Skip to Content Contact Us

טבעת יהלום זהב לבן

טבעת יהלום מזהב לבן היא תכשיט קלסי ואלגנטי. המתכת הכסופה לבנבנה משקפת בעדינות את היופי המבריק ואת הזכות של היהלומים ומשלימה אותם. אין פלא, אם כן, שזהב לבן הוא המתכת המבוקשת ביותר לתכשיטי יהלומים בכלל ולטבעות יהלומים בפרט, שכן אי אפשר לעמוד בפני יופיו ובפני האסתטיות המרשימה שלו.

 

טבעות יהלומים מזהב לבן

    טבעת יהלום יחיד-סוליטר טבעת יהלום יחיד-סוליטר
    SALE
    טבעת 1 ו-2 קראט במבצע
    טבעת וינטג' עם יהלומים ואבן חן כחולה טבעת וינטג' עם יהלומים ואבן חן כחולה
    BEST SELLER
    טבעת רות זהב לבן עם ספיר כחול טבעת רות זהב לבן עם ספיר כחול
    טבעת זהב עם אבן חן בצבע ירוק טבעת זהב עם אבן חן בצבע ירוק
    טבעת איטרניטי זהב לבן טבעת איטרניטי זהב לבן

    טבעת איטרניטי

    3,50013,500
    טבעת V מזהב לבן משובצת יהלומי מעבדה טבעת V מזהב לבן משובצת יהלומי מעבדה

    טבעת V

    2,200
    טבעת מרקיזה משובצת יהלומים טבעת מרקיזה משובצת יהלומים
    טבעת פס יהלומים עם שבעה יהלומים מזהב לבן טבעת פס יהלומים עם שבעה יהלומים מזהב לבן

    טבעת קשת יהלומים

    2,6003,500
    טבעת יהלומים שחורים טבעת יהלומים שחורים

במאמר זה נבדוק את המאפיינים המיוחדים של טבעות יהלום מזהב לבן, נברר למה כדאי לבחור בטבעות יהלום מזהב לבן, נבין מה ההבדל בין זהב לבן 14 קראט ובין זהב לבן 18 קראט ונלמד איך לטפל בו. מוכנות להתאהב בזהב הלבן מחדש? אנחנו לגמרי אתכן. בואו נתחיל.

 

אז למה דווקא זהב לבן?

זהב לבן הוא סגסוגת יפהפייה ומיוחדת שנוצרת משילוב של זהב טהור עם מתכות לבנות כמו פלדיום, ניקל או כסף. השילוב הזה נותן לזהב הלבן את צבעו הייחודי ואת הברק האופייני לו. הגוון הלבנבן הענוג של הזהב הלבן הוא תפאורה הולמת ליהלומים, ובתכשיט טבעת יהלום זהב לבן הוא הדבר שמאפשר לזוהרם לזרוח. לזהב לבן יש קסם מודרני ועכשווי; לא סתם הוא כבש בסערה את עולם התכשיטים וסחף נשים רבות כל כך בארץ ובעולם. הזהב הלבן הוא המתכת המועדפת על נשים מודרניות, ובמיוחד על אלה שאוהבות אסתטיות אלגנטית ומסוגננת.

 

למה כדאי לבחור בטבעת יהלום זהב לבן?

יש סיבות רבות לבחור בתכשיט טבעת אירוסין זהב לבן יהלום. ראשית, הצבע של הזהב הלבן משלים את הברק של היהלומים ומפיק מהם את ניצוצות האש הטבעיים שלהם. הגוון הלבן והקריר של הזהב הלבן מנוגד ללובן המסנוור של יהלום, וניגוד זה מדגיש את יופיו. שנית, זהב לבן הוא מתכת רב-תכליתית שמתאימה לסגנונות עיצוב רבים. בין שאתן מעדיפות יהלום סוליטר קלסי, ובין שאתן חולמות על יהלומים בחיתוכים מורכבים, הזהב הלבן יכול להכיל את כל השכלולים של אומנות הצורפות גם המודרנית וגם העתיקה. כמו כן, הזהב הלבן משתלב נפלא עם אבני חן אחרות או עם יהלומים צבעוניים, וזה עוזר לאומני הצורפות המוכשרים ליצור אין-ספור יצירות ייחודיות, מקוריות ומדהימות. ולבסוף, טבעת זהב לבן עם יהלום מתאימה לנשים שאוהבות תכשיטים יפים, איכותיים ויוקרתיים.

 

מה ההבדל בין זהב לבן 14 קראט לזהב 18 קראט?

לפני שאתן קונות טבעת יהלומים זהב לבן, עליכן להביא בחשבון את הטוהר של הזהב, וטוהר זה מצוין בערך הקראט. קראט מעיד על שיעור הזהב הטהור בסגסוגת המתכתית. זהב לבן 14 קראט מכיל זהב טהור בשיעור של 58.3 אחוזים ומתכות כסופות בשיעור של 41.7 אחוזים, ואילו זהב לבן 18 קראט מכיל זהב טהור בשיעור של 75 אחוזים ומתכות כסופות בשיעור של 25 אחוזים.

ההבדל העיקרי בין זהב לבן 14 קראט ובין זהב 18 קראט מצוי בהרכב שלהם. זהב לבן 14 קראט עמיד מאוד ואיננו נשרט או מתעקם בגלל ששיעור המתכות בסגסוגת גבוה יותר, ולכן אנחנו בוחרים לעבוד איתו בתכשיטים שלנו. זהב לבן 18 קראט מכיל זהב טהור בשיעור גבוה, ויש לו צבע עשיר. עם זאת, הוא איננו עמיד כמו זהב לבן 14 קראט כיוון שהוא מכיל שיעור גבוה של זהב טהור. אז מה עדיף, זהב לבן 14 קראט או זהב לבן 18 קראט? בשל נושא עמידות הטבעת, וגם מבחינת עלות מול תועלת, אנחנו ממליצים בבחירת תכשיטים עם זהב 14 קראט.

 

האם טבעת מזהב לבן עמידה?

זהב לבן מאופיין בעמידות ובחוזק, ולכן טבעת סוליטר זהב לבן מתאימה לשגרת היום-יום של נשים עסוקות. בשל הרכב הסגסוגת שלו זהב לבן נוטה להישרט או להתבלות בחלוף הזמן. למרות זאת תכשיטי זהב לבן שומרים על יופיים ועל הברק המיוחד שלהם במשך שנים רבות אם מטפלים בהם היטב.

 

איך לנקות טבעת יהלום מזהב לבן?

טבעת אירוסין סוליטר זהב לבן מחייבת ניקוי עדין. כך תנקו אותה ותשמרו על יופייה:

  1. ערבבו מעט סבון כלים במים חמימים בקערה קטנה.
  2. הניחו את הטבעת בנוזל הניקוי במשך 20–30 דקות.
  3. שפשפו את הטבעת בעדינות במברשת שיניים עם זיפים רכים כדי להסיר ממנה לכלוך. אל תשפשפו בחוזקה כדי לא לשרוט את המתכת.
  4. שטפו את הטבעת במים חמים והסירו ממנה שאריות סבון.
  5. יבשו את הטבעת במטלית רכה נטולת מוך.
  6. אפשר להבריק את הטבעת במטלית מיוחדת לליטוש תכשיטים לפי הוראות היצרן.

 

טבעות יהלום מזהב לבן

 

טבעת יהלום זהב לבן ברשת Xlab Diamonds

טבעת יהלום מזהב לבן היא תכשיט יפהפה ונצחי המשלב בטבעיות בין הברק של היהלומים ובין הקסם של הזהב הלבן. בזכות הרבגוניות של הזהב הלבן, השפע של עיצובי הטבעות והמחירים הסבירים טבעת יהלום מזהב לבן היא אחת הטבעות האהובות על נשים כיום. אין זה משנה באיזו טבעת תבחרו, אם תטפלו בה היטב ותנקו אותה בעדינות, היא תשמור על יופייה במשך שנים רבות.

Back top top
דילוג לתוכן