Skip to Content Contact Us

חנות תכשיטים בנתניה עם בשורה אמיתית


חנות יהלומים בנתניה

יהלומים הם לנצח, אז מה כבר יכול להיות חדש בעולם היהלומים? מסתבר שהרבה מאוד. לראשונה בקניון עיר ימים, חנות תכשיטים בנתניה שמוכרת אך ורק יהלומי מעבדה. אם עדיין לא יצא לכן ולכם להכיר את הלהיט החם ביותר בעולם היהלומים, הגיע הזמן שתצטרפו גם אתם לדור החדש של התכשיטים, אקס לאב דיאמונדס, חנות יהלומי מעבדה.

בני ברמן 2, נתניה

שעות הפעילות של חנות התכשיטים בנתניה:

  • א-ה’ 09:30-22:00
  • יום ו’ – 09:00-15:30
  • יום שבת – 21:30-23:00

 

מה ההבדל בין יהלומי מעבדה ליהלומים “רגילים”?

כולנו מכירים את הסיפור כיצד נוצרים יהלומים בבטן האדמה: משקעים של גרפיט נקברים עמוק מתחת לקרקע, ולאורך מיליוני שנים של חום גבוה ולחץ אדיר, הם הופכים לאבני החן השקופות והמבריקות שאנחנו מכירים היטב וכל כך אוהבים. את אבני החן האלה יש לכרות בתהליך ארוך ומפרך שמתרחש לרוב במדינות מרוחקות, ולכן הן מכונות גם “יהלומי כרייה”.

למרבה המזל, מאז שהבנו כיצד נוצרים יהלומים בטבע, זה היה רק עניין של זמן עד שנוכל לשחזר את אותו תהליך בדיוק באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. ואכן, כיום ניתן לייצר יהלומים מעשה ידי אדם ברמה גבוהה ביותר, שממש אי אפשר להבדיל בעין בלתי מזוינת ביניהם לבין יהלומי כריה: הם צלולים, מלוטשים, עמידים, יפהפיים בדיוק באותה מידה ובעלי תעודות גמולוגיות המעידות על טיבם. ההבדל העיקרי הוא היתרונות הבולטים של יהלומי מעבדה על פני יהלומי כרייה: מחיר נמוך, שמירה על הסביבה וללא פגיעה בעובדי הכרייה.

 

מה היתרונות של יהלומי מעבדה?

X LAB הוא מותג בינלאומי שמציע ללקוחותיו בכל העולם ליין של תכשיטים יוקרתיים בעיצוב מהודק ושופע, המשובצים אך ורק ביהלומי מעבדה. לראשונה מגיע המותג הזה לארץ ופותח חנות תכשיטים בנתניה שמציעה את קולקציית יהלומי המעבדה החדשנית ביותר בעיר.

החנות מצטרפת לחנות יהלומי מעבדה נוספת של הרשת בפתח תקווה, לאתר החנות של הרשת ובהמשך השנה גם לחנות נוספת בראשון לציון שעתידה להיפתח. אקס לאב היא הראשונה בעולם לזהות את הפוטנציאל העצום ואת היתרונות הגלומים ביהלומי המעבדה ולגלם אותם ברשת חנויות שמוקדשות כל כולן לטובת הפלא הזה. הנה חלק קטן מהיתרונות:

 

מראה יוקרתי – במחיר נוח

כשתיכנסו לחנות יהלומי המעבדה שלנו, מלבד היופי והזוהר של התכשיטים תופתעו אולי לגלות גם את המחיר הנמוך של תכשיטים איכותיים אלה. איך מצליחה חנות יהלומים בנתניה, מרהיבה ביופייה ובעיצוב עוצר הנשימה שלה, להציע תכשיטים ברמה כל כך גבוהה ועדיין להוריד את המחירים באופן כל כך משמעותי? ההסבר נעוץ בשימוש הבלעדי של החנות ביהלומי מעבדה.

בזכות תהליך הייצור הטכנולוגי של יהלומי המעבדה, הם הופכים לזמינים הרבה יותר וניתן להשיג אותם בתהליך פשוט וזול יחסית. בניגוד ליהלומי הכרייה, כאן אין צורך להקים מכרה שלם, להעסיק מספרים עצומים של עובדים או לשנע את האבנים שנמצאו עד לצד השני של העולם לשם ליטוש ומכירה. היהלומים המיוצרים במעבדה הם זמינים, נוחים לליטוש ומוכנים לעיבוד בזמן קצר ביותר.

 

יהלומים בשירות הסביבה

בעשור האחרון הולכת ומתגברת המודעות לפגיעה הסביבתית והאנושית שנגרמת ברחבי העולם בשל תעשיית הכרייה של יהלומים. רבים כיום מבינים עד כמה תהליך הכרייה של יהלומי מבטן האדמה הוא ארוך, קשה, ופוגע בסביבה – הן בשל תהליך הכרייה עצמה, והן בשל ההכרח לשנע את המוצרים הסופיים ברחבי העולם, תהליך מזהם ובזבזני בפני עצמו.

בנוסף, מאחר ומצבורי היהלומים הטבעיים נמצאים לרוב במדינות פגיעות ונחשלות יותר, ישנה דינמיקה של ניצול וכפיה שנוצרת שוב ושוב בקלות רבה מדי. הכורים עובדים במקרים רבים בתת-תנאים, והמדינה עצמה מנוצלת ולא זוכה ליהנות מפירות המשאבים הטבעיים שלה עצמה.

מיותר לציין שהמעבר לרכישת יהלומי מעבדה בלבד – פותר את כל הבעיות האלה ועוקף את הבעייתיות שבכרייה של יהלומים במדינות אחרות.

 

הקולקציה המשגעת של X Lab Diamonds

חנות הדגל של מותג X LAB בנתניה מציגה קטלוג שלם של תכשיטים יוקרתיים בעיצוב חדשני, כולל טבעות משובצות יהלומים וטבעות אירוסין, שרשראות סוליטר או אמייל, צמידים, צמידי טניס או צמידים קשיחים, וגם שלל עגילים בגדלים וצורות שונים. את התכשיטים מעטרים יהלומים בגדלים שונים ובעיצובים שיגרמו להחסרת פעימה.

 

מהרו לפני שהטרנד מתייקר

יהלומי מעבדה הגיחו לעולם וכעת מכים גלים וצוברים הדים רבים. ככל שיעלה הביקוש מחירם גם צפוי להתייקר (ממש כמו הביטקוין). אז רגע לפני שאתם אומרים – איך לא תפסתי את זה בזמן, אנחנו מזמינים אתכם להגיע ולהתרשם בעצמכם מהפלא הזה, חנות התכשיטים בנתניה, ממוקמת ברחוב בני ברמן 2 פולג, קניון עיר ימים נתניה. אתם יכולים כמובן להתרשם מהמוצרים גם אצלנו באתר ולרכוש אותם ללא צורך בהגעה פיזית לחנות. שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותכם, הרכישה מאובטחת, המשלוחים מהירים מאוד וחווית הקנייה שלכם תהיה מצוינת, מבטיחים. אנחנו כאן לכל שאלה, תהייה או ייעוץ מקצועי אז צרו אתנו קשר.

Back top top
דילוג לתוכן