Skip to Content Contact Us

18 מתנות ליום נישואין לאישה

מתנות ליום נישואין לאישה

יום נישואין הוא הזדמנות לחזק את הקשר הזוגי ולהעצים את האהבה.

שנגלה לך סוד? יום נישואין חשוב בהרבה מיום החתונה כיוון שהוא מציין את סיום השנה הזוגית שחלפה ואת תחילת השנה הזוגית החדשה. הוא מגלם את כל מה שהיה בשנה שחלפה וטומן בחובו את כל מה שצפוי להיות בשנה החדשה.

יום נישואין הוא ציון דרך בחייו של כל זוג, וכמו כל ציון דרך הוא מחייב תשומת לב והשקעה. בכל הנוגע אליה, אין לנו ספק שהיא מתכננת יום נישואין למופת בשבילך. היא מקדישה לכך תשומת לב רבה ומתכננת את היום המיוחד לפרטי פרטים.

אך מה לגביך? מה אתה מתכנן בשבילה? השנה כדאי שתסחוף אותה בלהט אהבתך, תפעים את ליבה ותרגש אותה עד דמעות במחוות אהבה בלתי נשכחת.

למה? כי היא האישה של חייך; כי היא ראויה לכך; כי מגיע לה.

 

מתנות לאישה ליום נישואין

ריכזנו עבורך 18 דרכים להפתיע את האישה שלך ביום הנישואין, כמובן שהתכשיטים שלנו מככבים (אבל זה רק בגלל שהם שווים את זה ולא חס וחלילה בזכות זה שאנחנו כתבנו את התוכן:).
אבל זכור – ההפתעה שתביא לה לא תהיה שלמה בלי מילה אוהבת ובלי מחווה מרגשת, ועל אלה אתה צריך לחשוב בעצמך או מקסימום להשתמש בבינה מלאכותית שתסייע :).

 

1. טבעת יהלום סוליטר מדהימה

מתי בפעם האחרונה השקעת באשתך? אבל באמת השקעת? טבעת יהלום סוליטר מדהימה היא מתנה ליום נישואין לאישה אהובה ונאהבת, והיא הדבר שישמח אותה יותר מכול.

חשוב על המבט שלה כשתראה לה את הקופסה הקטנה והמרשימה; חשוב על ההתרגשות שלה כשהיא תפתח אותה; חשוב על דמעות האושר שיזלגו מעיניה כשהיא תראה יהלום סוליטר נוצץ המשובץ בטבעת יוקרתית; חשוב על הכרת התודה שלה. יום הנישואין הזה אינו כמו כל ימי הנישואין שקדמו לו, כי ביום הנישואין הזה היא מגשימה חלום; כי ביום הנישואין הזה היא מקבלת טבעת יהלום.

 

2. עוגת קומות מעוצבת לזוג

אם תחשוב על כך לעומק, תבין שיום נישואין הוא למעשה מסיבת חתונה קטנה. הוא לא מציין רק את החתונה ההיא שהייתה, הוא גם עומד בפני עצמו.

ואיך אפשר לחגוג במסיבת חתונה קטנה בלי עוגה? אם אתה מתלבט איזו מתנה לאישה ליום נישואין תשמח אותה, אתה לא צריך להתלבט יותר מדי. כי עוגת קומות מעוצבת לזוג היא מתנה מושלמת למסיבת הנישואין השנתית והמיוחדת שלכם.

אז קדימה, דבר עם הקונדיטור ותתכנן יחד אתו עוגה המעוצבת למופת.

 

3. ענק יהלומים בלתי נשכח

ענק יהלומים בלתי נשכח הוא תכשיט ליום נישואין שהיא לא תשכח לעולם. כי אף אישה לא יכולה לשכוח את הרגע שבו היא קיבלה מאהוב ליבה ענק יהלומים מהמם, יפהפה ויוצא דופן. רוצה שנִשמתה תיעתק? זאת הדרך. עם יהלומים טהורים וזכים המשובצים על ענק המעוצב לתפארת, אתה לעולם לא יכול לטעות.

 

4. סוף שבוע רומנטי

יום נישואין הוא הזדמנות נהדרת להתרחק מהכול – מהבית, מהילדים, מהעבודה, מהסידורים ומהקדחתנות של החיים.

אז מה דעתך לקחת אותה לסוף שבוע רומנטי, להתרחק מהעולם הרועש ולהיכנס לתוך השקט של העולם הזוגי שלכם? חפש חבילת נופש זוגית במלון או בצימר רומנטי בהרים ותחגגו יחד באינטימיות. אתם צריכים את זה.
חשוב לשלב אתרים רומנטיים שינציחו את הרגע, יעניקו אינטימיות רבה ויאפשרו לכם לתכנן יחד את המשך הדרך.

 

5. עגילי יהלום תלויים

גם אם היא מעולם לא סיפרה לך על כך, היא חולמת על עגילי יהלום תלויים.

איך אנחנו יודעות? פשוט מאוד – אנחנו מכירות נשים; אנחנו יודעות על מה נשים חולמות; אנחנו מבינות ממה נשים מתרגשות.

עגילי יהלום תלויים הם מתנה נפלאה ליום נישואין והדרך הטובה ביותר לומר לה שאתה אוהב אותה, שאתה חושב עליה, שאתה חולם עליה ושאתה כאן בשבילה.

 

6. אלבום חתונה מחודש ומעוצב

כל אישה חושבת על החתונה שלה כשהיא חוגגת את יום הנישואין. ולכן, אם תעטוף את הזיכרון המתוק והמשמח של יום החתונה בעטיפה מחודשת, מעוצבת ורעננה, היא תשמח כמו שלא שמחה מעולם. אלבום חתונה מחודש ומעוצב הוא ההזדמנות שלך לטפל בתמונות מיום החתונה ולסדר אותן באלבום דיגיטלי המעוצב בדרך אחרת, בשלה יותר, מתאימה יותר וטובה יותר. זה יעשה טוב לשניכם.

 

7. צמיד יהלומים קשיח

ביום הנישואין הזה אולי לא תקדש אותה בטבעת אך בהחלט תוכל לענוד לה צמיד יהלומים קשיח שיקדש את הרגע, את השנים שחלפו ואת אש האהבה שבוערת ביניכם ומתעצמת בכל שנה שחולפת.

תן לה להתרגש, תן לה להזיל דמעה ותן לה להביע את תודתה ואת אהבתה. תן לה צמיד יהלומים קשיח. היא מחכה לזה.

 

8. להרים כוסית שמפניה לחיים

כמה נשים יכולות להתפאר בבקבוק שמפניה יוקרתי עם כיתוב אישי שמנציח את אהבתן? לא הרבה. ולכן אין מתנה מיוחדת ומפתיעה יותר מבקבוק שמפניה אישי ונשי שעוצב בשבילה ולמענה לכבוד יום הנישואין שלה.

אז עשו לעצמכם טובה ביום המיוחד והמרגש הזה – פתחו את הבקבוק המעוצב, הריחו את הניחוחות של הנוזל המבעבע, מזגו אותו לכוסות גבוהות והשיקו אותן לחיים. מגיע לכם.

 

9. תליון אבן חן ויהלומים

אם היא אוהבת אבני חן יקרות, אין מתנה שתהלום אותה יותר מתליון שאבני חן ויהלומים משובצים בו. כמו נשים רבות משחר ההיסטוריה, גם היא לא תוכל לעמוד בפני הצבע העז והעמוק של אבן החן ובפני התליון המעוצב התלוי על צווארה ומדגיש את יופייה.

ברקת? אודם? ספיר? כל אבן חן תהלום אותה ותבליט את החינניות הייחודית לה.

 

10. סדנת בישול לזוגות אוהבים

אוהבים להתנסות בדברים חדשים? מה דעתכם על סדנת בישול לזוגות אוהבים?

סדנאות בישול הן הזדמנות מצוינת להעשיר את הידע הקולינרי, לבשל מנות יוצאות דופן וללמוד משפים מלומדים ומנוסים. ידוע שאוכל ואהבה הם שני דברים שמשלימים זה את זה.

אז ביום הנישואין הזה הרשו לעצמכם להשלים אחד את השנייה בדרך אחרת וליהנות ממטעמים מעוררי חושים לאוהבים.

 

11. טבעת יהלומים

היא ודאי מצפה לקבל ממך מתנה גרנדיוזית השנה. אך היא לא יכולה לחלום על האפשרויות הבלתי מוגבלות הגלומות בטבעת היהלומים שתביא לה.

העיצוב המעודן של המתכת היקרה והעוצמה של היהלומים המשובצים יחד זה לצד זה, יוצרים תכשיט ייחודי ומעורר השתאות. ואין לנו ספק שהשנה תצליח לעורר בה השתאות.

אל תהסס, קנה לה טבעת יהלומים. הזוגיות שלכם תנסק אתה למרומים.

    טבעת איטרניטי זהב לבן טבעת איטרניטי זהב לבן

    טבעת איטרניטי

    3,50013,500

 

12. יום טיפול זוגי בספא

האינטנסיביות של החיים משפיעה על הזוגיות, וגם אתם – כמו כל הזוגות – מרגישים בשחיקה הטבעית. יום טיפול זוגי בספא הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי לטפל בשחיקה הזאת, לחזק את הזוגיות ולתחזק את הקשר ביניכם.

רוצה לראות את הפנים שלה קורנות משמחה? הזמן לשניכם טיפולים זוגיים מרגיעים בספא יוקרתי, ותוכלו לחגוג את יום הנישואין כמו שצריך.

 

13. עגילי סוליטר עם אבן חן

אין תכשיט קסום יותר מעגילי סוליטר הנושאים אבן חן צבעונית ויפהפייה. רוצה להכפיל את עוצמתן של קריאות השמחה שלה? קנה לה עגילי סוליטר עם אבן החן המסמלת את המזל האסטרולוגי שלה. רק כך היא תדע שאתה יודע עליה הכול וחושב עליה בלי סוף.

ובינינו? זה כל מה שהיא צריכה.

 

14. מצעים רכים ומפנקים לחדר השינה

כפי שהזוגיות מצריכה ריענון מתמיד, כך גם חדר השינה זקוק לנגיעה מרעננת מפעם לפעם. איך מרעננים את החדר החשוב ביותר בבית? מציעים את המיטה הזוגית במצעים רכים, מפנקים ומפוארים.

מצעים חדשים, נעימים ויפים הם מתנה מושלמת ליום נישואין, והדרך המהירה ביותר להתרענן גם בחדרי חדרים.

 

15. צמיד טניס יהלומים

גם אם קופסת התכשיטים שלה מלאה בצמידים, אם אין לה צמיד טניס יהלומים, היא תמיד תהיה חסרה.

צמיד טניס יהלומים הוא הרבה יותר מטרנד. הוא הפריט שישלים את סט תכשיטי היהלומים שלה, ימלא את קופסת התכשיטים שלה ויעשיר את חייה.

ביום הנישואין הזה היא צריכה להרגיש שלמה. עזור לה להרגיש שלמה – הענק לה צמיד טניס יהלומים. היא לא צריכה יותר מזה כדי להרגיש שלמה ולהיות מאושרת.

    צמיד טניס יהלומי מעבדה קלאסי זהב צהוב צמיד טניס יהלומי מעבדה קלאסי זהב צהוב
    SALE

    צמיד טניס קלאסי

    7,50034,000

 

16. דיוקן אישי מעשה ידי אומן

החיים זורמים כמו נהר שוצף ויחד איתם זורמים גם כל הזיכרונות. איך עוצרים רגע בחיים? איך מנציחים זיכרון? בדיוקן אישי מעשה ידי אומן.

רוצה להראות לה כמה היא יפה וזוהרת? רוצה להנציח את יופייה לעולמים? בקש מאומן מוביל לצייר את הדיוקן שלה ותרגש אותה עד דמעות. ביום הנישואין הזה היא תדע שבשבילך היא תמיד הייתה ותמיד תהיה האחת והיחידה.

 

17. שרשרת סוליטר

כשגבר אוהב אישה, הוא עוטף אותה באהבה מכילה ומעצימה. כשגבר רוצה לשמח אישה, הוא מעניק לה שרשרת סוליטר עם יהלום סגלגל בוהק במשקל קרט אחד או שניים.

ביום השנה הזה לנישואיכם תאהב אותה ותשמח אותה עם שרשרת סוליטר מדהימה. אתה יכול לתאר לעצמך כמה מאושר תהיה אם היא תהיה מאושרת?

    תליון סוליטר זהב לבן תליון סוליטר זהב לבן
    SALE
    תליון 1ו-2 קראט במבצע!

    תליון סוליטר

    1,3509,500

 

18. טבעת אירוסין ליום הנישואין

נכון, כבר אירסת אותה בעבר. אך כעת הזוגיות שלכם בשלה יותר, איכותית יותר, עמוקה יותר וטובה יותר משהייתה אז.

טקס אירוסין נוסף ואינטימי הוא הדבר הטבעי, הנכון והמתבקש בשבילכם ביום הנישואין הזה. טבעת אירוסין ליום הנישואין תעזור לכם לסתום את הגולל על כל מה שהיה ולפתוח דלת חדשה לכל מה שעוד יהיה. ויהיה עוד הרבה.

 

תכשיט ליום נישואין באקס לאב דיאמונדס

רוצה לשמח את אשתך ביום הנישואין? בחר לה תכשיט יהלומים מהאתר שלנו או בקר באחד מהסניפים שלנו ופנק אותה במתנה המושלמת ליום הנישואין שלכם.

X lab Diamonds – הבחירה הטבעית

Back top top
דילוג לתוכן