Skip to Content Contact Us

איך בוחרים עגילים לחתונה?

כל כלה רוצה להיראות נפלא ולהרגיש יפהפייה ומיוחדת ביום החשוב ביותר בחייה.

מלבד השמלה הצחורה והמחמיאה, התסרוקת המעוצבת בשלמות והאיפור שמדגיש את היופי הטבעי שקורן ממך, תכשיטי יהלומים בכלל ועגילי יהלומים בפרט הם התוספת הטבעית והחשובה ביותר למראה הקסום והמלכותי שעוטף כל כלה ביום כלולותיה.

 

עגילים לחתונה

קיימים סוגים שונים של עגילים המתאימים לכלה לחתונה, לכל סוג היתרונות שלו:

 

עגילי יהלום צמודים

עגילי יהלום צמודים הם עגילים מרהיבים ומפוארים, המשובצים ביהלומים הנצמדים ישירות לאוזן. העגילים מורכבים משני חלקים עיקריים – היהלומים עצמם והסוגרים. היהלומים נבחרים בקפידה לפי איכותם, משקלם וצבעם. הסוגרים עשויים מזהב 14 קראט.

הצורה של העגילים המתאימה ביותר לכל אחת תלויה בצורת הפנים ובסגנון האישי שלה. עגילי יהלומים צמודים מגיעים במגוון צורות ייחודיות ומעניינות כך שכל אחת יכולה למצוא ולבחור את הסגנון המתאים ביותר לתסרוקת, לאיפור וכמובן לשמלה שלה. בכל מקרה לא משנה באיזה צורה בוחרים, העגילים הצמודים מייצרים מראה יוקרתי ומפואר שמתאים בצורה מושלמת לכלות.

 

 

עגילי סוליטר

עגילי יהלומים עם יהלום בודד (עגילי סוליטר), הם עגילים קלאסיים, פשוטים ואלגנטיים. עגילי הסוליטר מגיעים בגדלים ובצעים שונים ומשתלבים בצורה מושלמת עם כל תסרוקת ושמלה בזכות המראה הנקי והמעודן שלהם.

 

 

עגילי פירסינג

עגילי פירסינג עם יהלומים מוסיפים צבע וניצוץ לכלה ומשלימים בצורה מושלמת כל מראה. היהלומים העדינים המשובצים בעגילים והצורות הייחודיות של עגילי הפירסינג הופכים אותם לעגילי חובה לכל כלה.

 

    עגיל הליקס זהב 14 קראט עגיל הליקס זהב 14 קראט
    עגיל הליקס CROWN מזהב לבן משובץ ביהלומים עגיל הליקס CROWN מזהב לבן משובץ ביהלומים
    פירסינג CROWN משובץ יהלומים מזהב לבן פירסינג CROWN משובץ יהלומים מזהב לבן
    פירסינג INDIA מזהב לבן עם יהלום פירסינג INDIA מזהב לבן עם יהלום
    פירסינג STAR משובץ יהלומים מזהב לבן פירסינג STAR משובץ יהלומים מזהב לבן
    פירסינג triangle משובץ יהלומים מזהב לבן פירסינג triangle משובץ יהלומים מזהב לבן

 

עגילים משובצים אבני חן

אי אפשר לטעות כאשר משלבים בין יהלומים לבין אבני חן, השילוב הופך את העגילים ליצירות מופת שאי אפשר להסית ממנה את המבט. עגילי יהלומים משובצים באבני חן מגיעים בצבעים רבים ומגוונים כך שתוכלי להתאים את הצבע של העגילים למראה שלך.

 

 

עגילים תלויים

עגילי זהב תלויים 14 קראט משובצים יהלומים המוסיפים מעט תנועה למראה שלך, הם סופר תכליתיים ועובדים היטב עם כל סגנון שמלה. הם גם אלגנטיים מספיק כדי שתוכלי לענוד אותם אחרי שהיום הגדול שלך יעבור.

 

 

אנחנו יודעים על מה את חושבת. את מחכה ליום המיוחל וחולמת לצעוד תמירה ומושלמת אל חופתך, לאחוז בידו של גבר חלומותייך ולשמוע אותו מקדש אותך באהבה לנצח נצחים. אין אושר גדול מזה, ואין דרך טובה מזו להביע אהבה גדולה ומחויבות עצומה.

אם הכול כבר מוכן, וכל מה שנשאר הוא לבחור את זוג העגילים שיעזרו לך להיכנס לחופה במלוא ההדר, לרתק מבטים משתאים ולגרוף מחמאות מרגשות, אנחנו כאן כדי לעזור לך.

העגילים שנוצרו למענך כבר נמצאים כאן, אצלנו באקס לאב דיאמונדס, והם מחכים רק לך.

 

מוכנה לבחור עגילים לחתונה? כך תעשי את זה נכון.

 

עגילים לכלה לחתונה

לא נגזים אם נאמר ששמלת הכלה, מרהיבה ככל שתהיה, איננה מושלמת בלי עגילים לחתונה, וכשאנחנו מדברים על עגילים לכלה, אנחנו מתכוונים אך ורק לעגילי יהלומים זוהרים, צחורים ומפעימים.

כל אישה יודעת שתכשיטי יהלומים הם נצחיים וקלסיים; הם החברים הטובים ביותר שלה; הם הבחירה הטבעית והמתבקשת באירועים החשובים בחיים; והם התכשיט המתאים ביותר ליום החתונה.

עגילי יהלומים מסמלים אהבה נצחית, צלילות ובהירות. בזכות הברק שלהם, העומק שלהם והאור החודר אליהם, משתבר מהם ומופץ לכל עבר, הם אות לבחירה המוארת של הכלה בחתן ושל החתן בכלה ועדות לאהבה העמוקה הממלאת את ליבם ומחברת ביניהם.

לאמיתו של דבר כלה מאוהבת ומאושרת לא צריכה כל אביזר חיצוני כדי להביע את אושרה ולהראות את יופייה. די לה באהבה הפנימית הבוערת בתוכה ובידיעה שהיא נאהבת, מוערכת ומלאת עוצמה ביום המאושר בחייה, כדי לזהור למרחקים, להדהד את אהבתה לסביבה ולעטוף את כולם בחום שקורן ממנה.

עגילי יהלומים מדגישים את המראות, הרגשות והתחושות שרוחשים בכלה היפהפייה, מעצימים את קסמה ומשלימים את המראה שלה. ולכן הם התכשיט החשוב ביותר ביום חגה.

 

לשקף את השמלה בעגילים

עגילים לכלה לחתונה צריכים לא רק להשלים את מראה השמלה ואת התסרוקת המעוצבת אלא גם לשקף אותם במלוא הדרם. העגילים המעוצבים בקפידה של אקס לאב דיאמונדס נושאים יהלומים בגדלים שונים ובחיתוכים שונים.

כשאת משלימה את השמלה עם עגילי יהלומים, עלייך לזכור שאת בוחרת לא רק בעבודת צורפות מוקפדת ומדויקת שהיא ביטוי לאומנות עיצוב התכשיטים במיטבה; את גם בוחרת ביהלום המושלם, בחיתוך המושלם, בצלילות המושלמת ובבהירות המושלמת.

תהליך הבחירה הוא רב-שכבתי, והוא אורך זמן ודורש תשומת לב.

כשאת בחרת עגילי יהלומים, עלייך לוודא שהם פרופורציונליים לפנייך, מדגישים את האיפור העשוי בקפידה, מבליטים את התסרוקת המעוצבת ומשלימים את השמלה. ולכן אם השמלה שלך עדינה ואלגנטית, כדאי שתבחרי בעגילים צמודים בעיצוב קלסי; ואם השמלה שלך מלכותית ומעוטרת, כדאי שתבחרי בעגילים תלויים שיעשירו את ההדר המלכותי או בעגילי טיפה שיעדנו אותו.

 

היהלום האמיתי הוא את

למה נשים נמשכות לתכשיטי יהלומים? משום שבכל אישה פועם לב של יהלום המהדהד את עוצמתו ואת יופיו לעולם.

היהלום האמיתי הוא את – הוא היופי הפנימי שלך, העוצמה הטבעית הגלומה בך, הרוח העתיקה שמנשבת בתוכך וחוכמת השנים שמעשירה אותך. היהלום האמיתי הוא את, ואל תשכחי זאת.

אבל ביום המאושר בחייך, אין תכשיט טוב יותר מעגילי יהלומים להאדיר את היהלום שבתוכך, להראות אותו לעולם ולהביע את עצמך בדיוק כפי שאת – אוהבת, מתרגשת, זוהרת וקורנת, צחה, טהורה וזכה.

יהלומי המעבדה של אקס לאב דיאמונדס צחים, טהורים וזכים בדיוק כמוך, ולכן הם נמשכים אלייך כפי שאת נמשכת אליהם. יהלומי מעבדה הם יהלומים מתורבתים מעשה ידי אדם; הם ניחנים בכל התכונות הנהדרות שהטבע העניק לאבנים היפהפיות שלו; הם צלולים, גדולים ומרשימים; הם נוצרו באהבה ומתאימים ליום שכולו אהבה; הם מתאימים לך בשלמות, כלה יקרה, ועוזרים לך לזרוח ביום נישואייך.

 

תני לעגילים המתאימים למצוא את דרכם אלייך

כשאת בוחרת עגילי יהלומים, נסי לבחור מהלב. הלב מזהה מייד קסם אמיתי ונמשך בטבעיות לאנרגיה הטהורה ביותר.

כשאת בוחרת מהלב, את מתחשבת בטעמך האישי, בצרכייך, ברצונותייך ובהעדפותייך; כשאת בוחרת מהלב, את מתחשבת בעצמך ומרשה לעצמך לקבל את כל מה שליבך חפץ בו.

העגילים שלך יעזרו לך להיות בטוחה, נינוחה ושלווה; הם יעזרו לך להיות הכי טובה, הכי נהדרת והכי יפה; הם יעזרו לך למצוא את העוצמה הגלומה בתוכך ולהוציא אותה לאוויר העולם; הם יהיו שם בשבילך ולמענך לצידו של אהוב ליבך.

הרשי לעצמך להתרגש מקולקציות העגילים המובילות של אקס לאב דיאמונדס ולמצוא את הדרך אל העגילים שממתינים לך, אלה שפועמים ברטט מושלם לקצב פעימות ליבך, אלה שמתאימים לשחוק שבעינייך, לחיוך שבשפתייך ולאושר שעוטף אותך.

 

עגילים לכלה לחתונה

 

עגילים לחתונה ב-Xlab Diamonds

אז באילו עגילים תבחרי?

בעגילי סוליטר נוצצים שנצמדים ברכות לתנוכי אוזנייך ולוחשים לך את מה שאת כבר יודעת?

או בעגילי אנג’ל שחושפים את יופייך המלאכי ופורסים עלייך כנף זוהרת, עדינה ותומכת?

אולי בעגילי U עדינים שייחשפו כשתסיטי את שערך וכשאהובך ילחש באוזנך?

ואולי בעגילי פרפר מרגשים שיישאו אותך במשק כנפיים קליל אל עבר האיש שממתין לך?

 

עגילי היהלומים שתבחרי יעשירו את המראה שלך, יאדירו את יופייך, יעצימו את שמלתך וידגישו את תסרוקתך. ביום החתונה שלך את יפה וזוהרת, נהדרת ומאושרת, קורנת ומושלמת. ואת לא צריכה יותר מזה.

Back top top
דילוג לתוכן