Skip to Content Contact Us

טבעות אירוסין זהב אדום

טבעת אירוסין היא סמל לאהבה ולמחויבות ושער לזוגיות אוהבת ולשותפות ארוכת שנים, ולכן היא צריכה להיות מרהיבה, איכותית, חזקה ועמידה. לאורך ההיסטוריה שימשו מתכות שונות בתהליך הייצור של טבעות האירוסין. אחת המתכות המרתקות והמרהיבות היא זהב אדום. לא נגזים אם נאמר שזהב אדום הוא שיא של יופי, של קסם ושל אלגנטיות, ושהן בחירה מושלמת לטבעות אירוסין. נשים רבות בארץ ובעולם לעולם לא יוותרו על הזהב האדום ולעולם לא ישבעו מיופיו. אז אם אתן מחכות לטבעת אירוסין, הגעתן למקום הנכון. במאמר זה נתמקד בהיסטוריה של הזהב האדום ובמאפיינים שלו ונבין למה הוא המתכת האידיאלית לטבעות אירוסין. כדי שתוכלו להעביר את בשורת הזהב האדום לבן הזוג הנרגש, הישארו עמנו ובואו נצלול פנימה.

 

קטלוג טבעות אירוסין זהב אדום ברשת Xlab Diamonds

 

ההיסטוריה של הזהב האדום

זהב אדום הוא סגסוגת מדהימה שמכילה זהב טהור, נחושת ומעט כסף או אבץ. על הגוון הוורדרד המפתה והסומק הבוהק של הזהב האדום אחראית הנחושת כמובן, ובלעדיה כל הקסם הזה לא היה אפשרי. לזהב האדום יש היסטוריה ארוכה. אפשר לאתר את מקורותיו ברוסיה הצארית של המאה ה־19. הזהב האדום היה הסמל המובהק של משפחת הצאר ובמיוחד של הנשים בארמון הצאר ולכן קיבל את הכינוי המלכותי ‘זהב רוסי’. מרוסיה הוא עשה את דרכו ברחבי העולם, קיבל מעמד של יוקרה ונעשה חביב הנשים. נשים שעמדו להינשא, חלמו על טבעות אירוסין זהב אדום וידעו להעריך את הקסם הרומנטי הייחודי שלו, ובצדק.

 

האם זהב אדום עמיד?

יש נשים שתוהות אם טבעת נישואין זהב אדום היא תכשיט חזק ועמיד. החשש הזה מובן אך לא לגמרי מוצדק. נכון, זהב אדום הוא סגסוגת המכילה שיעור גבוה של נחושת; תכשיט מסגסוגת אדמדמה יפהפייה איננו עמיד כמו תכשיט מסגסוגות זהב אחרות, עם זאת הזהב האדום מושלם לטבעות אירוסין עדינות, מלכותיות ומפעימות, ובכך אין ספק. זהב מטבעו הוא מתכת גמישה. התכתו בנחושת ובמתכות אחרות מחזקת אותו במעט אך עלולה להועיד אותו לשריטות, לחריצים ולפגמים. ולמרות זאת אומני צורפות מעדיפים להשתמש בסגסוגות זהב ונחושת בתהליכי ייצור תכשיטים כיוון שהן מאזנות בין היופי ובין החוזק ומבטיחות עמידות מפני בלאי.

 

האם זהב אדום מכתים את העור?

בניגוד לדעה הרווחת, זהב אדום איננו מכתים כלל. בניגוד למתכות אחרות, כסף למשל, שנפגעות מתהליכי חמצון ומכתימות את העור, זהב בכלל וזהב אדום בפרט איננו מכתים את העור. עם זאת, בחלוף הזמן הזהב האדום עלול לפתח פטינה (ירוקת הנחושת – שכבת פחמות ירקרקה) עקב חשיפה לאלמנטים טבעיים, לשומני העור ולגורמים סביבתיים. אומנם הפטינה מעדנת את המראה הווינטג’י של הטבעת, אך אם אתן מתעקשות על המראה המבריק, הזוהר והיפהפה של הזהב האדום, תצטרכו לנקות את הטבעת מפעם לפעם.

 

האם זהב אדום היפואלרגני?

לנשים שסובלות מרגישות למתכות, הזהב האדום הוא בשורה של ממש. בזכות שיעור הנחושת הגבוה בסגסוגת הזהב האדום הוא היפואלרגני ואיננו מגרה את העור כמו זהב לבן למשל. אם יש לכן עור רגיש, הזהב האדום הוא המתכת האידיאלית בשבילכן אז אל תוותרו עליה. תוכלו לבחור בבטחה טבעות אירוסין מזהב אדום ולחגוג ללא חשש את אהבתכם ואת עתידכם המשותף.

 

איך לנקות טבעת מזהב אדום?

תחזוקה נכונה חיונית לשמירה על טבעת האירוסין שלכן. ניקוי קבוע של הטבעת הכרחי להברקת האדמדמות הטבעית שלה ולהסרת לכלוך, שומנים ואבק. אתן יכולות לנקות את הטבעת בפשטות וביעילות עם סבון כלים עדין, מים חמימים ומברשת שיניים רכה. לאחר הניקוי שטפו את הטבעת וייבשו אותה במטלית רכה נטולת מוך. אחת לכמה שנים מומלץ להביא את הטבעת לבדיקת צורף; הצורף ינקה את הטבעת ביסודיות ויחזיר לה את הברק ואת היופי האדמדם המושלם.

 

לענוד זהב אדום ולהרגיש כמו מלכה

לאורך ההיסטוריה טבעות אירוסין מזהב אדום כבשו מיליוני נשים בזכות הגוון האדום הכובש, המלכותיות המפוארת והקסם הנצחי שלהן, וזה לא מפתיע. הזהב האדום כבש גם אתכן, נכון? תודו. אז קדימה, העבירו את המסר לבני הזוג המצפים כדי שתוכלו לענוד את השלמות האדמדמה הזאת על האצבע ולהרשים את כולם.

Back top top
דילוג לתוכן