Skip to Content Contact Us

מתנה לכלה מהורי החתן – 5 מתנות שירגשו כל כלה

מתנה לכלה מהורי החתן

 

ההכנות לחתונה אופפות בהתרגשות לא רק את החתן ואת הכלה אלא גם את כל המשפחה המורחבת ובמיוחד את הורי החתן.

כיוון שהכלה עומדת במרכז תשומת הלב, משפחתה עסוקה בריצות, בסידורים ובפגישות בהכנה ליום הגדול, ומובן שגם הורי החתן ירצו לתרום את חלקם ולהביע את אושרם.

הורי החתן ישתלבו היטב באירועים המרגשים אם יעניקו לכלתם תשורה נהדרת, מתנה שתעזור להם להביע את הערכתם לאישה הצעירה שכבשה את הלב של בנם, ולקבל אותה למשפחה.

מתנה יפה, מיוחדת ואיכותית היא מחווה של אהבה עמוקה לכלה ושל הכרת תודה על התפקיד החשוב שהיא ממלאה בחיי בנם.

כשהורי החתן בוחרים מתנה לכלה, הם עוזרים לה להרגיש בטוחה, אהובה ומוערכת. הם עוזרים לה לדעת שלא משנה מה, הם תמיד יהיו שם בשבילה.

מתנה יוקרתית לכלה מתווה את הדרך ליחסים טובים בין הכלה ובין חמיה, קושרת ביניהם קשר הדוק ונצחי, תומכת בין בני הזוג ומאחדת אותם. ולכן המתנה צריכה להיות מרגשת, יוקרתית ונצחית ולשקף את הכלה – את יופייה, את ייחודיותה, את קסמה ואת חשיבותה – ואת נצחיות הקשר בין זוג האוהבים.

 

מתנה לכלה לחינה מהורי החתן

מחפשים מתנה לכלתכם? הגעתם למקום הנכון. באקס לאב דיאמונדס חושבים עליכם ועל היום המאושר שלכם ויודעים שעם תכשיטי היהלומים של אקס לאב דיאמונדס אתם לא יכולים לטעות; עם תכשיטי היהלומים של אקס לאב דיאמונדס הקשר ביניכם ובין כלתכם יהיה הדוק, אוהב ונצחי; עם תכשיטי היהלומים של אקס לאב דיאמונדס תכבשו את הלב של כלתכם ותעזרו לה להרגיש טוב, להרגיש בבית.

 

תכשיטים לכלה לחינה

 

טבעת איטרניטי

בין שמדובר במסיבת אירוסין ובין שמדובר במסיבת חינה, מתנה לכלה לחינה מהורי החתן היא חותם רשמי לקבלתה לחיק המשפחה והדבר שישמח אותה יותר מכול.

טבעת איטרניטי היא יצירת מופת של יופי ממגנט עוצמתי ועדנה שעדיין לא נראתה כמותה בקולקציית הטבעות של אקס לאב דיאמונדס.

היהלומים בולטים למרחקים ומדגישים את האהבה העזה שהולכת ונרקמת בין הכלה ובין חמיה. טבעת איטרניטי היא מתנה מושלמת לכלה. היא מסיבה לה נחת, נותנת לה כוח ועוזרת לה להתכונן ליום המאושר ביותר בחייה.

    טבעת איטרניטי זהב לבן טבעת איטרניטי זהב לבן

    טבעת איטרניטי

    3,50013,500

 

טבעת וינטג’

טבעת וינטג’ מעודנת היא עדות אמתית לאלגנטיות נצחית ואומנות יוצאת דופן, הטבעת משדרת תחכום וקסם ומשובצים בה בתצוגה מסנוורת יהלומים עדינים ואבן חן יוקרתית.

במרכז הטבעת המפוארת הזו, אבן חן יוקרתית במשקל 2 קראט, עם צבע, ניצוץ וברק מדהימים. האבן נחתכה במומחיות, מה שמאפשר לה לשקף ולשבור אור בעוצמה מדהימה, וליצור משחק מהפנט של נצנוץ.

מסביב לאבן המרכזית סדרה של יהלומים מסודרים בקפידה, המוסיפים קסם וצבע לטבעת.

הטבעת עצמה עשויה מזהב 14K בצבע לבן, אדום או צהוב, בהתאם להעדפה האישית שלכם.

העיצוב המיוחד של הטבעת נושא אתו תחושה של היסטוריה ונוסטלגיה, מה שהופך אותה למיוחדת וייחודית עוד יותר.

טבעת וינטג’ זו היא לא רק קישוט יוקרתי אלא גם חיבור לעבר, המעורר תחושה של אלגנטיות ותחכום שלעולם לא יוצאים מהאופנה. זהו סמל ליופי מתמשך ולירושה אהובה שניתן להעביר בדורות, ולהמשיך לשבות את הלבבות במשך שנים רבות.

    טבעת וינטג' עם יהלומים ואבן חן כחולה טבעת וינטג' עם יהלומים ואבן חן כחולה
    BEST SELLER

 

סט עגילי סוליטר ותליון סוליטר

מתנה לכלה מהורי החתן היא תמיד סיבה למסיבה. ולכן סט עגילי סוליטר ותליון סוליטר הוא מתנה מפליאה ומעוררת השתאות שתחזק את הקשרים המשפחתיים שהולכים ונבנים בין הכלה ובין חמיה ותעזור לה להרגיש אהובה, מוערכת ובטוחה בחיק משפחתה החדשה.

הסט המיוחד הזה הוא השלמה נהדרת לטבעת האירוסין היפהפייה של הכלה, טבעת שקיבלה מבחיר ליבה, טבעת מלאת עוצמה שנושאת יהלום סוליטר מרהיב ובוהק שיופיו קורן למרחקים.

סט עגילי סוליטר ותליון סוליטר הוא בחירה מושלמת ומחווה נהדרת שהכלה לא תשכח לעולם.

    תליון סוליטר זהב לבן תליון סוליטר זהב לבן
    SALE
    תליון 0.5 קראט במבצע!

    תליון סוליטר

    1,35013,000
    עגילי יהלום סוליטר זהב לבן עגילי יהלום סוליטר זהב לבן
    SALE
    עגילי 0.80 קראט במבצע!

    עגילי יהלום סוליטר

    1,35021,000

 

עגילי חמסה יהלומים

מה נברך לה, במה תבורך? עגילי חמסה יהלומים הם הברכה הטובה ביותר שהורי החתן יכולים לתת לכלתם, ואושר גדול בפני עצמו.

כמה תפילות נושאת כלה צעירה שמתכוננת ליום חתונתה? כמה תפילות נושא החתן? כמה תפילות נושאים ההורים? אין-ספור תפילות, אין ספור ברכות ואין ספור ייחולים כנים ומלאי עוצמה.

המעצבים המוכשרים של אקס לאב דיאמונדס השכילו להכניס את כל התפילות הללו לתכשיט אחד יפהפה, עדין ומיוחד, והתפילות מהדהדות ממנו ועוטפות ברוך את כל מי שרואה אותו.

הברכות הגלומות בעגילי חמסה יהלומים, והיופי עוצר הנשימה שלהם יעטפו את הכלה הצעירה ברכות אוהבת ויעזרו לה לבנות את ביתה יחד עם אהובה ולנהל את חייהם המשותפים למופת.

 

צמיד טניס קלאסי

צמיד טניס קלאסי הוא התגלמות היוקרה, האלגנטיות והתחכום, שנועד לעטר את פרק כף היד בחן וברק שאין שני לו.

צמיד הטניס הקלאסי נוצר תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר והוא כולל שורה רציפה של יהלומים משובצים בקפידה, שיוצרים תצוגה מסנוורת של אור ונצנוץ. היהלומים, שנבחרו בקפידה בשל הבהירות והברק יוצאי הדופן שלהם, נחתכו במומחיות כדי למקסם את האש והברק שלהם, ולכבוש את המתבונן בפיתוי המהפנט שלהם.

העיצוב של צמיד טניס קלאסי הוא נצחי ורב-תכליתי, מה שהופך אותו לאביזר מושלם לכל אירוע. המראה המלוטש והמעודן שלו משלים ללא מאמץ כל תלבושת, ומוסיף נופך של זוהר ותחכום לכל אאוטפיט.

הצמיד משדר אווירה של יוקרה מאופקת. הצללית הדקה שלו עוטפת בחן את פרק כף היד, ויוצרת איזון הרמוני בין אלגנטיות ויוקרה.

הצמיד הוא תזכורת קורנת לרגעים היקרים בחיים והוא מסמל כוח, אלגנטיות וקשר נצחי של אהבה.

    צמיד טניס יהלומי מעבדה קלאסי זהב צהוב צמיד טניס יהלומי מעבדה קלאסי זהב צהוב

    צמיד טניס קלאסי

    8,90034,000

 

להעניק את מתנת האהבה

אם נהיה כנים לגמרי, נבין שהמתנה היפה ביותר שהורי החתן יכולים לתת לכלה, היא מתנת האהבה, כי אין דבר חזק יותר מאהבה, ואין דבר מקרב לבבות יותר מאהבה. תכשיטי היהלומים של אקס לאב דיאמונדס מייצגים את האנרגיה החזקה ביותר בעולם – אנרגיית האהבה. הם משלימים אותה בטבעיות ומבטאים אותה בזכות טהורה ורכה. כשהורי החתן בוחרים מתנה, הם בעצם בוחרים באהבה, באהבה לכלתם הצעירה והיפה.

קולקציית התכשיטים של אקס לאב דיאמונדס תומכת באהבתם ועוזרת להם לבטא אותה. וזהו כוחם האמתי.

Back top top
דילוג לתוכן