים שאין כדוגמתם.
  • כי רק באקס לאב דיאמונדס תוכלי להרשות לעצמך להתפנק בכמה זוגות עגילים או בסטים מרהיבים של תכשיטי יהלומים ולהתמוגג מיופיים.
  • כי רק באקס לאב דיאמונדס מחכים לך, עומדים לרשותך ורוצים להכיר לך את הקולקציה המדהימה של עגילי יהלומים יפהפיים במשקל 1 קרט.

אז בואי להתרשם מהעגילים בחנויות שלנו או בצעי הזמנה באתר וקבלי את העגילים עם משלוח עד הבית.

Back top top
דילוג לתוכן