Skip to Content Contact Us

טבעת יהלום מזהב צהוב

כשנשים חושבות על תכשיטי יהלומים קלסיים, נצחיים ואלגנטיים, הן ללא ספק חושבות על תכשיטים מזהב צהוב. תכשיטים מזהב צהוב בכלל וטבעות מזהב צהוב בפרט הם הפריט הבסיסי שכל אישה צריכה בקופסת התכשיטים שלה. לגוון הצהוב החמים, הכובש והזוהר של הזהב אין תחליף ולעולם גם לא יהיה לו. לא סתם הוא הצליח לכבוש נשים מימי קדם ועד היום, ולא סתם נשים ברחבי העולם אוהבות להתהדר בו ולהציג אותו לראווה. למה? כי הזהב הצהוב הוא אות וסמל לעושר, ליוקרה, ליופי ולנשיות מעודנת אך כובשת. יש יצירות צורפות רבות של תכשיטים מדהימים מזהב צהוב, אך אין יצירה מיוחדת כטבעת יהלום מזהב צהוב, סמל האהבה, היופי והנשיות.

 

טבעת יהלומים זהב צהוב

בואו נבדוק מה כל כך מיוחד בטבעות יהלום מזהב צהוב, נבין מה ההבדל בין זהב צהוב 14 קראט ובין זהב צהוב 18 קראט, נברר אם הזהב הצהוב באמת עמיד כמו שחשבנו ונלמד איך לשמור עליו.

 

מה מיוחד בטבעת יהלום מזהב צהוב?

מה שמייחד טבעת יהלום זהב צהוב הוא הצבע העשיר והזוהר שלה. הגוון הצהוב הבוהק והתוסס הוא מאפיין מובהק של הסגסוגת הנוצרת מהתכת זהב טהור במתכות אחרות כמו נחושת ואבץ. השיעורים המשתנים של המתכות בסגסוגת היפהפייה הזאת נותנת לזהב הצהוב את גווניו המיוחדים העדינים והבוהקים. בזכות החמימות העשירה של הזהב והרבגוניות שלו אומני צורפות אוהבים לעבוד אתו ונשים אוהבות לענוד אותו, וזה בדיוק מה שמיוחד בו.

בכל הנוגע לטבעות יהלומים מזהב צהוב, אין ספק שהזהב הצהוב הוא רקע מושלם לאבן החן היקרה. הניגוד המובהק בין הזהב הצהוב ובין היהלום הנוצץ יוצר אפקט ויזואלי מדהים שאי אפשר להתעלם ממנו. היהלום המשובץ בטבעת מזהב צהוב זוהר במלוא העוצמה ויופיו ניכר למרחקים. המשמעות של השילוב המיוחד הזה היא יוקרה; ויוקרה היא הדבר שנשים אוהבות להרגיש כשהן עונדות טבעת יהלומים זהב צהוב על אצבען. כיוון שהזהב הצהוב מתאים לכל גווני העור, אין אישה שלא יכולה לענוד אותו, ואין אישה שלא מתגאה בו.

 

מה ההבדל בין זהב צהוב 14 קראט לזהב צהוב 18 קראט?

אחד השיקולים המובילים בבחירת טבעת יהלום צהוב הוא משקל הקראט, וליתר דיוק – הבחירה בין טבעת זהב צהוב 14 קראט ובין טבעת זהב צהוב 18 קראט. הקראט מעיד על שיעור הזהב הטהור בסגסוגת. זהב צהוב 14 קראט מכיל זהב טהור בשיעור 58.3 אחוזים, ואילו זהב צהוב 18 קראט מכיל זהב טהור בשיעור 75 אחוזים. שיעור הזהב הגבוה בתכשיט טבעת יהלום צהוב משפיע על העושר ועל העומק של גווניו. עם זאת, יש לזכור שתכשיטי זהב בקראט גבוה הם רכים יותר ונוטים להישרט וזאת הסיבה מדוע אנחנו עובדים עם תכשיטים של 14 קראט בלבד. טבעת מזהב צהוב במשקל 14 קראט מאזנת בין העמידות של הסגסוגת ובין צבעה התוסס, ולכן היא נחשבת לבחירה המועדפת והמומלצת ביותר

 

טבעת יהלום מזהב צהוב

 

האם טבעות מזהב צהוב עמידות?

עמידות היא מאפיין שיש להביא בחשבון כשקונים טבעת אירוסין סוליטר זהב צהוב. טבעות מזהב צהוב, במיוחד מסגסוגת של זהב טהור ונחושת, הן עמידות מאוד. עם זאת, יש לזכור שזהב הוא מתכת רכה יחסית למתכות אחרות כמו פלטינה או פלדיום.

 

איך לשמור על טבעת יהלום מזהב צהוב

טיפול נכון בטבעת יהלום מזהב צהוב הכרחי לשמירה על יופייה. איך מנקים את הטבעת? הינה כמה שלבים בסיסיים:

  • ערבבו סבון כלים במים חמימים בתוך קערה קטנה.
  • הניחו את הטבעת במים החמימים במשך 20–30 דקות.
  • שפשפו את הטבעת בעדינות במברשת שיניים רכה כדי להסיר ממנה את הלכלוך. אל תשפשפו בחוזקה כדי לא לשרוט אותה.
  • שטפו את הטבעת והסירו ממנה את שאריות הסבון.
  • יבשו את הטבעת במטלית רכה.
  • הבריקו את הטבעת במטלית מיוחדת לליטוש תכשיטים.
  • קחו את הטבעת לבדיקה של צורף מדי כמה שנים כדי לבדוק אותה בעין מקצועית ולשמור עליה.

טבעת יהלום מזהב צהוב היא תכשיט מרהיב שמבטא נשיות צרופה ואלגנטיות נצחית. המאפיין הבולט ביותר של הזהב הצהוב הוא הצבע החמים והזוהר שעוטף את הברק של היהלום ומשלים אותו. בין שאת עונדת טבעת אירוסין סוליטר מזהב צהוב, ובין שאת עונדת טבעת יהלומים מזהב צהוב, את ודאי מודעת לכוחה הכובש, ליופייה המדהים ולנשיות המתגלמת בה ומבטאת אותך בשלמות.

 

קטלוג טבעות אירוסין מזהב צהוב ברשת Xlab Diamonds

 

 

טבעות יהלומים מזהב צהוב – המלצת הצוות

טבעת יהלומים רטרו זהב צהוב 14 קראטטבעת יהלומים דקה זהב צהובטבעת אירוסין טיפה זהב צהוב

טבעת יהלומים רטרו מזהב צהוב

טבעת יהלומים דקה מזהב צהוב

טבעת אירוסין טיפה מזהב צהוב

Back top top
דילוג לתוכן