Skip to Content Contact Us

טבעות יהלומים מיוחדות לשנת 2024

טבעות יהלומים מיוחדות

קולקציית הטבעות של אקס לאב דיאמונדס היא שילוב מופלא של חדשנות טכנולוגית ועיצובים קלסיים; של קדמה ומסורת; של נועזות וצניעות. כל טבעת בקולקציה ניחנת בכל אחד מההיבטים הללו, המנוגדים לכאורה אך המתמזגים יחד בטבעיות ליצירת מופת שאי אפשר להתיק ממנה את המבט. נשים שנמשכות לכוח המסתורי של הטבעות של אקס לאב דיאמונדס, יודעות בדיוק מה הן רוצות, מה הן צריכות ומה הן אוהבות; והן מקבלות הכול ואף יותר כאן, אצלנו, במקום שבו חלומות נוצרים וגם מתגשמים, באקס לאב דיאמונדס.

שנת 2024 מוגדרת כשנת היופי באקס לאב דיאמונדס; השנה שבה העולם כולו מתעורר אט אט מתרדמתו ונשים חוזרות אט אט לעצמן, לטבען, למהותן ולדברים שעושים להן טוב. השינויים האיטיים אך המהפכניים האלה ניכרים גם בקולקציית הטבעות שלנו, הקולקציה המובילה של אקס לאב דיאמונדס, מקור הגאווה שלנו. השילוב הנדיר והמושלם בין המתכות היקרות ובין יהלומי המעבדה – מחוות האדם לטבע – הוא יצירת מופת העומדת בפני העצמה, וכל אחת מיצירות המופת הללו מוצגות לראווה בגאווה באסופת הטבעות היפה והמיוחדת ביותר בארץ.

10 טבעות יהלומים מיוחדות

טבעות יהלום מיוחדות

מוכנות לסקירה השנתית של 10 טבעות היהלומים המיוחדות של אקס לאב דיאמונדס? בסקירה הזאת אתן, נשים יקרות, משתתפות פעילות, כי כל אחת מהטבעות שלנו נוצרה בשבילכן ולמענכן.

 

1. טבעת יהלום סוליטר – אובל

טבעת יהלום אובל

אי אפשר לסקור טבעות יהלומים מיוחדות בלי להתחיל בעיצוב הקלסי, המיוחד והיפה ביותר בעולם אך עם טוויסט קטן  – טבעת יהלום סוליטר אובל. אין אישה שלא יודעת מהי טבעת סוליטר, ואין אישה שלא חולמת עליה בסתר או בגלוי. בין שהיא מציינת את יום האירוסין של זוג אוהבים, ובין שהיא ניתנת במתנה מגבר אוהב לאישה נאהבת, טבעת יהלום סוליטר היא סמל מובהק של אהבה זוגית עצומה. טבעת יהלום סוליטר היא טבעת זהב שמגיעה בצבעים שונים על מנת להתאים לטעם הספציפי שלכם – צהוב, ורוד או לבן – שנושאת יהלום מדהים אחד בגדלים שונים. יהלום הסוליטר מסמל את היופי הנשי היחיד והמיוחד שאפשר לבטאו אך ורק ביצירת מופת שכזאת.

 

2. טבעת אנג’ל

טבעת אנג'ל

טבעת אנג’ל היא אחת מבין טבעות יהלום מיוחדות שאי אפשר להתעלם מהן. מלבד עיצוב הייחודי ויוצא הדופן של שתי כנפי מלאך שעוטפות את האצבע בעדינות אוהבת, קשה שלא לשים לב ל-108 היהלומים המרהיבים ששובצו בטבעת ברכות מושלמת. טבעת אנג’ל מבטאת את הרוך הנשי החושני ואת לב המלאך הטהור ששוכן בכל אישה ואישה. טבעת אנג’ל לא רק חוגגת את היופי המיוחד של יהלומי המעבדה, היא גם מציגה לראווה את השיאים החדשים שאליהם הגיעו אומני הצורפות של אקס לאב דיאמונדס. והשיאים האלה מתגלמים בטבעת אנג’ל יפהפייה ועצומה שאין דומה לה.

 

3. טבעת שלושה יהלומים

טבעת 3 יהלומים

טבעת שלושה יהלומים היא טבעת יהלום מיוחדת, ולאמיתו של דבר היא איננה זקוקה למילים רבות כיוון שהעדינות שלה מדברת בעד עצמה. טבעת שלושת היהלומים נושאת שלושה יהלומים מדהימים – אחד מרכזי ושניים קטנים שתומכים בו משני צידיו ומדגישים את יופיו ואת נועזותו. שתי שורות של יהלומים קטנטנים תומכת בשלישיית היהלומים המפוארת כשושבינות מסורות ונאמנות שנושאות בליבן תקווה, אמונה והכרת טובה. טבעת שלושת היהלומים מושלמת בתור טבעת אירוסין זהב מיוחדת אך גם בתור מתנה ליום נישואין או ליום אהבה.

 

4. טבעת אובל לבבות יהלומים

טבעת אובל לבבות יהלומים

אין טבעת יהלומים מיוחדת שמתאימה ליום אהבה, לאירוע אירוסין או ליום נישואין כמו טבעת אובל לבבות יהלומים. הטבעת המרשימה הזאת נושאת במרכזה יהלום סגלגל מהמם, שני יהלומי לבבות מרשימים משני צידיו ושתי שורות של יהלומים בגדלים שונים שתומכים בהם. טבעת אובל לבבות יהלומים מבטאת את הנשיות במלוא עוצמתה ובמלוא חיוניותה ומקרינה בטבעיות את הקסם האישי, את השפע ואת ההדר של האישה בת המזל העונדת אותה.

 

5. טבעת אובל לבבות יהלומים ספיר

טבעת אובל לבבות יהלומים וספיר

אין הרבה טבעות יהלום מיוחדות שאפשר להגדיר מלכותיות, אך יש טבעת אחת שמשקפת את המלכותיות במלוא תפארתה – טבעת אובל לבבות יהלומים ספיר. אבן הספיר הסגלגלה במרכזה היא כמובן גולת הכותרת של הטבעת המרתקת הזאת, אך היא לא יכולה לבטא את המלכותיות המושלמת ללא לבבות היהלומים שתומכים בה משני צידיה ובלי שורות היהלומים הקטנטנים שעומדים לצידה בהערצה מתמדת. טבעת אובל לבבות יהלומים ספיר היא המתנה המושלמת שאיש יכול להעניק לאשתו, והדרך היחידה להביע את אהבתו, את הערכתו ואת הערצתו.

 

6. טבעת ליהי

טבעת ליהי משובצת יהלומים מזהב לבן

טבעת ליהי היא אחת הטבעות המיוחדות ביותר בקולקציית הטבעות של אקס לאב דיאמונדס. הטבעת נושאת 42 יהלומים מרהיבים קטנים המשובצים בסיבוב מיוחד על האצבע, הטבעת ניחנת בעיצוב יוצא דופן. היא איננה מעגלית כטבעות המסורתיות אלא פתוחה ומזכירה במעט את סמל האין-סוף. הטבעת נענדת בקלילות על האצבע ומחבקת אותה בחיבוק אוהב, מלטף ומחזק – ממש כמו הזוגיות עצמה.

 

7. טבעת שבעת האובלים

טבעת שבעת האובלים

הסמליות של המספר שבע באה לידי ביטוי בשלמות בעיצוב המסוגנן, המרשים והענוג של טבעת שבעת האובלים. הטבעת היפהפייה הזאת נושאת שבעה יהלומים סגלגלים ומרגשים, והאמת היא שכל אחד מהם מרגש בפני עצמו. הסגולות הטמונות במספר שבע מהדהדות מתוך הזוהר הזך של היהלומים ומלוות את האישה המאושרת שעונדת את הטבעת בכל רגע ורגע.

 

8. טבעת חישוקים

טבעת חישוקים

טבעת חישוקים היא הטבעת השובבה ביותר בקולקציית הטבעות של אקס לאב דיאמונדס. כמו האישה המודרנית והנועזת גם טבעת החישוקים איננה מסתפקת בגבולות שקבעו לה המסורת, התרבות והחברה, וגם היא פורצת גבולות בשובבות חיננית עדינה ושובת לב. אין תכשיט שיכול להביע את אופייך הייחודי והמרתק ולבטא את אישיותך הכובשת כמו טבעת החישוקים שהיא בעצמה ייחודית, מרתקת וכובשת. הטבעת היפהפייה הזאת מעוטרת ב-90 יהלומים מהממים רבי-עוצמה שמבטיחים לך שאף אחד לא יוכל להתעלם עוד ממך ומהנשיות המתפרצת והכובשת שלך.

 

9. טבעת נויה

טבעת נויה זהב לבן

כולנו חולמות להיות נסיכות ולו רק ליום אחד. אבל למה שנסתפק ביום אחד אם נוכל להיות נסיכות לכל החיים? טבעת נויה היא השיא של העדינות, המתיקות והמלכותיות; היא טבעת של נסיכות אמתיות; היא טבעת של נשים שיודעות מה טיבן ומה ערכן; היא טבעת שתמיד תחזיר אותך למהות האמתית שלך ותראה לך מי את באמת – נסיכה אמתית! העיצוב הייחודי של הטבעת משלב בין פרחי יהלומים ובין עלעלי יהלומים ונראה כזר פרחים מלכותי ומרהיב שזורח על אצבעך העדינה. את זר הפרחים החד־פעמי הזה רק נסיכה אמתית יכולה לקבל, ורק נסיך אמתי יכול להעניק.

 

10. טבעת רויאל כתר

טבעת כתר זהב לבן

אי אפשר לסיים את סקירת טבעות היהלומים המיוחדות לשנת 2024 בלי לדבר על היהלום שבכתר – או ליתר דיוק על טבעת היהלומים של המלכה האמתית שאת. טבעת רויאל כתר היא טבעת שנוצרה למלכות; היא הטבעת שמבטאת את האידיאל של הנשיות המודרנית מלאת העוצמה; היא הטבעת שכל אישה שמכירה בערכה צריכה. טבעת רויאל כתר נושאת 90 יהלומים לבנים, יפים ומדהימים שזוהרים למרחקים ומהדהדים את טבעך ואת מהותך לעולם שסובב אותך. אז מה דעתך להתמסר למלכה שבתוכך ולבטא אותה בכל רגע, בכל דקה, בכל יום? מה דעתך לאפשר לה להזכיר לך כמה את יפה, כמה את מיוחדת, כמה את נהדרת? מה דעתך לענוד אותה כסמל לטבע ולמהות האמתיים שלך? טבעת רויאל כתר היא אכן היהלום שבכתר, והיא מחכה לך כאן אצלנו באקס לאב דיאמונדס.

Back top top
דילוג לתוכן