Skip to Content Contact Us

20 רעיונות למתנה יוקרתית לאישה

מתנה יוקרתית לאישה

 

אם אתה מתאמץ למצוא את המתנה המושלמת לאישה שיש לה הכול, אתה יכול להירגע. הינה 20 רעיונות למתנות יוקרתיות שיגרמו לה להרגיש מיוחדת, ואין לנו ספק שכל אחת מ-20 המתנות הללו יכולות לעשות אותה מאושרת ואותך חסר דאגות.

 

מתנות יוקרתיות לאישה

מטבעת יהלומים נצחית ועד עגילי יהלומים מעודנים – המתנות האלה יעשו לה ולך את היום, את החודש, את השנה ואת כל החיים.

המשך לקרוא כדי לגלות את המתנה המושלמת לאישה המיוחדת בחייך.

 

עגילי יהלומים

עגילי יהלומים נצחיים הם דרך קלסית להראות לאחת וליחידה שלך שאכפת לך ממנה.

אין זה משנה אילו עגילים תבחר – עגילי יהלומים בגוון פשוט, עגילי נברשת או עגילי איטרניטי עם מקבץ יהלומים, זוג עגילי יהלומים הוא תמיד מתנה יוקרתית לאישה, מתנה שמתחשבת בה, בצרכים שלה, ברצונות שלה ובחלומות שלה.

אם החלטת להעניק לה עגילי יהלומים במתנה, הבא בחשבון את האיכות, את האומנות ואת הסגנון. אם תשקיע זמן ותבחר נכון, זוג עגילי יהלומים יעשה עליה רושם מתמשך.

 

תיק יד מעוצב

תיק יד מעוצב הוא מתנה יוקרתית לכל אישה. בין שמדובר בתיק קלסי, ובין שמדובר בארנק מסוגנן, מבין כל מתנות יוקרתיות לאישה, המתנה הזאת תגרום לה להרגיש מיוחדת.

אם האישה המיוחדת שלך אופנתית מטבעה, אתה לא יכול לטעות עם תיק מעצבים מעודן בגוונים בהירים ויפים. כדי להוסיף ניצוץ למתנה אתה יכול לשלב בה אבני חן והדפסים אומנותיים ולהמחיש את הסגנון שמאפיין אותה.

תיק יד מעוצב עוזר לכל אישה להרגיש מפונקת ומיוחדת, אז אין שום סיבה שהאישה היפה שלך לא תרגיש כך.

 

טבעת יהלום סוליטר

טבעת יהלום סוליטר היא מתנה שכל אישה תשמח לקבל. מה זה תשמח? תקפוץ עד הגג מרוב שמחה!

טבעות יהלום מגיעות בעיצובים מיוחדים, בגדלים שונים ובסגנונות למיניהם החל בעיצובי סוליטר וכלה בטבעות הנושאות יהלומים בהיקף מושלם.

אין זה משנה איך הטבעת מעוצבת, יהלומים הם הבחירה הנצחית והאלגנטית לאישה שאוהבים.

שעון יד יוקרתי

אם כבר מדברים על מתנות לאישה שיש לה הכול, שעון יוקרתי הוא מתנה שאי אפשר לטעות בה.

למרבה המזל יש כל כך הרבה סגנונות של שעונים מעוצבים, וכל מה שתביא לה – החל בשעוני רולקס ואומגה וכלה בשעוני מייקל קורס ודיזל – יפתיע אותה ואת החברים שלה. אם היא תקפיד לענוד את שעון היד היוקרתי שלה, אין סיכוי שהיא תאחר לדייט הרומנטי שלכם.

 

תכשיט אבני חן מפתיע

אבני חן הם בני לוויה מושלמים לכל אישה בכל מצב, בכל זמן ובכל מקום. אין דבר שאומר יוקרה יותר מתכשיט אבני חן מפתיע.

אין זה משנה מה תבחר – עגילי ברקת, תליון עם אבן הלידה שלה או צמיד עם אבני ספיר – אבני החן המשובצים בהם תמיד ימצאו חן בעיניה, יביעו את אהבתך העזה אליה וישמשו אותה שנים רבות.

למעבר לקולקציית הטבעות שלנו המשובצות באבני חן – לחצו כאן

 

מכשירי אלקטרוניקה

מכשירי אלקטרוניקה כמו סמארטפון חדש, מחשב נייד איכותי או טאבלט יכולים להיות מתנה מפנקת ושימושית לאשה. אם האישה שלך עובדת בעבודה שדורשת מחשב, מחשב נייד חדש יכול להיות המתנה המושלמת עבורה.

 

משקפי שמש ממותגים

זוג משקפי שמש ממותגים הם מתנה יוקרתית ומושלמת לאישה אופנתית ומסוגננת. חפש משקפי שמש מעוצבים ייחודיים כדי שיתאימו בצורה מושלמת לסגנון שלה ולאישיותה.

משקפי שמש נותנים לא רק סגנון אלא גם הגנה מעולה מפני קרני UV מזיקות. קנה לה משקפיים עם עדשות מקוטבות (polarized) להגנה מרבית. השקעה בזוג משקפי שמש מעוצבים מעידה על הערכתך ועל ההתחשבות שלך, ודווקא בגלל זה זאת מתנה מושלמת לאירוע מיוחד.

 

סט טיפוח יוקרתי

סט טיפוח יוקרתי הוא מתנה אידיאלית לכל אישה ודרך מצוינת להראות לה שאכפת לך מבריאותה ומיופייה, ושמגיע לה להרגיש מפונקת ומיוחדת.

למרבה המזל אתה יכול למצוא מבחר סטים של מותגים מובילים לטיפוח נשי, ליופי ולאסתטיקה ובהם קרם לחות, קרם פנים, מסכות פנים, סרומים, מסכות שיער וכלי איפור לכל סוגי העור ובתקציב הנכון.

מרבית הסטים נארזים באריזות יפות ואפשר להגיש אותם עם מסר אישי ואוהב. סט טיפוח יוקרתי הוא מתנה מתחשבת ופרקטית שמרבית הנשים תעריכנה.

 

תליון סוליטר

כמו היהלום המנצנץ שבתליון הסוליטר כך גם האישה של חייך –מדהימה, חד־פעמית, מעוררת השראה ובלתי נשכחת.

תליון סוליטר נושא יהלום בוהק, עגול וגדול ותלוי על שרשרת עדינה ויפה. אין מתנה מיוחדת ממנו לאישה הייחודית והאהובה.

    תליון סוליטר זהב לבן תליון סוליטר זהב לבן
    SALE
    תליון 0.5 קראט במבצע!

    תליון סוליטר

    1,35013,000

צמיד טניס יהלומים

צמיד יהלומים ענוג נענד על פרק היד העדין והרך. כשהסוגר ננעל בבטחה והיהלומים מסנוורים ביופיים, היד הרכה מבקשת עוד דבר אחר – נשיקה אוהבת. ברקע ארוחה רומנטית לאור נרות. מנגינה חרישית בוקעת מהפטיפון הסמוך ואתם רוקדים יחד לצליליה. רק שניכם בעולם – אתה והיא, וצמיד היהלומים שזוהר ביניכם.

את הרגע הרומנטי הזה היא לא תשכח לעולם. וגם אתה.

    צמיד טניס יהלומי מעבדה קלאסי זהב צהוב צמיד טניס יהלומי מעבדה קלאסי זהב צהוב

    צמיד טניס קלאסי

    8,90034,000

שיעור טיסה במטוס פרטי

שיעורי טיסה במטוס פרטי יכולים להיות חוויה מושלמת עבור אישה שאוהבת אקסטרים ולטייל.

 

טבעת חישוקים

מתי סוף סוף תבין שלא משנה כמה טבעות יש לה, היא תמיד תשמח לעוד אחת, ולא משנה כמה שורות יהלומים משובצות על הטבעת שלה, היא תמיד תשמח לעוד שורה.

טבעת חישוקים היא הפשרה המושלמת שתעלה חיוך על פניה ודמעות בעיניה. שלוש שורות זוהרות של יהלומים טהורים ומבריקים – איזו אישה תוכל לעמוד בפניה? מתנה נצחית ומנצחת ליום הולדת, ליום נישואין ולסתם יום של חול.

יום זוגי בבית מלון

רוצה להפתיע אותה? אבל באמת להפתיע? הזמן אותה ליום בילוי זוגי בבית מלון. אתה יכול לבחור בין יום ספא אישי או זוגי ובין סוף שבוע רומנטי – כך או כך היא תרגיש כמו מלוכה.

היא תוכל להירגע וליהנות מהפינוק של שירותי המלון, לקפוץ לבריכה, להתרווח בספא, להתענג על האוכל המשובח ולבלות יחד איתך.

אין דבר שירשים אותה יותר ממלון יוקרתי בלב העיר הגדולה או בעיירה כפרית רחוקה ושלווה. בילוי זוגי במלון יוקרתי הוא חוויה שהיא לא תשכח במהרה.

 

בושם יוקרתי

בושם יוקרתי, כזה שהיא לא מרגישה בנוח לקנות לעצמה כי הוא יקר מדי, הוא אפשרות מעולה ליום הולדת חגיגי ומיוחד. גם אם היא לא תאהב את הריח, היא עדיין תזכה לאפשרות החלפה לבושם איכותי ויוקרתי.

 

סוף שבוע רומנטי לחו”ל

טיול משותף לחו”ל הוא הפתעה מושלמת שהיא לא תצפה אך תשמח לקבל, הפתע אותה בסוף שבוע רומנטי בחו”ל.

 

מכונת קפה מתקדמת

מכונת קפה יכולה להיות מתנה מושלמת לאישה שאוהבת קפה ומעוניינת בחוויית שתייה מתוחכמת ומושלמת.

 

שוקולד מעוצב בעבודת יד

שוקולד מעוצב בעבודת יד הוא מתנה אישית ויוקרתית לכל אישה. הזמן אותו משוקולדאי נחשב ומוביל ובקש עיצוב מיוחד שהיא תעריך ותאהב.

שוקולד הוא הדבר היחיד שלעולם לא יימאס לה לאכול. את הכרת התודה שלה ואת החיוך הרחב על פניה לא תוכל לפספס ולא תשכח לעולם.

 

סדנת בישול עם שף פרטי

סדנת בישול אישית עם שף יכולה להיות מתנה יוקרתית וחווייתית לאישה שאוהבת לבשל ולהתפנק במטבח.

 

פינוק בספא יוקרתי

פינוק יומי בספא יוקרתי הוא מתנה מדהימה ודרך נפלאה להראות לה שאכפת לך ממנה, מבריאותה ומרווחתה. תן לה הזדמנות להירגע בספא אקסקלוסיבי, לקבל עיסויים מרגיעים ומרפאים, ליהנות ממזון בריא וטעים.

האישה שתפגוש בסוף יום הספא תהיה שונה לגמרי מהאישה שתיכנס לשם בבוקר. וזה ישתלם לשניכם.

 

מצלמת DSLR

אם בת הזוג חפצה בתחביבים חדשים אז המצלמה היא רעיון נהדר. המצלמה תאפשר לה להנציח את הרגעים המאושרים בחייכם ותפתח בפניה תחביב חדש ומהנה במיוחד.

 

מתנות יוקרה לאישה

בין שאתה מחפש משהו ייחודי כדי להראות לה כמה אתה אוהב, בין שאתם מציינים יחד אירוע מיוחד, ובין שסתם כך בא לך לרגש אותה במתנה מפנקת, כל אחת מהמתנות האלה תעשה את העבודה בשבילך ותעזור לה לדעת כמה היא חשובה לך.
אנחנו באקס לאב דיאמונדס נשמח לסייע ולייעץ טלפונית וגם בוואטספ.

Back top top
דילוג לתוכן