Skip to Content Contact Us

מתנה לגיל 50 לאישה – 50 רעיונות ליום הולדת

מתנה ליום הולדת 50 - תכשיט + ארוחת בוקר זוגית

מחפשים מתנת יום הולדת מושלמת לאישה החשובה בחייכם? אין צורך לשבור את הראש יותר. הצעתנו מגשרת בין עולמות, מציעה לא רק תכשיט מרהיב אלא גם חוויה זוגית מעשירה. דמיינו את עצמכם מתעוררים לבוקר חדש, יושבים יחד לארוחת בוקר רומנטית, ולאחר מכן, מגלים תכשיט עדין שישאר איתה לכל החיים. זו הדרך האידיאלית להגיד “אני אוהב אותך” ולהראות כמה היא חשובה לכם!

צרו איתנו קשר בוואטסאפ ותנו לנו לטפל בפרטים. אתם תוכלו להתרכז בליהנות מהרגעים הקסומים ביחד.

 

יום הולדת חמישים הוא ציון דרך משמעותי לכל אחד ובמיוחד לאישה אהובה ומיוחדת שחוגגת בחיק משפחתה לצד אהוביה, יקריה ומוקיריה.

ייתכן שכלת השמחה קצת חוששת מהמעמד המרגש, וייתכן שהיא קצת מודאגת מהמספר המחייב, וזה בהחלט מובן – בכל זאת לא בכל יום חוגגים חמישים.

כדי לעזור לאישה הנרגשת שלכם להגיע למעמד המכובד וכדי להפיג את חששותיה, אתם יכולים לשמח אותה במתנות מפתיעות ומפנקות ולאפשר לה לחגוג כמו שמגיע לה, כמו המלכה שהיא.

הינה חמישים רעיונות למתנות מקוריות וייחודיות שיעזרו לה לחגוג את יום ההולדת בהנאה ולהרגיש אהובה, בטוחה ושלמה.

 

50 מתנות מיוחדות לגיל 50 לאישה

1. יום התנדבות בארגון צדקה מקומי או בארגון ללא מטרות רווח
גיל 50 מאפשר לראות את העולם בעיניים פקוחות ובוגרות יותר ומאפשר הנאה מנתינה ולא רק מקבלה.
שהיא תומכת בו כדי לאפשר לה לתת חזרה ולעשות הבדל.

 

2. טיסה בכדור פורח

בין שכלת השמחה הרפתקנית באופייה ובין שלא, טיסה מלהיבה בכדור פורח היא דבר נהדר בתור מתנה לאישה בת 50.

אפשר להזמין טיסה הכוללת ארוחה רומנטית בשחקים, ואפשר להזמין טיסה שכוללת יין וגבינות או משקאות חמים וקינוחים. כך או כך זאת מתנה מעוררת השראה ובלתי נשכחת, ואם כבר טסים בכדור פורח, אין גיל מתאים יותר לכך מגיל חמישים.

 

3. צמיד טניס יהלום

אם אתם מחפשים מתנות מיוחדות לגיל 50 לאישה, אתם ודאי יודעים שאין כמו תכשיט יהלומים מרהיב כדי לכבוש את ליבה של כלת יום ההולדת וכדי להראות לה שהיא אהובה.

צמיד טניס יהלום הוא מתנה מיוחדת לאישה אלגנטית שאוהבת את הטוהר היפהפה של היהלומים ונהנית לענוד תכשיטי יהלומים. צמיד טניס יהלום הוא הבחירה המושלמת לאישה נשית ועוצמתית בת חמישים.

    צמיד טניס יהלומי מעבדה קלאסי זהב צהוב צמיד טניס יהלומי מעבדה קלאסי זהב צהוב

    צמיד טניס קלאסי

    8,90034,000

 

4. חופשת סוף שבוע רומנטית

חופשת סוף שבוע רומנטית היא מתנה מקורית לאישה בת 50, והדרך הטובה ביותר לציין את יום ההולדת המרגש ביחד באינטימיות מכילה ואוהבת. קח אותה למקום מרוחק ומבודד לצימר רומנטי בין ההרים או לסוויטה מפוארת בעיר זרה. תן לה לחגוג את יום ההולדת המיוחד שלה יחד איתך בנחת, באושר ובאהבה.

 

5. פורטרט אומנותי אישי

אם עוד אין לכלת השמחה פורטרט אישי מצויר ביד אומן, יום הולדת חמישים זה הזמן. פורטרט אומנותי אישי הוא דרך מופלאה לציין את גיל חמישים ולזכור את האירוע החד־פעמי הזה.

אומנים מוכשרים רבים מציעים את כישוריהם ואת מיומנותם המקצועית לקהל הרחב ויכולים לצייר פורטרט מושלם לכבוד יום ההולדת המרגש של האישה המיוחדת שלכם. זוהי מתנה יוצאת דופן ונפלאה שתישמר לעד ותשמח אתכם ואת כלת השמחה תמיד.

 

6. אלבום תמונות מעוצב

אלבום תמונות דיגיטלי מעוצב הוא דרך נהדרת לסכם את מחצית החיים של האישה האהובה שלכם.

בתור מתנה לאישה לגיל 50 אלבום תמונות אישי שמראה את ציוני הדרך החשובים בחייה לצד יקיריה ואהוביה, הוא אחת המתנות המרגשות ביותר שאפשר לתת. אתם יכולים לעצב את האלבום בעצמכם או למסור את הפרויקט למעצב גרפי מוכשר שיעצב את האלבום הדיגיטלי היפה ביותר שיש.

 

7. טבעת יהלום סוליטר

אי אפשר לא להכביר במילים על טבעת יהלום סוליטר יפהפייה. בתור מתנה ליום הולדת לאישה בת 50.

טבעת יהלום סוליטר היא מתנה מדהימה ומושלמת שתעשה לכלת השמחה את היום, את השנה ואת החיים. חפשו טבעת יהלום סוליטר מעוצבת במשקל 1 קרט, 2 קרט או יותר, ורגשו אותה כמו שלא ריגשתם אותה מעולם. את דמעות השמחה שלה היא לא תוכל לעצור.

 

8. סדנת בישול בהנחיית שף מפורסם

כלת השמחה אוהבת לבשל? מצוין. הזמינו אותה להשתתף בסדנת בישול בהנחיית שף מפורסם ותנו לה להדגים את היצירתיות הקולינרית שלה וללמוד דברים חדשים מהטובים ביותר. גם אתם תפיקו תועלת מכך, זה מובטח.

 

9. ארוחת ערב מפוארת במסעדת מישלן

על חופשת סוף שבוע רומנטית כבר דיברנו, אך מה דעתכם לשלב בה ארוחת ערב מפוארת במסעדת מישלן מובילה? בינינו, כמה פעמים אתם באמת יכולים להרשות לעצמכם ארוחה מפוארת במסעדת מישלן? לא הרבה, נכון? אבל אין גיל מתאים יותר מגיל חמישים כדי להתנסות לראשונה בהרפתקה מלאת טעמים בפסגת הקולינריה העולמית. מי יודע? אולי תכריזו בזאת על תחילתה של מסורת נפלאה?

 

10. זוג עגילי יהלום

עגילי יהלום מעוצבים הם מזכרת נהדרת לחגיגה של יובל שנים לאישה נפלאה ונהדרת שרק הולכת ומשתבחת עם השנים, ואין דרך טוב יותר מזוג עגילי יהלום במתנה כדי להראות לה שהיא יפה, מיוחדת ומושכת עכשיו יותר מתמיד.

    עגילי יהלום סוליטר זהב לבן עגילי יהלום סוליטר זהב לבן
    SALE
    עגילי 0.80 קראט במבצע!

    עגילי יהלום סוליטר

    1,35021,000

 

11. מנוי חודשי למשלוחי פרחים ויין

תודו שאם מדברים על מתנות מקוריות, אין מתנה מקורית יותר ממנוי חודשי למשלוחי פרחים ויין. כך ההתרגשות מאירוע יום ההולדת לא תשכך, תמשיך לרגש מדי חודש בחודשו ותימשך תמיד.

 

12. תיק יד מעוצב

נשים אוהבות להתאפר בתיק היד שלהן, זה ידוע. אירוע יום הולדת חמישים, אם כן, מחייב שדרוג של תיק היד. העניקו לה תיק מעוצב של מותג יוקרתי ומוביל או תיק בעבודת יד של מעצב עולמי מהשורה הראשונה. תראו שהיא לא תסכים להניח אותו מהיד.

 

13. שעון יד מעוצב

כתכשיט יוקרתי ומעוצב שעון יד מעוצב מרגש באותה המידה אם לא יותר. פנקו אותה בשעון יד המעוצב בעבודת יד ועשוי מתכת טהורה ויקרה. בחרו שעון יד עדין ויפהפה שהיא תתגאה לענוד אותו ולהתהדר בו.

 

14. שרשרת יהלומים

שרשרת יהלומים המעוצבת ביד אומן, היא מתנה מלבבת ומרגשת לאישה בת חמישים. היהלומים המנצנצים סביב צווארה של כלת השמחה, ידגישו את עיניה הזוהרות, את חיוכה הרחב ואת יופייה הייחודי ויגלו לה כמה היא יקרה ואהובה עכשיו ולתמיד.

 

15. טבעת אירוסין חדשה ומלהיבה

גם אם יש לה כבר טבעת אירוסין אחת, היא תמיד תשמח להציג לראווה עוד אחת. טבעת אירוסין חדשה ומלהיבה שנושאת יהלום גדול ומרהיב, היא משאת חלומות של כל אישה, ובמיוחד של אישה חיננית שחוגגת חמישים ומצפה לחמישים שנים נוספות המרגשות באותה מידה.

 

16. שרשרת פנינים קלסית

פנינים הן התוצר היפה ביותר של הטבע, והן מרגשות נשים בכל הגילים. אז איך אפשר לחגוג חמישים לכלת השמחה בלי שרשרת פנינים קלסית? איך תדעו שהיא מרוצה? תראו את הזוהר של הפנינים משתקף בעיניה ותרגישו את החיבוק החם שלה.

 

17. תליון אבן לידה

לכל אישה יש אבן קריסטל שמציינת את תאריך לידתה, וכל אישה תשמח לדעת שהיום שבו הגיחה לעולם חקוק לעד בקריסטל יפהפה. תליון אבן לידה היא מתנה מושלמת ליום הולדת גיל חמישים, ותמשיך ותרגש את כלת השמחה לתמיד.

 

18. קופסת תכשיטים וינטג’

קופסת תכשיטים בעיצוב וינטג’ מתאימה לאישה שחוגגת חמישים שנות תכשיטים, ותסייע לה לסדר את כל התכשיטים שלה בקופסה יפהפייה בעיצוב וינטג’ שיזכיר לה את קופסאות התכשיטים של אימא ושל סבתא שחשקה בהן בילדותה.

 

19. תליון מעוצב עם מונוגרמה

תליון מעוצב הנושא את מונוגרמת השם של כלת השמחה תפעים אותה ותרגש אותה עד דמעות. אין דבר שמעיד יותר על טיבה של אישה משמה, ולכן אין תליון שיעיד יותר עליה מתליון מעוצב עם מונוגרמה.

 

20. צמיד יהלומים 2 שורות

צמיד טניס מיהלומים המשובצים בשתי שורות ארוכות של יופי טבעי וחד־פעמי ירגשו את בת החמישים הצעירה ויראו לה שכמו היהלומים המנצנצים על הצמיד, כך גם היא מנצנצת בשלמות אין קץ.

 

21. יום ספא יוקרתי

אם אתם מחפשים מתנה לגיל 50 לאישה, כדאי שתדעו שאין מתנה מושלמת מיום כיף מפנק בספא יוקרתי, ושאין אישה שלא תתרגש מהמתנה המיוחדת הזאת ולא תצפה לה בכיליון עיניים.

אפשר להזמין את כלת השמחה ליום בילוי מלא בספא, ואפשר גם להזמין אותה ליום בילוי חלקי. יום מלא כולל ארוחות בוקר, צהריים וערב, טיפול או שניים ובילוי בבריכה, בג’קוזי ובסאונה. יום חלקי בספא כולל ארוחת בוקר עשירה, טיפול, סדנה ובילוי בבריכה.

 

22. טבעת אבן חן

אבן חן יפהפייה המשובצת על טבעת מעוצבת, תעטר את ידה של החוגגת הנמרצת ותעדן אותה. כמו כל תכשיט המעוצב בעיצוב אישי בידי רב-אומן שמומחה לתכשיטים, גם טבעת אבן חן תעצים את השמחה של כלת יום ההולדת ותעשיר את חייה.

 

23. שרשרת אבן חן

אבן חן יקרה בצבע עז ועמוק שנישאת על שרשרת מעוצבת, היא מתנה ראויה לאישה שחוגגת חמישים שנים מאושרות. שרשרת אבן חן מומלצת לנשים בכל גיל אך במיוחד לנשים יפות ומרתקות בנות חמישים.

    שרשרת דיאנה זהב לבן עם ספיר כחול שרשרת דיאנה זהב לבן עם ספיר כחול

 

24. עגילי יהלום תלויים

אין תכשיט ענוג יותר מעגילי יהלום תלויים, ואין כעגילי יהלום תלויים להדגיש את יופייה של האישה הבשלה בת החמישים. עגילי יהלום תלויים מסתתרים בין קווצות שיער רכות ונגלים לפרקים בעודם זוהרים במלוא תפארתם.

 

25. ריטריט קולינרי

מה מסב יותר הנאה משילוב של חופש, ניתוק וקולינריה מעולה? ישנם מגוון רחב של אפשרויות לריטריט מקומי ואף ריטריטים מסביב לעולם.

 

26. ז’קט מעוצב

כל אישה מתוחכמת בת חמישים תשמח להציץ בארון הבגדים שלה ולגלות מתנת יום הולדת מרגשת במיוחד – ז’קט יוקרתי ומעוצב שניחן ביופי ייחודי, ברכות מעודנת ובניחוחות עשירים.

 

27. נעלי עקב מעוצבים

מי לא רוצה להיות סינדרלה לפחות פעם אחת בחייה? ובכן, אין מתנת יום הולדת יפה יותר מנעלי עקב מעוצבים לסינדרלה בת החמישים שמתכוונת לצאת לנשף ולמצוא בו את הגרסה הטובה ביותר שלה.

 

28. בושם יוקרתי עשיר בניחוחות

נשים מתנסות בבשמים רבים עתירי ניחוחות בכל שנות חייהן, אך אישה מיוחדת בת חמישים צריכה להתנסות בבושם יוקרתי במיוחד שניחוחותיו הטבעיים והמשכרים יזכירו לה תמיד את השנה המופלאה שבה חגגה חמישים.

 

29. משקפי שמש מעוצבים

כן, גם אישה בת חמישים רוצה להיראות נפלא בכל רגע ובכל יום. משקפי שמש מעוצבים ישפרו פלאים את הלוק שלה, וייתנו לה הזדמנות להמציא את עצמה מחדש.

 

30. ריטריט יוגה ובריאות

לכל אישה בוגרת ועצמאית בת חמישים מגיע לצאת לריטריט יוגה ובריאות שבו היא תוכל להעניק לעצמה שלווה, מרפא ומרגוע, ובו היא תוכל להעצים את עצמה ואת חייה אף יותר.

 

31. צניחה חופשית

גיל חמישים הוא הזדמנות להתחלות חדשות ואתגרים חדשים. אנחנו עדיין בשלב שהלב יעמוד באתגר, החוויה תהיה בלתי נשכחת והאדרנלין בשמיים, תרתי משמע.

 

32. חוויית קניות אישית

שכרו סטייליסט אישי או קחו אותה לטיול קניות בחנויות האהובות עליה כדי לעזור לה למצוא בגדים חדשים ואביזרים שמתאימים לסגנון שלה. גיל 50 הוא גם זמן נהדר לאמץ סגנונות חדשים ולגלות את עצמה מחדש.

 

33. ספרים גבירותיי, ספרים

בין שכלת יום ההולדת אוהבת ספרים, ובין שהיא בולעת ספרים, אף פעם אי אפשר לקנות לה יותר מדי ספרים. רוצים להפתיע אותה באמת? קנו לה את מיטב היצירות של הספרות הקלסית מהאספנים המובילים. היא לא תפסיק לרחרח את כריכות העור הישנות ולהעיף לעברכם חיוכים מדושני עונג.

 

34. מסע ביאכטה פרטית יחד עם האנשים האהובים והקרובים אלייה

מסע ביאכטה יוקרתית פרטית בליווי שף: בין אם זה ליום מפנק במים או סופשבוע, החוויה הזאת תיזכר ותישמר בספר הזכרונות המעולים.

מסע פרטי ביאכטה יוקרתית ומפנקת עם האנשים הקרובים והאהובים על כלת השמחה יהפוך את החוויה כולה למסיבה בלתי נגמרת. ניתן להוסיף שלל תוספות ולצבוע את המסע בפינוקים אישיים ובשלל אטרקציות נוספות.

 

35. סלסלת פיקניק עם ארוחת גורמה ויין לקינוח

מה דעתך לסחוף אותה במחוות יום הולדת רומנטית ולהזמין אותה לפיקניק זוגי בחיק הטבע? סלסלת פיקניק נהדרת עם ארוחת גורמה ויין לקינוח ושיחה אינטימית של שני נאהבים הם מתנת יום ההולדת חמישים היפה ביותר שכל אישה חולמת עליה.

 

36. עוגה חלומות מעוצבת ליום ההולדת

אין מסיבת בלי עוגה, ואין מסיבת יום הולדת חמישים בלי עוגת חלומות מעוצבת. כדי שגם כלת השמחה וגם אתם תתרגשו עד דמעות, הזמינו את עוגת החלומות מקונדיטור מוביל והאירו אותה בחמישים נרות בוהקים.

 

37. יצירת אמנות אישית

בגיל חמישים כבר אפשר להתגאות ביצירת אומנות של אומן מוכשר שנוצרה במיוחד בשבילכם ומעטרת את סלון הבית. יש דרך טובה יותר לשמח את בת החמישים הנהדרת?

 

38. שיעור / קורס אומנות משותף עם בן / בת הזוג

אימוץ של תחביב חדשה, ניסיון באומנות חדשה, רכישת מיומנויות שלא היו, הם יכולים למלא לא רק את יום ההולדת אלא להעניק ריגוש ותחושת סיפוק אמיתית. ניתן לתת את זה כמתנה אישית או אפילו חוויה זוגית להעצמה וחיזוק מערכת היחסים יחד עם חגיגות יום הולדת.

 

39. מצעים מפנקים או מגבות איכותיות

בגיל חמישים מגיע לה להרגיש כמו בספא יוקרתי גם בבית. קנו לה מצעים מפנקים או מגבות איכותיות ליום ההולדת ותראו איך הרגשתה משתפרת וחיוכה מתרחב.

 

40. חלוק רחצה רך ונעים

אין כמו אמבטיית קצף חמימה ומפנקת ביום ההולדת החמישים ואין כמו חלוק רחצה רך ונעים להשלים את החוויה ולעזור לכלת השמחה להרגיש נינוחה, רגועה ומאושרת.

 

41. מכונת אספרסו עוצמתית

אם היא משוגעת על קפה, אז אין כל ספק – ליום ההולדת החמישים היא צריכה לקבל מכונת אספרסו עוצמתית שתהיה רק שלה ותחלוט את האספרסו שלה בדיוק כמו שהיא אוהבת. יש להיזהר שהמתנה לא תצויר כמתנה של בן הזוג לעצמו..

 

42. בקבוק של שמפניה משובחת עם ברכה אישית

מרימים כוסית לחיים לכבוד כלת השמחה? מזגו לכוסות שמפניה משובחת שמבעבעת בחן עדין בבקבוק מעוצב שעליו חקוקה ברכת הולדת אישית ומרגשת. לא רק היא תזרח מאושר, גם אתם.

 

43. צעיף משי יוקרתי

צעיף משי יוקרתי הוא לא רק מתנה מתחשבת למסיבת גיל חמישים. הוא גם יוסיף לסטייל ולמראה של כלת השמחה ויעזור לה להרגיש נפלא כשהיא מתכוננת למסיבה.

 

44. סדנת שוקולד טעימה ומעשירה

אהבה לשוקולד אינה מותנית בגיל ולמידת סודות ההכנה יכולה לשמח כל אישה. סדנת שוקולד איכותית תלמד על סודות הטמפרינג, תציע מגוון רחב של טעימות וגילוי של מאווים חדשים, שווה וטעים!

 

45. יומן מסעות אישי

גיל חמישים הוא הזמן המתאים להתחיל לצאת למסעות ברחבי העולם. אם היא חולמת על מסעות מגיל צעיר, יומן מסעות אישי יעזור לה להגשים את החלום, לצאת ממסע ולהשאיר זיכרונות כתובים. אפשר לצרף לצד היומן גם כרטיס טיסה ליעד שהיא חולמת עליו.

 

46. דיפיוזר חשמלי לשמנים אתריים

ידוע ששמנים אתריים משפרים את הבריאות ואת ההרגשה. דיפיוזר חשמלי ליום ההולדת יעזור לכלת יום ההולדת ליהנות מסגולות הבריאות של השמנים האתריים ומניחוחותיהם המשכרים ולהרגיש נפלא.

 

47. איסוף של 50 מתנות קטנות ומשמעותיות שמסמלות אירועים בחיים

אם היא אוהבת פרחים ונהנית לקבל זר פרחים אז זוהי דרך מצוינת להתחיל. להדפיס תמונה על קנבס של רגע משמעותי בחיים, להעניק לה שוקולד מיוחד שהיא אוהבת, לקחת אותה לפיקניק במקום בו נפגשתם לראשונה, להכין לה את השייק האהוב עלייה, לכתוב לה ברכה מקורית, להפתיע אותה עם כל המכרים / החברים ובני המשפחה האהובים, לקנות לה ספר שהיא ממש רוצה, לא לשכוח את העגילים שהיא דיברה עליהם ולפנק אותה בארוחת ערב עם המאכל המיוחד שאכלתם ביום הנישואים הראשון. 50 מחוות יפייפיות ליום הולדת 50.

 

48. סיור מודרך ואישי ביעדים שהיא אוהבת

מה יותר אישי, מקרב ומעשיר מאשר הכרה דרך הרגליים? שכירת שירותי מורה דרך וביקור במקומות שכלת יום ההולדת אוהבת יהוו חגיגות מדהימות ומקוריות. ניתן לתבל את הסיורים ב-50 רמזים קטנים שיינתנו בימים שלפני הטיול או במהלכו.

 

49. צמיד קרסול מיהלומים

אף פעם לא מאוחר להתחיל לענוד צמיד קרסול אופנתי מיהלומים ולהרגיש הכי נשית, אופנתית ומדהימה שאפשר. למעשה, גיל חמישים הוא הגיל המתאים ביותר לכך.

 

50. הקורס או המקצוע שהיא תמיד חלמה עליהם

לכולנו יש סודות בארון שרק בן הזוג הממש אבל ממש קרוב יודע ו-50 זה הזמן הטוב ביותר להגשים. סייע לה במאמצי ההרשמה לקורס / למסלול הלימודים שהיא תמיד חלמה עליו והיא תהיה מאושרת ב-3 השנים הקרובות.

 

מתנה לגיל 50 לאישה

 

יום הולדת 50 שמח מאקס לאב דיאמונדס!

יום הולדת חמישים שמח! אם בחרתן/ם להתחדש באחד מהתכשיטים שלנו, אל תשכחו לציין בהערות של ההזמנה שזאת מתנה לרגל יום הולדת 50 ואנחנו נעשה כל שביכולתנו על מנת לשמח את כלת השמחה.

Back top top
דילוג לתוכן