Skip to Content Contact Us

טבעת יהלום 2 קראט

טבעת יהלום מעוצבת, עדינה ומיוחדת היא המתנה האידיאלית לאישה האהובה והדרך הטובה ביותר להפתיע אותה, לרגש אותה ולסחוף אותה.

 

בין שאתה קונה לה טבעת יהלום בהפתעה ובין שאתה משתף אותה בתהליך ונותן לה לבחור בעצמה, כדאי שתדע שזהו תהליך רגשי שמחייב התייחסות הולמת. החיפוש אחר הטבעת המתאימה מחייב סבלנות, תשומת לב והשקעה. אין הכוונה רק להשקעה כספית אלא גם – ובעיקר – להשקעה רגשית.

כשאתם קונים טבעת יהלום, חשוב שתקבלו הדרכה מלאה והכוונה מאנשי שירות שמבינים ביהלומים ואוהבים יהלומים. בהיעדר הדרכה והכוונה אתם עלולים לשגות בבחירת היהלום ולהעדיף את הקנייה החסכונית על פני הקנייה הרגשית. טבעת יהלום היא מתנה שיוצאת מהלב ונכנסת אל הלב, ולכן כדי לבחור את היהלום המתאים אתם צריכים לחשוב מהלב וללכת אחר הרגש.

יהלום במשקל 2 קראט הוא אידיאלי לטבעת יהלום. בין שאתה מחפש טבעת אירוסין ובין שאתם מחפשים יחד את טבעת החלומות, כדאי שתחשבו בגדול. אם תשאלו מומחי יהלומים, הם יאשרו לכם שטבעות יהלומים במשקל 2 קראט הן המבוקשות ביותר. וזה ממש לא מפליא. יהלומים במשקל 2 קראט הם מרהיבים ביופיים ועדינים במיוחד. הם לא קטנים מדי ולא גדולים מדי ואינם נחשבים כהוצאה חריגה. אם אתם קונים במקום הנכון, אתם בהחלט יכולים להרשות לעצמכם טבעת יהלום 2 קראט בעיצוב יוקרתי ומפעים.

 

רוצה לדבר אליה ביהלומים? חולמת על יהלום גדול במשקל הנכון? מחפשים טבעת יהלום 2 קראט במחיר מושך במיוחד? הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על יהלומים במשקל 2 קראט ועל טבעות היהלומים המיוחדות של אקס לאב דיאמונדס.

 

גדלים שונים של יהלומים

 

מהו קראט, ולמה הוא חשוב?

קראט הוא יחידת משקל ליהלומים, לאבני חן ולמתכות יקרות. קראט אינו מושפע רק מגודלו או מכובדו של היהלום אלא מעיד על האיכות הגמולוגית שלו.

אם אתם מחפשים טבעת יהלום איכותית, עליכם לדעת שאיכות היהלום אינה נמדדת רק בגודל או במשקל. יהלום 2 קראט ניחן באיכות גמולוגית גבוהה יותר מזו של יהלום 1 קראט או 1.5 קראט. הוא צלול יותר, בהיר יותר, נקי יותר ומאופיין ברמות חיתוך, ליטוש וגימור גבוהות יותר מיהלומים אחרים.

הקראט אינו תלוי בגודלו של היהלום, וגודלו של היהלום אינו מעיד על הקראט שלו. קראט אחד שוקל 0.2 גרם. יהלום במשקל 2 קראט שוקל 0.4 גרם. צורת היהלום ואיכות החיתוך שלו משפיעים על המראה שלו. חיתוך עדין של היהלום וליטוש פרופורציונלי יעצים את הבוהק שלו ויעצים את יכולתו להחזיר אור. ואילו חיתוך גס ולא איכותי יצמצם את הבוהק של היהלום וימזער את האור החוזר ממנו.

אז אם החלטתם לקנות תכשיט יהלומים יוקרתי ואיכותי כמו טבעת יהלום 2 קראט, כדאי שתבדקו את האיכות הגמולוגית שלו ואל תוותרו עליו.

 

איך תבחרו נכון טבעת אירוסין 2 קראט?

כדאי לבחור טבעת יהלום ובמיוחד טבעת אירוסין 2 קראט בהסתמך על כמה מאפיינים עיקריים. כיוון שקנייה נבונה של יהלומים מחייבת הדרכה של מקצוענים, אל תרכשו טבעת אירוסין – ובמיוחד לא יהלום 2 קראט – בלי להתייעץ עם צוות השירות המומחה שלנו.

יהלום איכותי ניכר בצבעו, בצלילותו ובחיתוך שלו. לפני שאתם קונים טבעת יהלום 2 קראט, שאלו את הצוות על המאפיינים של היהלום וודאו שאתם מקבלים את חותם האותנטיות של מכון התקנים הישראלי.

יוקרה עדינה ומאופקת ויופי מרהיב

קולקציית טבעות היהלומים של אקס לאב דיאמונדס מציגה לראווה יהלומים במשקל 2 קראט ומתהדרת בעיצובים מרהיבים, מפליאים ומעוררי השתאות.

בניגוד לדעה הרווחת יהלום 2 קראט אינו גדול וראוותני. להפך – הוא ניכר בעדנה שבו וביוקרה מאופקת שאי אפשר להתעלם ממנה. נשים שעונדות טבעת יהלום 2 קראט מספרות בגאווה על המבטים המשתאים ועל יופייה עוצר הנשימה של הטבעת.

אצלנו תמצאו טבעות של יהלום סוליטר 2 קראט בשלל עיצובים מרהיבים בעבודת יד ובמלאכת מחשבת של טובי אומני הצורפות. היופי שלהן קלסי ונצחי והמפגש עם כל אחת מהן מבטיחה אהבה ממבט ראשון.

 

טבעת יהלום 2 קראט

 

יהלום מעבדה 2 קראט

היהלומים המרהיבים של אקס לאב דיאמונדס הם תוצר מופלא של מלאכת מחשבת אנושית. הם מגודלים במעבדות סטריליות בפיקוחם של מדענים מומחים שלמדו את סודות היהלומים מטובי המורים – הטבע והאדמה – ויישמו אותם במעבדה ייעודית הרחק מהאדמה כדי לא לפגוע בה ובמשאביה.

טבעת יהלום מעבדה 2 קראט מאפשרת לכם ליהנות מיהלום טבעי מעשה ידי אדם ולתמוך בפעילותה החשובה של אקס לאב דיאמונדס למען איכות הסביבה ולמען עתידה של האנושות.

 

טבעות יהלומים בעיצובים מרהיבים 

מלבד האיכות הגמולוגית הבלתי מתפשרת של יהלומי אקס לאב דיאמונס, טבעות יהלומים 2 קראט מאופיינות בעיצובים מרהיבים ובשפע רב. היהלומים המשובצים על טבעות הסוליטר, ניכרים בצבעם הבהיר, בצלילותם הטהורה ובחיתוך המקצועי שמקנה להם פרופורציה, בוהק וזוהר.

טבעות סוליטר הן אלגנטיות, יוקרתיות ומעוצבות בתחכום עוצמתי שמתאים לכל אישה ואישה. בין שתבחרי בטבעת אובל פרימיום 2 קראט ובין שתבחרי בטבעת יהלום יחיד סוליטר 2 קראט, תיהני מיופיין ותתענגי על האיכות והיוקרה שתכניסי לחייך.

 

טבעת יהלום 2 קראט במחיר מושך במיוחד

כשמדובר ביהלומים, המחירים תמיד משפיעים על הבחירה. אך כפי שאמרנו בתחילה, בחירת יהלומים צריכה להיעשות מהלב ולא מהראש. אז אל תשאלו איזו טבעת יהלום תתאים לתקציב שלכם, תשאלו איזו טבעת יהלום תיכנס לכם ללב.

אנו באקס לאב דיאמונדס מציעים לכם טבעת יהלום 2 קראט מחיר מושלם. למה? כי ייצור של יהלומים מיוחדים הוא המומחיות שלנו. והודות לאמצעי הייצור המתקדמים ולתנאי הגידול הסטריליים היהלומים של אקס לאב דיאמונדס מוצעים לכם במחירים בלעדיים.

חולמת על טבעת יהלום חלומית? בואי אלינו להגשים חלום. עכשיו גם את יכולה.

 

איפה אפשר לקנות טבעת יהלום 2 קראט?

רוצה לצלול אל עומקו הבהיר של יהלום 2 קראט ולענוד אותו בגאווה על אצבעך? רוצה להפנט את כולם ביופייה של טבעת היהלום שלך? את מוזמנת להגיע לכל אחת מחנויות הרשת של אקס לאב דיאמונדס או לגלוש באתר הבית של החברה ולגלות את סודותיו הכמוסים ביותר של עולם היהלומים שלנו.

תני לנו להדהים אותך עם הקולקציות המהממות שלנו ועם יהלומי 2 קראט איכותיים, יוקרתיים ומושלמים. תני לנו להראות לך שאפשר גם אחרת:

  • אפשר להתמוגג מיופיים של היהלומים ולדאוג לסביבה.
  • אפשר לגדל יהלומים הרחק מהאדמה ובלי לפגוע בה.
  • אפשר לקנות יהלומים טבעיים מעשה ידי אדם וליהנות ממחירים מציאותיים.

רואה שאפשר גם אחרת? תני לנו לתת לך עולם ומלואו של יהלומים. בשביל זה אנחנו כאן, אז בואי.

Back top top
דילוג לתוכן