Skip to Content Contact Us

יהלום אמיתי במחיר מציאותי

יהלום אמיתי במחיר מציאותי

 

חולמת על תכשיטי יהלומים אבל חוששת מהמחיר? האם ידעת שבזמן שאנחנו מדברים מתחוללת לנגד עיננו מהפכה של ממש? מהפכת היהלומים כבר כאן, והיא כובשת את השוק בסערה.

במה מדובר? ביהלומי מעבדה כמובן; וליתר דיוק – בתכשיטי היהלומים של אקס לאב דיאמונדס שמתווים את הדרך למהפכה ועושים את זה בגדול. ואם כבר מדברים על מהפכה, מה דעתך להצטרף? כל העולם כבר מבין שיהלומי מעבדה הם יהלומים אמיתיים, ולא רק שהם אמיתיים – הם הדבר החם ביותר בתחום היהלומים היום.

למה? כי הם מדהימים, הם מרהיבים והם זמינים לכולן. ומה הדבר הכי יפה בהם? המחיר! כן, אנחנו לא מגזימים; יהלום אמיתי במחיר מציאותי זאת לא קלישה, זאת המציאות, והיום יותר מתמיד יש לך הזדמנות ליהנות מהמציאות הזאת.

רוצה לדעת עוד? הישארי עמנו. אנחנו באקס לאב דיאמונדס מובילים את מהפכת היהלומים האמיתיים בישראל ומזמינים אותך להצטרף. מוכנה? בואי לגלות איך נראה היהלום האמיתי שבכתר.

יהלום יוקרתי במחיר מציאותי

אחת השאלות הנפוצות ביותר שמעסיקות נשים היא אם יהלומי מעבדה הם מדהימים במציאות כפי שהם מדהימים בתמונות. התשובה הפשוטה היא – כן. יהלומי מעבדה הם מינרלים אמיתיים שעשויים מפחמן טהור ומופקים בתהליכים סטריליים במעבדות מתקדמות ברחבי העולם. ובדיוק בגלל זה הם מדהימים ביופיים גם בתמונות וגם במציאות.

ההבדל היחיד בין יהלומי מעבדה ובין יהלומי מכרות הוא שיהלומי מעבדה צלולים לחלוטין, בהירים להדהים ונטולי תכלילים או פגמים אחרים. יהלומי מכרות לא. אז למה לקנות ביוקר יהלום שמשהו מעיב על צלילותו? זה לא נכון ולא הגיוני.

מה כן הגיוני? לדפדף בקטלוג התכשיטים המאלף של אקס לאב דיאמונדס ולהתעלף לא רק מהיופי, מהבהירות ומהצלילות של היהלומים שמתנוססים בגאווה על התכשיטים המדהימים שלנו, אלא גם לראות אותם במציאות ולהבין סוף סוף את מה שאנחנו הבנו כבר מזמן – שבכל הנוגע ליהלומים, הטבע ממש לא אמר את המילה האחרונה. מי יגיד את המילה האחרונה? את. אז תזכרי, בפעם הבאה שתשמעי את המשפט יהלום אמיתי במחיר מציאותי, תדעי שאת חלק מהמפכה הירוקה ושהיית מהחלוצות לקחת בה חלק X LAB DIAMONDS.

 

    תליון סוליטר זהב לבן תליון סוליטר זהב לבן
    SALE
    תליון 0.5 קראט במבצע!

    תליון סוליטר

    1,35013,000
    טבעת יהלום יחיד-סוליטר טבעת יהלום יחיד-סוליטר
    עגילי יהלום סוליטר זהב לבן עגילי יהלום סוליטר זהב לבן
    SALE
    עגילי 0.80 קראט במבצע!

    עגילי יהלום סוליטר

    1,35021,000
    טבעת וינטג' עם יהלומים ואבן חן כחולה טבעת וינטג' עם יהלומים ואבן חן כחולה
    BEST SELLER
    עגיל מטפס - ROUND מזהב לבן עם יהלומים עגיל מטפס - ROUND מזהב לבן עם יהלומים

יהלומים שמדברים בעד המחיר

בואי נחזור רגע לנושא של יהלום אמיתי במחיר מציאותי. את בטח חושבת שאנחנו מגזימים, אבל האמת היא שאנחנו ממש לא. בגלל שהיהלומים שלנו מיוצרים במעבדה, לא צריך לכרות אותם, לא צריך לשנע אותם ולא צריך לאבטח אותם במעברי הגבול, המחיר שלהם שפוי, זמין ונגיש.

הפופולריות של היהלומים המדהימים האלה – שאי אפשר שלא להכביר מילים עליהם – הולכת וגדלה בקצב מטורף. למה? משום שעוד ועוד נשים מבינות שמלבד יופי מעורר התפעלות ליהלומי מעבדה יש יתרונות נוספים. הם ידידותיים לסביבה, הם ידידותיים לאדם, הם ידידותיים לשלום, והם מעטרים תכשיטים שאי אפשר להסיר מהם את המבט.

כיוון שמחירי היהלומים מדברים בעד עצמם, המחירים שלנו באקס לאב דיאמונדס מדברים בשבילך, אלייך ולמענך, ואין דבר שמשמח אותנו יותר.

 

להתעלות על הטבע של היהלומים

אז נכון, יהלום יוקרתי במחיר מציאותי הוא כבר חלק בלתי נפרד מהמציאות. אבל כמה זמן זה עוד יימשך? יכול להיות שהפופולריות הסוחפת של תכשיטי היהלומים של אקס לאב דיאמונדס תשפיע על המחירים שלהם? האמת היא שהפופולריות הזאת לא רק משפיעה על המחירים, היא גם מעצבת אותם ונראה שהיא דוהרת קדימה. ולכן היום את עוד יכולה לקנות תכשיטי יהלומים במחירים מציאותיים.

אך מה צופן העתיד? ראשית, תני לנו להרגיע אותך – אף על פי שמחירון רפפורט מצביע על מגמת עלייה במחירי היהלומים, אנחנו כאן בשבילך ובשביל לעזור לך להגשים את חלום היהלום.

שנית, אם את מצטרפת למהפכת יהלומי המעבדה היום, את יכולה לקנות תכשיטי יהלומים בידיעה שערכם עולה וצפוי לעלות עוד. את הערך האמיתי שלהם עוד לא התחלת לגלות. בקולקציות המובילות של אקס לאב דיאמונדס תגלי לא רק את היופי האותנטי של היהלומים אלא גם את הערך שלהם, וערך אמיתי אי אפשר להגדיר במילים או במספרים.

 

תכשיטי יהלומים במחירים מנצחים ברשת Xlab Diamonds

לא רק לתכשיטי היהלומים שלנו יש ערך מוסף; גם לחוויית הקנייה אצלנו מתווסף ערך אחד או שניים. כי כפי שאת מתרגשת כשאת מגיעה אלינו, גם אנחנו מתרגשים כשאנחנו רואים אותך. בין שאת קונה באתר המקוון, ובין שאת מבקרת בכל אחת מחנויות הרשת, באקס לאב דיאמונדס תמיד תמצאי את הטוב ביותר ותקבלי את הטוב ביותר.

כשאת קונה באקס לאב דיאמונדס, את מקבלת תכשיטים איכותיים, ייחודיים ויוקרתיים, תעודה המעידה על אותנטיות גמולוגית ותעודת אחריות. נוסף על כך את נהנית מהמוניטין שלנו, המותג המוביל בארץ בענף תכשיטי יהלומי המעבדה, וכן ממחירים מדהימים וממבחר אדיר של תכשיטים שכל אחד מהם הוא יצירת אומנות העומדת בפני עצמה.

אבל במקום להקשיב לנו, מה דעתך להחליט בעצמך? כיוון שאין כמו מראה עיניים, את מוזמנת להגיע אלינו למפגש היכרות עם היהלומים ועם המחירים, להתמוגג, להיסחף ולהתאהב; ולסיפור האהבה הזה אין סוף.

Back top top
דילוג לתוכן